Wellesquote:
Moet ik ze allemaal gaan tellen dan?quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:03 schreef Kally het volgende:
Ik dacht na de BBQ en poesjes, is Chili en hondjes wel een leuke TT
Ja soort Hotdog met Chiliquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:03 schreef Kally het volgende:
Ik dacht na de BBQ en poesjes, is Chili en hondjes wel een leuke TT
Dat is wel heel netjes die stream trouwensquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:03 schreef crv het volgende:
Hebb ff een snapshot genomen van mijn Zwitserse stream, zie rechtsonder
[ afbeelding ]
Jou lapo'squote:
Die Zwitsers die regelen dat altijd erg correct inderdaadquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is wel heel netjes die stream trouwens![]()
Met die info rechtsboven erbij
quote:
He, bij jullie is dezelfde schaduwquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:03 schreef crv het volgende:
Hebb ff een snapshot genomen van mijn Zwitserse stream, zie rechtsonder
[ afbeelding ]
Helaas wel,quote:
quote:Alain Bütler schwuuuuul.
10 seconds ago..Natalie Bachmann dankä alain, funktionniert aber au nit, hani scho usprobiert, Wilmaa und Zattoo gaht nit, han leider im Gschäft nit de neusti Flash Player und han kei Berechtigung zum de druf ladä....grrrrr.......aber ich dörfti de Match laufä la, gits irgend ä möglichkeit, ohni Flash zluägä?
Dan begint Spanje bijnaquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:09 schreef D. het volgende:
[..]
Dat maakt mij niets uit, dan is de wedstrijd wel voorbij
Dan begint Spanje - Zwitserlandquote:
Ik maak eruit op dat ze geen stream kan zienquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:09 schreef crv het volgende:
[..]
Helaas wel,
Was met Nederland - Denemarken ook trouwens en wsij zaten buiten in het zonnetje te kijken. Dat was toch lastig
OffTopic: Lesje Schwiizer dutsch![]()
[..]
Ongeveer.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik maak eruit op dat ze geen stream kan zien
Nou ik vind het al knap van mezelf dat ik dat eruit opmaaktequote:Op woensdag 16 juni 2010 14:13 schreef crv het volgende:
[..]
Ongeveer.
Ze heeft het probleem dat ze niet via Zattoo (die nde uitzendingverzorgt voor de SF) kan kijken. Ze heeft niet de juiste flashplayer en die kan ze ook niet downloaden en installeren omdat ze de rechten er niet voor heeft. Ook vraagt uze dus of ze ook zonder kan kijken.
Temperamentquote:
Ja best vermakelijk. Chili heeft wel mooie aanvallen zo af en toe.quote:
quote:
Zoals het nu staat heb ik het helemaal goedquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:20 schreef crv het volgende:
toch al wel drie kaarten. Zou CEE dan toch gelijk krijgen
Huh, 3? Dan heb ik er 2 gemistquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:20 schreef crv het volgende:
toch al wel drie kaarten. Zou CEE dan toch gelijk krijgen
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:23 schreef Fir3fly het volgende:
Kally.
Mijn horloge is stuk. Na 8 jaar trouwe dienst.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:24 schreef Symphonic het volgende:
Het is best een leuke wedstrijd.
Nu is het tiet veur een pafke...
De 1e helft is bijna afgelopen.
Zo Uitgeslapenquote:
Ik altijd, voel me halfnaakt zonderquote:Op woensdag 16 juni 2010 @ 14:24 schreef Kally het volgende:
[..]![]()
Fijn weer kosten waar je nooit op zit te wachten![]()
Ik draag nooit een horloge
Sneakyquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
5' C. Carmona
19' M. Fernandez
33' W. Palacios
Die snap ik, dat heb ik met mijn ketting, is maar heel fijntjes maar tochquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik altijd, voel me halfnaakt zonder.
Ik ook neit... gebruik mijn telefoon wel om de tijd te wetenquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:24 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Fijn weer kosten waar je nooit op zit te wachten![]()
Ik draag nooit een horloge
Het moet zo blijven, dan heb ik alles goedquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:26 schreef D. het volgende:
[..]
Sneaky
Nouja, daar dus alvast geen punten mee
same herequote:Op woensdag 16 juni 2010 14:26 schreef D. het volgende:
[..]
Sneaky
Nouja, daar dus alvast geen punten mee
Ja en op mijn werk heb ik een klok/rekenmachine vlak voor mijn neus staan, en hier thuis hangt een klok aan de muurquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook neit... gebruik mijn telefoon wel om de tijd te weten
Dan maar zo latenquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Het moet zo blijven, dan heb ik alles goed
preciesquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en op mijn werk heb ik een klok/rekenmachine vlak voor mijn neus staan, en hier thuis hangt een klok aan de muur
Dan hoop ik met je meequote:Op woensdag 16 juni 2010 14:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Het moet zo blijven, dan heb ik alles goed
Ik ga kijken of het nog te maken valt, moet toch nog de stad in vanmiddagquote:Op woensdag 16 juni 2010 @ 14:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Die snap ik, dat heb ik met mijn ketting, is maar heel fijntjes maar toch
klinkt dodelijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
precies
Thuis komen we om van de klokken...
Ja, dat is zo'n raar gevoel hequote:Op woensdag 16 juni 2010 14:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik altijd, voel me halfnaakt zonder.
Ja wie weet valt het wel meequote:Op woensdag 16 juni 2010 14:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ga kijken of het nog te maken valt, moet toch nog de stad in vanmiddag.
Eerst maar eens lunchen.
Wat voor nut heeft hij dan nog meer?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:30 schreef Fir3fly het volgende:
Stelletje barbaren. Een horloge is niet alleen nuttig om de tijd te weten.
Komt je image ten goede. Mits blitze horloge.quote:
ik heb de tijd op mijn mobiel.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:30 schreef Fir3fly het volgende:
Stelletje barbaren. Een horloge is niet alleen nuttig om de tijd te weten.
Stopwatch, Datum, USB stick, dieptemeter etc.quote:
Ow okeequote:Op woensdag 16 juni 2010 14:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Komt je image ten goede. Mits blitze horloge.
Stopwatch heb ik niet nodig, net als de datum die weet ik toch wel, en dieptemeter nou ja laat maarquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:33 schreef crv het volgende:
[..]
Stopwatch, Datum, USB stick, dieptemeter etc.
Ik heb een heel mooi horloge (vind ik zelf) en dat ligt al een paar jaar op mijn bureauquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Komt je image ten goede. Mits blitze horloge.
Telefoon, Telefoon, Telefoon en zo vaak duik ik nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:33 schreef crv het volgende:
[..]
Stopwatch, Datum, USB stick, dieptemeter etc.
Dit dusquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb de tijd op mijn mobiel.
Ik hou niet van horloges
Tevens kan ik er ook niet tegen... uitslag enzo
Blijft de usb stick overquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Stopwatch heb ik niet nodig, net als de datum die weet ik toch wel, en dieptemeter nou ja laat maar
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:37 schreef crv het volgende:
[..]
Blijft de usb stick overdus toch nuttig
Externe harde schijf of op telefoonquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:37 schreef crv het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:37 schreef crv het volgende:
[..]
Stopwatch gebruik ik wel met zwemmen. mijn BB kan niet tegen waterquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Telefoon, Telefoon, Telefoon en zo vaak duik ik niet
Als je zelf de tijd van jezelf met zwemmen gaat bijhouden heeft het toch weinig nutquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:38 schreef crv het volgende:
[..]
Stopwatch gebruik ik wel met zwemmen. mijn BB kan niet tegen water
Jij bent niet alle vrouwen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 @ 14:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Alhoewel ik nooit kijk of een man een horloge om heeft hoor
Waarom? Dan kun je jezelf toch ook verbeterenquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je zelf de tijd van jezelf met zwemmen gaat bijhouden heeft het toch weinig nut
was een geintje, amar ik werd weer eens gestoord dus kon ik niet gelijk reagerenquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:25 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Bij mij begint de tweede al bijna weer
Gelukkig nietquote:
Misschien niet. Naast dat ik het makkelijk vind is wel de belangrijkste reden dat ik een horloge draag dat ik het mooi vind.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow okee![]()
Alhoewel ik nooit kijk of een man een horloge om heeft hoor
Ik wil toch weten of ik sneller ben dan de vorige keer of in ieder geval binnen mijn limiet blijfquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je zelf de tijd van jezelf met zwemmen gaat bijhouden heeft het toch weinig nut
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was een geintje, amar ik werd weer eens gestoord dus kon ik niet gelijk reageren
Het is toch precieser als iemand anders het doet... nu moet je toch op meerdere dingen letten?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:41 schreef crv het volgende:
[..]
Ik wil toch weten of ik sneller ben dan de vorige keer of in ieder geval binnen mijn limiet blijf
Hij werkt niet bij het OV hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:42 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht al jij kijkt ergens met vreselijke vertraging
Indrukken, kilometer zwemmen, weer indrukken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is toch precieser als iemand anders het doet... nu moet je toch op meerdere dingen letten?
Ik vind het ook mooiquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Misschien niet. Naast dat ik het makkelijk vind is wel de belangrijkste reden dat ik een horloge draag dat ik het mooi vind.
Niet?quote:
Nee dat snap ik.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het ook mooi![]()
Alleen is dat niet het eerste waar ik op let
oooooooh lange afstanden...quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:43 schreef crv het volgende:
[..]
Indrukken, kilometer zwemmen, weer indrukken.
Die 1 of 2 seconden van het indrukken maken op ongeveer 25 minuten (nog) niet echt uit
Weet je dat ik daar echt nog nooit naar gekeken hebquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee dat snap ik.
Eerst kijken of hij al een ring om heeft he.
maar je zou er dus ook niet van afknappen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het ook mooi![]()
Alleen is dat niet het eerste waar ik op let
Van een horloge?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
maar je zou er dus ook niet van afknappen?
Nou kilometer is nog niet zo ver. ben nog in de opbouwfase na mijn buikoperatie. Hoop toch ooit 2 kilometer te kunnen zwemmen in mijn pause.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
oooooooh lange afstanden...
ik dacht met baantjes
nee, dan snap ik het
Ik ben nog steeds neit overgehaaldquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:46 schreef crv het volgende:
Oh Ja, vergeet ik nog. Bij mij doet tie ook nog hartslag en pedaalfrequentie, en zo
Maar ook niet ooit per ongeluk ontdekt toen je met iemand aan het sjansen was?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet je dat ik daar echt nog nooit naar gekeken heb
Nou ja wat denk je zelfquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar ook niet ooit per ongeluk ontdekt toen je met iemand aan het sjansen was?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds neit overgehaald
Ik neem pas (weer) een horloge als je er ook op kan internetten
Benny een man met diamantenquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
het ging om afknappers en jij komt aan met diamantjes?
CHF 947, Ongeveer 600 euries. Minder zelfs want de koers is beregunstig door de lage euroquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:51 schreef Bellatrix het volgende:
Hoooi
Reed net in op een grote plant met van die haken eraan. M'n hoofd ligt open.
WTF?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:51 schreef Bellatrix het volgende:
Hoooi
Hoe krijg je dat nu voor elkaarquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:51 schreef Bellatrix het volgende:
Hoooi
Is dat geen afknapper dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
het ging om afknappers en jij komt aan met diamantjes?
Preciesquote:
Uiteraardquote:
Das toch neit betaalbaar voor een klokje?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:51 schreef crv het volgende:
[..]
CHF 947, Ongeveer 600 euries. Minder zelfs want de koers is beregunstig door de lage euro
Was een padje van nog geen meter, en slechte reflexen.quote:
Ja maar tochquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:52 schreef Bellatrix het volgende:
En het zweet kruipt er ook nog in.Naja de sneden zijn niet heel diep, meer krassen.
Jij wilt zo'n ding waar een enorm scherm uitklapt?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das toch neit betaalbaar voor een klokje?
(met internet en zo'n klein schermpje)
Ja, moet je niet steeds met andere eisen komenquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das toch neit betaalbaar voor een klokje?
(met internet en zo'n klein schermpje)
Vast niet voor iedere vrouw, voor mij wel iigquote:
minimaal 42 inch... ik moet het toch goed kunnen zienquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij wilt zo'n ding waar een enorm scherm uitklapt?![]()
Das ook geen gezicht aan je arm hoor
Voor vrouwen die op gladde mannetjes als Ronaldo vallen waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Vast niet voor iedere vrouw, voor mij wel iig
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
minimaal 42 inch... ik moet het toch goed kunnen zien
Als ik 'm zou krijgen zou ik het neit erg vinden, maar of ik 'm dan zou dragen is weer wat andersquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:54 schreef crv het volgende:
[..]
Ja, moet je niet steeds met andere eisen komen![]()
Dit was nog een van de goedkopere
Ronaldoquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:55 schreef D. het volgende:
[..]
Voor vrouwen die op gladde mannetjes als Ronaldo vallen waarschijnlijk niet
vrouwen die op Ronaldo vallen zijn lesbischquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:55 schreef D. het volgende:
[..]
Voor vrouwen die op gladde mannetjes als Ronaldo vallen waarschijnlijk niet
hehe, horloge van mij is er zo een waarbij je dingen kunt toevoegen. oa diamantjesquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Vast niet voor iedere vrouw, voor mij wel iig
Precies, hij draagt net als Beckham vast vrouwenondergoedquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
vrouwen die op Ronaldo vallen zijn lesbisch
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:57 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, horloge van mij is er zo een waarbij je dingen kunt toevoegen. oa diamantjes
die vent van wie ik hem kreeg bij de uitreiking had er een om, met echt veeel diamantjes.
Hier in WK stond ergens een foto van Ronaldo in een vrouwenslipquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Precies, hij draagt net als Beckham vast vrouwenondergoed![]()
Dan ben je geen vent
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hier in WK stond ergens een foto van Ronaldo in een vrouwenslip![]()
ik vond het ook geen gezicht.quote:
lol, hij vraagt er ook gewoon om hequote:Op woensdag 16 juni 2010 14:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hier in WK stond ergens een foto van Ronaldo in een vrouwenslip![]()
Heel verstandigquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:59 schreef gomi het volgende:
[..]
ik vond het ook geen gezicht.
ik kreeg er ook geen diamantjes bij. ik kreeg de basisversie. diamanten zou ik er zelf bij moeten kopen.
nooit gedaan
Nietquote:
ik draag dat ding uberhaupt nooit.quote:
in de pool hier heb ik 2-0 staan, maar 1-0 zou beter zijn voor de meeste van mijn andere pooltjes.quote:
Honduras v. Chili 0 2 3quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:01 schreef Kally het volgende:
Gomi geef jij je standen nog even door voor in de OP
D. als die er nog isquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:02 schreef gomi het volgende:
[..]
Honduras v. Chili 0 2 3
Spanje v. Zwitserland 2 0 3
Zuid-Afrika v. Uruguay 0 2 3
wie voegt het toe?
duhquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gaat een beetje lastig als het 0-1 staat
Ja idd.quote:
Paar huizen ontploft, 6 gewonden dacht ik, 1 mogelijke dode.quote:
1 dode? dacht alleen een zwaar gewonde en aantal andere gewondenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Paar huizen ontploft, 6 gewonden dacht ik, 1 mogelijke dode.
Ik las het op TV Dordrecht, weet niet of het waar is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:04 schreef gomi het volgende:
[..]
1 dode? dacht alleen een zwaar gewonde en aantal andere gewonden
ah k. we zullen t wel weer horenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik las het op TV Dordrecht, weet niet of het waar is.
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:08 schreef gomi het volgende:
van mij mag t 1-1 worden. al wil ik nog wel een vierde kaart
Die derde kaart was er in de eerste helft alquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:08 schreef gomi het volgende:
van mij mag t 1-0 blijven. al wil ik nog wel een derde kaart
Sanchez nog steeds zeker?quote:
Zojuist gedaanquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:02 schreef gomi het volgende:
[..]
Honduras v. Chili 0 2 3
Spanje v. Zwitserland 2 0 3
Zuid-Afrika v. Uruguay 0 2 3
wie voegt het toe?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:08 schreef gomi het volgende:
van mij mag t 2-2 worden. al wil ik nog wel dat er 2 kaarten worden ingetrokken
lol gemist dus. dan mag hij de kaarten nu op zak houdenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:08 schreef crv het volgende:
[..]
Die derde kaart was er in de eerste helft al
Zoals ik al zei, het moet zo blijvenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:10 schreef gomi het volgende:
[..]
lol gemist dus. dan mag hij de kaarten nu op zak houden
yeah leuker dan de meeste wedstrijden tot nu toequote:Op woensdag 16 juni 2010 15:09 schreef Kally het volgende:
Het is dan wel weer een leuke wedstrijd om te kijken
daar ben ik dan helemaal mee eens.quote:
Dat Dacht Slowakije ook tegen Nieuw Zeelandquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:09 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe, die 1-1 zal moeilijk worden ben ik bang voor je. zal eerder 2-0 worden dan 1-1 imo
idd, en nieuw zeeland had gewoon de 10 moeten accepteren. was veel beter voor mijn pooltjesquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:11 schreef crv het volgende:
[..]
Dat Dacht Slowakije ook tegen Nieuw Zeeland
Preciesquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:11 schreef gomi het volgende:
[..]
daar ben ik dan helemaal mee eens.
hier scoor ik dan niet veel, maar de andere pooltjes wel. en jullie scoren hier lekker en dat is goed voor de sl
we staan gewoon laagste in de sl rank. dat kan niet he. we moeten klimmen. al is t maar 1 plekkiequote:
Tuurlijk welquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:14 schreef gomi het volgende:
[..]
we staan gewoon laagste in de sl rank. dat kan niet he. we moeten klimmen. al is t maar 1 plekkie
hehe, en nog 1 plekkie hoger en we vallen in de prijzen hequote:Op woensdag 16 juni 2010 15:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Ik hoorde van c_a dat je dan je inschrijfgeld terug krijgt
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Ik hoorde van c_a dat je dan je inschrijfgeld terug krijgt
Ik vond de eerste helft leukerquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:09 schreef Kally het volgende:
Het is dan wel weer een leuke wedstrijd om te kijken
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:17 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, en nog 1 plekkie hoger en we vallen in de prijzen he
Hoezo? ik weet niks van prijzen voor de subleauguesquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:17 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, en nog 1 plekkie hoger en we vallen in de prijzen he
ssssst.... niet verklappenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Op de pool van me werk wel ja
Hier word je uitgenodigd voor de BBQ van de winnaars
Je mist de invaller bij Chiliquote:
Blijkbaar de invallerquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:19 schreef gomi het volgende:
[..]
wie van de spelers doet jou zo kwijlen?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:19 schreef gomi het volgende:
[..]
wie van de spelers doet jou zo kwijlen?
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoezo? ik weet niks van prijzen voor de subleaugues
vrouwen kijken op een heel andere manier naar voetbal he.quote:
Ja die had ik ook niet verwacht nu hoorquote:
Met Engine samenquote:
Ik al helemaal nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja die had ik ook niet verwacht nu hoor
Jeej feestjequote:
Jij hebt het ook goedquote:
Oh, die had ook 3 kaarten... dat had ik dan weer niet gezienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
jij bent lekker gestegen iddquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:25 schreef D. het volgende:
Ineens top 10
1 eNGine10 375
2 Kally 325
3 speknek 255
4 iBenny 245
5 Cee 235
6 Torrio 225
7 D. 200
8 gomi 190
9 Kluivert_Vandervaart 175
10 charmed_angel 170
11 GeertWeldus 140
12 Afhaalchinees 140
13 PatriQue89 135
14 Silv 125
15 crv 105
16 Rauzer 95
17 Kwaliteit 85
85 dacht ikquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:26 schreef iBenny het volgende:
Krijg je 100 punten als je alles goed hebt?
Nee want ik stond op 240 dacht ikquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:26 schreef iBenny het volgende:
Volgens mij welquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:26 schreef iBenny het volgende:
Hahaquote:
Nee joh, die is juist leukquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:26 schreef Bellatrix het volgende:
Kutreclame van de PO ik word er helemaal gek van, haha laten we 20 leden van de josteband bij elkaar flikkeren en laat ze wat oranjes aan doen en laat ze maar hossen en feesten whahah en dan zo een hond een kat achter na laten rennen en zo'n ijscokar dat doet het ook wel leuk bwhahaha.![]()
Is echt helemaal niet leuk, gaan hier mijn centen naar toe.
geniet er maar van. D en ik hebben besloten jullie een voorsprong te geven. wij stijgen binnenkort naar de topquote:
Al die gratis reclamequote:Op woensdag 16 juni 2010 15:28 schreef iBenny het volgende:
[Upd] Zaak Bavaria-babes dient op 22 juni
Feestjes ookquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
HahaVoetbal brengt mensen nader tot elkaar ofzoiets.
O maar ik gun het iedereen, zo ben ik dan ook wel weerquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:28 schreef gomi het volgende:
[..]
geniet er maar van. D en ik hebben besloten jullie een voorsprong te geven. wij stijgen binnenkort naar de top
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:28 schreef gomi het volgende:
[..]
geniet er maar van. D en ik hebben besloten jullie een voorsprong te geven. wij stijgen binnenkort naar de top
yeah ik gun t jullie ook wel hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:29 schreef Kally het volgende:
[..]
O maar ik gun het iedereen, zo ben ik dan ook wel weer
ik zei toch 85quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:31 schreef D. het volgende:
Van pool-site:
Punten kun je gedurende het toernooi verdienen met de voorspellingen op wedstrijden en het beantwoorden van de vragen. De vragen hebben wisselende scores, maar voor de wedstrijdvoorspellingen geldt het volgende:
Je kunt voor elke wedstrijd per team de score en gele en rode kaarten voorspellen. Voor elk van de drie in te vullen aantallen is 10 punten te verdienen. Als je de scores van beide teams, oftewel de uiteindelijke uitslag van de wedstrijd, goed hebt, krijg je er 50 punten bij. Als je de wedstrijdwinnaar goed hebt krijg je er nog 5 punten bij.
Door alles goed te voorspellen kun je dus (10 * 3) + 50 + 5 = 85 punten per wedstrijd verdienen. Er zijn geen minpunten, dus foute voorspellingen of het missen van losse vragen betekent gewoon het missen van punten.
quote:
Bavariaquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:28 schreef iBenny het volgende:
Precies... al-les wordt 0-0quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:31 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah rauzer gaat straks de 85 jes aaneen rijgen
quote:
Ik vind het veels te ver overtrokken allemaal, ook als BAV fout zat.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:28 schreef iBenny het volgende:
bavaria klaagt niet hoor. die scoort nu meer publiciteit dan ze zouden hebben kunnen dromenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:33 schreef crv het volgende:
[..]
Ik vind het veels te ver overtrokken allemaal, ook als BAV fout zat.
Het gaat de FIFA maar om 1 ding en dat is zakkenvullerij.
Heineken ook, maar niet zo heel positiefquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:34 schreef gomi het volgende:
[..]
bavaria klaagt niet hoor. die scoort nu meer publiciteit dan ze zouden hebben kunnen dromen
grolschquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb tenminste smaakJupiler
Jupiler is ook lekker.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat staat hier in de koelkast maar ik vind Heineken ook lekker hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lol, ok we weten iig wie laatste zal worden in de slquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja... hij heeft de helf van de wedstrijden niet ingevuld
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:37 schreef Kally het volgende:
Maar eigenlijk is er maar weinig wat ik niet lust
Grolsch dat dronk ik altijd op de boot naar engeland, na 1,5 liter smaakt het wel ookquote:
Ik denk niet dat iemand Amerikaans bier lekker kan vinden, behalve de Amerikanen dan. Het is water aangevuld met lauwe pis.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:37 schreef Kally het volgende:
Maar eigenlijk is er maar weinig wat ik niet lust
Mwah, Heineken, dan liever Hertog Janquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat staat hier in de koelkast maar ik vind Heineken ook lekker hoor![]()
Ja best wel ja, nou dat valt wel mee maar ik lust wel bijna allesquote:
na 1.5 liter smaakt bavaria ws ook welquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Grolsch dat dronk ik altijd op de boot naar engeland, na 1,5 liter smaakt het wel ook
Kanondaar ben ik een keer goed dronken van geweest
nee maar Corona daarintegenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand Amerikaans bier lekker kan vinden, behalve de Amerikanen dan. Het is water aangevuld met lauwe pis.
die is ook ok idd. en alfa is ook erg okquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mwah, Heineken, dan liever Hertog Jan
En Desperado met citroen.quote:
nee na 1,5 liter bavaria smaakt zelfs dat niet, dat is echt gewoon te ranzig voor wordenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:39 schreef gomi het volgende:
[..]
na 1.5 liter smaakt bavaria ws ook wel
kanon kan er zwaar inhakken idd
oranjeboom krijg ik echt niet wegquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja best wel ja, nou dat valt wel mee maar ik lust wel bijna alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |