Wellesquote:
Moet ik ze allemaal gaan tellen dan?quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:03 schreef Kally het volgende:
Ik dacht na de BBQ en poesjes, is Chili en hondjes wel een leuke TT
Ja soort Hotdog met Chiliquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:03 schreef Kally het volgende:
Ik dacht na de BBQ en poesjes, is Chili en hondjes wel een leuke TT
Dat is wel heel netjes die stream trouwensquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:03 schreef crv het volgende:
Hebb ff een snapshot genomen van mijn Zwitserse stream, zie rechtsonder
[ afbeelding ]
Jou lapo'squote:
Die Zwitsers die regelen dat altijd erg correct inderdaadquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is wel heel netjes die stream trouwens![]()
Met die info rechtsboven erbij
quote:
He, bij jullie is dezelfde schaduwquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:03 schreef crv het volgende:
Hebb ff een snapshot genomen van mijn Zwitserse stream, zie rechtsonder
[ afbeelding ]
Helaas wel,quote:
quote:Alain Bütler schwuuuuul.
10 seconds ago..Natalie Bachmann dankä alain, funktionniert aber au nit, hani scho usprobiert, Wilmaa und Zattoo gaht nit, han leider im Gschäft nit de neusti Flash Player und han kei Berechtigung zum de druf ladä....grrrrr.......aber ich dörfti de Match laufä la, gits irgend ä möglichkeit, ohni Flash zluägä?
Dan begint Spanje bijnaquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:09 schreef D. het volgende:
[..]
Dat maakt mij niets uit, dan is de wedstrijd wel voorbij
Dan begint Spanje - Zwitserlandquote:
Ik maak eruit op dat ze geen stream kan zienquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:09 schreef crv het volgende:
[..]
Helaas wel,
Was met Nederland - Denemarken ook trouwens en wsij zaten buiten in het zonnetje te kijken. Dat was toch lastig
OffTopic: Lesje Schwiizer dutsch![]()
[..]
Ongeveer.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik maak eruit op dat ze geen stream kan zien
Nou ik vind het al knap van mezelf dat ik dat eruit opmaaktequote:Op woensdag 16 juni 2010 14:13 schreef crv het volgende:
[..]
Ongeveer.
Ze heeft het probleem dat ze niet via Zattoo (die nde uitzendingverzorgt voor de SF) kan kijken. Ze heeft niet de juiste flashplayer en die kan ze ook niet downloaden en installeren omdat ze de rechten er niet voor heeft. Ook vraagt uze dus of ze ook zonder kan kijken.
Temperamentquote:
Ja best vermakelijk. Chili heeft wel mooie aanvallen zo af en toe.quote:
quote:
Zoals het nu staat heb ik het helemaal goedquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:20 schreef crv het volgende:
toch al wel drie kaarten. Zou CEE dan toch gelijk krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |