Huh, 3? Dan heb ik er 2 gemistquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:20 schreef crv het volgende:
toch al wel drie kaarten. Zou CEE dan toch gelijk krijgen
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:23 schreef Fir3fly het volgende:
Kally.
Mijn horloge is stuk. Na 8 jaar trouwe dienst.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:24 schreef Symphonic het volgende:
Het is best een leuke wedstrijd.
Nu is het tiet veur een pafke...
De 1e helft is bijna afgelopen.
Zo Uitgeslapenquote:
Ik altijd, voel me halfnaakt zonderquote:Op woensdag 16 juni 2010 @ 14:24 schreef Kally het volgende:
[..]![]()
Fijn weer kosten waar je nooit op zit te wachten![]()
Ik draag nooit een horloge
Sneakyquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
5' C. Carmona
19' M. Fernandez
33' W. Palacios
Die snap ik, dat heb ik met mijn ketting, is maar heel fijntjes maar tochquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik altijd, voel me halfnaakt zonder.
Ik ook neit... gebruik mijn telefoon wel om de tijd te wetenquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:24 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Fijn weer kosten waar je nooit op zit te wachten![]()
Ik draag nooit een horloge
Het moet zo blijven, dan heb ik alles goedquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:26 schreef D. het volgende:
[..]
Sneaky
Nouja, daar dus alvast geen punten mee
same herequote:Op woensdag 16 juni 2010 14:26 schreef D. het volgende:
[..]
Sneaky
Nouja, daar dus alvast geen punten mee
Ja en op mijn werk heb ik een klok/rekenmachine vlak voor mijn neus staan, en hier thuis hangt een klok aan de muurquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook neit... gebruik mijn telefoon wel om de tijd te weten
Dan maar zo latenquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Het moet zo blijven, dan heb ik alles goed
preciesquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en op mijn werk heb ik een klok/rekenmachine vlak voor mijn neus staan, en hier thuis hangt een klok aan de muur
Dan hoop ik met je meequote:Op woensdag 16 juni 2010 14:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Het moet zo blijven, dan heb ik alles goed
Ik ga kijken of het nog te maken valt, moet toch nog de stad in vanmiddagquote:Op woensdag 16 juni 2010 @ 14:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Die snap ik, dat heb ik met mijn ketting, is maar heel fijntjes maar toch
klinkt dodelijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
precies
Thuis komen we om van de klokken...
Ja, dat is zo'n raar gevoel hequote:Op woensdag 16 juni 2010 14:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik altijd, voel me halfnaakt zonder.
Ja wie weet valt het wel meequote:Op woensdag 16 juni 2010 14:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ga kijken of het nog te maken valt, moet toch nog de stad in vanmiddag.
Eerst maar eens lunchen.
Wat voor nut heeft hij dan nog meer?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:30 schreef Fir3fly het volgende:
Stelletje barbaren. Een horloge is niet alleen nuttig om de tijd te weten.
Komt je image ten goede. Mits blitze horloge.quote:
ik heb de tijd op mijn mobiel.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:30 schreef Fir3fly het volgende:
Stelletje barbaren. Een horloge is niet alleen nuttig om de tijd te weten.
Stopwatch, Datum, USB stick, dieptemeter etc.quote:
Ow okeequote:Op woensdag 16 juni 2010 14:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Komt je image ten goede. Mits blitze horloge.
Stopwatch heb ik niet nodig, net als de datum die weet ik toch wel, en dieptemeter nou ja laat maarquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:33 schreef crv het volgende:
[..]
Stopwatch, Datum, USB stick, dieptemeter etc.
Ik heb een heel mooi horloge (vind ik zelf) en dat ligt al een paar jaar op mijn bureauquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Komt je image ten goede. Mits blitze horloge.
Telefoon, Telefoon, Telefoon en zo vaak duik ik nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:33 schreef crv het volgende:
[..]
Stopwatch, Datum, USB stick, dieptemeter etc.
Dit dusquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb de tijd op mijn mobiel.
Ik hou niet van horloges
Tevens kan ik er ook niet tegen... uitslag enzo
Blijft de usb stick overquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Stopwatch heb ik niet nodig, net als de datum die weet ik toch wel, en dieptemeter nou ja laat maar
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:37 schreef crv het volgende:
[..]
Blijft de usb stick overdus toch nuttig
Externe harde schijf of op telefoonquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:37 schreef crv het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:37 schreef crv het volgende:
[..]
Stopwatch gebruik ik wel met zwemmen. mijn BB kan niet tegen waterquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Telefoon, Telefoon, Telefoon en zo vaak duik ik niet
Als je zelf de tijd van jezelf met zwemmen gaat bijhouden heeft het toch weinig nutquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:38 schreef crv het volgende:
[..]
Stopwatch gebruik ik wel met zwemmen. mijn BB kan niet tegen water
Jij bent niet alle vrouwen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 @ 14:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Alhoewel ik nooit kijk of een man een horloge om heeft hoor
Waarom? Dan kun je jezelf toch ook verbeterenquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je zelf de tijd van jezelf met zwemmen gaat bijhouden heeft het toch weinig nut
was een geintje, amar ik werd weer eens gestoord dus kon ik niet gelijk reagerenquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:25 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Bij mij begint de tweede al bijna weer
Gelukkig nietquote:
Misschien niet. Naast dat ik het makkelijk vind is wel de belangrijkste reden dat ik een horloge draag dat ik het mooi vind.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow okee![]()
Alhoewel ik nooit kijk of een man een horloge om heeft hoor
Ik wil toch weten of ik sneller ben dan de vorige keer of in ieder geval binnen mijn limiet blijfquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je zelf de tijd van jezelf met zwemmen gaat bijhouden heeft het toch weinig nut
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was een geintje, amar ik werd weer eens gestoord dus kon ik niet gelijk reageren
Het is toch precieser als iemand anders het doet... nu moet je toch op meerdere dingen letten?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:41 schreef crv het volgende:
[..]
Ik wil toch weten of ik sneller ben dan de vorige keer of in ieder geval binnen mijn limiet blijf
Hij werkt niet bij het OV hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:42 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht al jij kijkt ergens met vreselijke vertraging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |