Ik zou niet durven om tegen jou in te gaanquote:
Dan leer je het mét haar.. Dat is beter dan met een hoer...quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:13 schreef Wobbelaar het volgende:
[..]
Ehh.. Ik ben toch liever diegene die alle standjes kent/doet..
[..]
En daarna zie je de meid in kwestie nooit meer, hoe zou dat nou komen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:10 schreef Pulsy het volgende:
Gewoon vertellen aan die meid, de meeste vinden het alleen maar schattig en lief![]()
blijkbaar denken de dames hier anders overquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:15 schreef Wobbelaar het volgende:
PS. Datingsites en dergelijke ga ik nooit van m'n leven aan beginnen. Het is niet zo dat ik socially awkward ben. Ik ontmoet genoeg vrouwelijk schoon in m'n dagelijks leven en ben niet te beroerd m'n mond open te trekken. M'n broek daarentegen blijft vaak dicht.
Ik heb hier serieus over nagedacht, maar heb na een tijdje het idee ivm de oneindige triestheid ervan toch maar laten varen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:17 schreef Lastpost het volgende:
De liefde bedrijven is echt zo lastig niet, het inhouden/rekken in het begin is een stukkie lastiger voor de meesten en om nou eerst 50 keer naar de hoeren te moeten gaat ook wat ver, niet?
Schattig en lief. Ik krijg daar altijd de rillingen van als vrouwen zoiets over je zeggen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:10 schreef Pulsy het volgende:
Gewoon vertellen aan die meid, de meeste vinden het alleen maar schattig en lief
Gewoon lachend zeggen: "haha nou mijn eerste keer? dat was zoooo'n hoer joh! niet normaal. Weet r naam niet eens !! Nooit meer gezien daarna!"quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:23 schreef Nemephis het volgende:
..en dan vind je uiteindelijk een partner.. hoe wou je dan vertellen dat je eerste keer een hoer was - want dat komt dan toch wel eens ter sprake.
Dat is dus het enige wat mij tegenhoudt om het niet te doen. Het feit dat m'n eerste keer met een hoer was.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:23 schreef Nemephis het volgende:
..en dan vind je uiteindelijk een partner.. hoe wou je dan vertellen dat je eerste keer een hoer was - want dat komt dan toch wel eens ter sprake.
Dat is in ieder geval beter dan de reactie die ze hebben als je zegt dat het een pools hoertje was...quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:24 schreef Wobbelaar het volgende:
[..]
Schattig en lief. Ik krijg daar altijd de rillingen van als vrouwen zoiets over je zeggen.
zoals de intelligentere mensen hier al zeggen, geduld, niet oppervlakkig zijn en gewoon weg blijven bij de hoerenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:25 schreef Wobbelaar het volgende:
[..]
Dat is dus het enige wat mij tegenhoudt om het niet te doen. Het feit dat m'n eerste keer met een hoer was.
En het lijkt erop dat dat nadeel eigenlijk alle voordelen overschaduwt.
Dat is echt niet het enige nadeel.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:25 schreef Wobbelaar het volgende:
[..]
Dat is dus het enige wat mij tegenhoudt om het niet te doen. Het feit dat m'n eerste keer met een hoer was.
En het lijkt erop dat dat nadeel eigenlijk alle voordelen overschaduwt.
Als dat meisje ook om jou geeft zal ze heus niet minder van je denken als je eerste paar keer een prutser blijkt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:03 schreef Wobbelaar het volgende:
[..]
Het gaat mij ook niet zo heel erg om het feit dat ik maagd ben of niet.
Het gaat mij er meer om dat ik niet onervaren wil zijn als ik uiteindelijk met een meisje waar ik wél iets voor voel in bed beland.
Mja dat is natuurlijk ook zo, maar zoals ik hier al eerder ergens aangaf, ben ik niet zo van de relaties opbouwen. Liever een scharrel voor een avondje of twee. En in dat soort situaties lijkt het me een stuk belangrijker dat je toch wel enige ervaring hebt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:37 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Als dat meisje ook om jou geeft zal ze heus niet minder van je denken als je eerste paar keer een prutser blijkt.
Hoeren =
Eens moet de eerste keer zijn..quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:46 schreef Wobbelaar het volgende:
[..]
Mja dat is natuurlijk ook zo, maar zoals ik hier al eerder ergens aangaf, ben ik niet zo van de relaties opbouwen. Liever een scharrel voor een avondje of twee. En in dat soort situaties lijkt het me een stuk belangrijker dat je toch wel enige ervaring hebt.
Als iemand echt van je houdt zal het allemaal veel makkelijker te accepteren zijn, maar zoiets zie ik nog niet snel gebeuren.
Een beetje wrijven of likken kan iedereen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:18 schreef Euforisch het volgende:
Niet doen, het verpest echt heel hard je eerste keer dat je het niet eens als een eerste keer zult zien. Ook al heb je je leuter erin gepropt, dat wil nog niet zeggen dat je ineens 'ervaren' bent.
Daarnaast, schrijf je al dat je al wát ervaring hebt met meiden, dus dan moet een échte eerste keer wel goedkomen
Ja niet hequote:Op woensdag 16 juni 2010 23:46 schreef Wobbelaar het volgende:
[..]
Een beetje wrijven of likken kan iedereen.
Nee, de meeste zijn er vreselijk slecht in en als je dan iemands ego niet wil kwetsen, is dat best vervelend (mannen zien het als afgang). Neuken kan iedere man wel :-p (Of je moet snel klaar komen)quote:
Niks lekkerder dan net dat goede puntje vinden na wat aanrommelen, en dan die eerste kreun horen. Van, ik ben het zat, stop met kutOH JA DAAR <3quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:01 schreef Euforisch het volgende:
[..]
Nee, de meeste zijn er vreselijk slecht in en als je dan iemands ego niet wil kwetsen, is dat best vervelend (mannen zien het als afgang). Neuken kan iedere man wel :-p (Of je moet snel klaar komen)
Zat mannen die hem niet eens kunnen vindenquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
Niks lekkerder dan net dat goede puntje vinden na wat aanrommelen, en dan die eerste kreun horen. Van, ik ben het zat, stop met kutOH JA DAAR <3
Hmm.. Aan haar reactie te horen/zien ben ik er dan toch wel redelijk bedreven in, óf het zijn stuk voor stuk potentiële award winnaressen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:01 schreef Euforisch het volgende:
[..]
Nee, de meeste zijn er vreselijk slecht in en als je dan iemands ego niet wil kwetsen, is dat best vervelend (mannen zien het als afgang). Neuken kan iedere man wel :-p (Of je moet snel klaar komen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |