Je neemt me de woorden uit mijn mondquote:
quote:
En iBenny in de kachel om de temperatuur tijdens de bbq wat aangenamer te makenquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:37 schreef Kally het volgende:
C_A
Honduras v. Chili 1-1 0
Spanje v. Zwitserland 2-0 0
ZUid-Afrika v. Uruguay 2-1 1
D.
Honduras v. Chili 0-1 1
Spanje v. Zwitserland 3-1 2
ZUid-Afrika v. Uruguay 2-1 3
Benny
Honduras v. Chili 2-2 1
Spanje v. Zwitserland 3-1 3
ZUid-Afrika v. Uruguay 2-3 1
Pat
Honduras v. Chili 1-3 6
Spanje v. Zwitserland 1-0 0
ZUid-Afrika v. Uruguay 3-2 2
Kally
Honduras v. Chili 0-1 3
Spanje v. Zwitserland 2-1 3
ZUid-Afrika v. Uruguay 1-0 4
CRV
Honduras v. Chili 0 2 2 Chili
Spanje v. Zwitserland 3 1 2 Spanje
Zuid-Afrika v. Uruguay 0 2 2 Uruguay
CEE
Honduras v. Chili 1 1 7
Spanje v. Zwitserland 6 1 6
Zuid-Afrika v. Uruguay 1 1 7
Engine
Honduras v. Chili 0 1 3 Chili
Spanje v. Zwitserland 4 0 2 Spanje
Zuid-Afrika v. Uruguay 1 2 4 Uruguay
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:10 schreef eNGine10 het volgende:
Positie Naam Punten
1 eNGine10 290
2 speknek 245
3 Kally 240
4 iBenny 240
5 Cee 225
6 Torrio 205
7 Kluivert_Vandervaart 175
8 gomi 165
9 charmed_angel 160
10 Afhaalchinees 135
11 GeertWeldus 130
12 PatriQue89 130
13 D. 125
14 Silv 120
15 crv 90
16 Rauzer 85
17 Kwaliteit 80
Voor de mensen die het net gemist hebben
Ah Viggo Mortensenquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En iBenny in de kachel om de temperatuur tijdens de bbq wat aangenamer te maken
Heerlijke man.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En iBenny in de kachel om de temperatuur tijdens de bbq wat aangenamer te maken
Jaquote:
Ik meende het niet.quote:
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Bellaa... jouw poesjes zijn lief![]()
Ik ga naar stage, lieve mensen!.. ff een paar uurtjesvandaag maar tot 5, of 6.. tot straks!
Klopt.. 1 dag school, en minimaal 20 uur per week werken(maar ik krijg waarschijnlijk 32 uurquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
BBL is toch werk met 1 dag school of niet? Leuk voor je in ieder geval
Ik welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot straksquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Bellaa... jouw poesjes zijn lief![]()
Ik ga naar stage, lieve mensen!.. ff een paar uurtjesvandaag maar tot 5, of 6.. tot straks!
Ja alle standen staan nu ook in de op, heb even jouw werk overgenomenquote:
Ik zie 'm er nu tussenstaan in de pool iddquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja alle standen staan nu ook in de op, heb even jouw werk overgenomen
Ja ik ben erbijquote:
Normaal gesproken deed jij dat lijstje maken enzoquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie 'm er nu tussenstaan in de pool idd
Mijn werk?
Geeft niets joh, hier heb je nog geen imagequote:Op woensdag 16 juni 2010 11:23 schreef crv het volgende:
[..]
Ja ik ben erbij![]()
Alleen zo jammer dat ze die scorelijst zo vaak posten![]()
Niet echt goed voor mijn image
Jij doet normaal een post plaatsen met alle uitslagen toch, dat heb ik nu even gedaanquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie 'm er nu tussenstaan in de pool idd
Mijn werk?
Dan zal ik maar niet mierenneuken over het feit dat ik ook de Lay-out aanpasttequote:Op woensdag 16 juni 2010 11:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Normaal gesproken deed jij dat lijstje maken enzo
Zal wel met leeftijd te maken hebbenquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:24 schreef iBenny het volgende:
Waarom staat Kally eigenlijk boven mij
* iBenny mompelt iets over alfabetische volgorde en logica
nja, nu dan maar een sandwich
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij doet normaal een post plaatsen met alle uitslagen toch, dat heb ik nu even gedaan![]()
Hoe kom je daar nou bij?quote:Ik dacht dat jij wat nuttigers aan het doen was
Als jij mieren wilt gaan neuken moet je dat vooral doenquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:26 schreef D. het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet mierenneuken over het feit dat ik ook de Lay-out aanpastte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit, ik ook
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
De Lay_out?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:26 schreef D. het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet mierenneuken over het feit dat ik ook de Lay-out aanpastte
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:27 schreef crv het volgende:
Gisteravond was er voetbalavond op de zaak en Onze Secretaress heeft wat teveel voer besteld.
Vandaag dus gratis Lunch
Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit, ik ook
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Het boeit me eigenlijk ook niet zoveel waar ik sta... ik maak toch neit echt kans op de eerste plaatsquote:
Ik zeg net dat ik dat niet ga doenquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Als jij mieren wilt gaan neuken moet je dat vooral doen
Pff dat zou raar zijn. Hoe zou je dat doen? Ik denk gewoon met je pielemuis op zo'n nest slaan. Mieren swaffelen.quote:
Nou ja 3 en 4, we doen het best goed saampjesquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het boeit me eigenlijk ook niet zoveel waar ik sta... ik maak toch neit echt kans op de eerste plaats
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Pff dat zou raar zijn. Hoe zou je dat doen? Ik denk gewoon met je pielemuis op zo'n nest slaan. Mieren swaffelen.
quote:
Das waar, maar waarom worden mijn scores niet in de OP vermeldquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:33 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ja maar....jij doet die tongsmiley ook altijd
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Pff dat zou raar zijn. Hoe zou je dat doen? Ik denk gewoon met je pielemuis op zo'n nest slaan. Mieren swaffelen.
* iBenny wijst naar c_aquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Das waar, maar waarom worden mijn scores niet in de OP vermeld?
We zijn net begonnenquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het boeit me eigenlijk ook niet zoveel waar ik sta... ik maak toch neit echt kans op de eerste plaats
Ja, je weet maar nooi. Voor hetzelfde geld wordt er helemaal niet gescoord vandaagquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee blondquote:
Dat is dan wel weer een lichtpuntje in het duisternisquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja 3 en 4, we doen het best goed saampjes
Een goede start is het halve werkquote:
Weet ik niet, komt gewoon bij me op. Soort van woordenkots.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Weet ik niet, komt gewoon bij me op. Soort van woordenkots.
Oh Sorryquote:
Niet zeuren, jij doet het met Kally lees ik netquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een goede start is het halve werk
En met de standen die ik heb ingevuld maak ik niet bepaald veel kans
Vast wel, maar daar moet ik even over nadenken, en blond enzo dat kan even durenquote:
Ik moet hier wel oppassen met mijn vooroordelen geloof ikquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Vast wel, maar daar moet ik even over nadenken, en blond enzo dat kan even duren
Ik ben CRVquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:46 schreef D. het volgende:
Wie zijn trouwens als die 'onbekenden' in de WKSC?
Ik doe het met Kally?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:44 schreef D. het volgende:
[..]
Niet zeuren, jij doet het met Kally lees ik net
Iedereen in dat lijstje heeft hier gepost hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:46 schreef D. het volgende:
Nee hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:46 schreef crv het volgende:
[..]
Ik moet hier wel oppassen met mijn vooroordelen geloof ik
Je noemde het zelfs een lichtpuntjequote:Op woensdag 16 juni 2010 11:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik doe het met Kally?
Waarom weet ik daar niks van?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik doe het met Kally?
Waarom weet ik daar niks van?
Ik ken alleen Speknek en Silv nietquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:50 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
ik ook niet, doen we toch iets niet goed
quote:
quote:
Hoi, eNGine10. Ik ben die gast met veel voetbalkennis, zie subleague WKSCquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:46 schreef D. het volgende:
8 en een halfquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:53 schreef D. het volgende:
[..]
Naam Punten
1 eNGine10 290
2 speknek 245
3 Kally 240
4 iBenny 240
5 Cee 225
6 Torrio 205
7 Kluivert_Vandervaart 175
8 gomi 165
9 charmed_angel 160
10 Afhaalchinees 135
11 GeertWeldus 130
12 PatriQue89 130
13 D. 125
14 Silv 120
15 crv 90
16 Rauzer 85
17 Kwaliteit
De helft
Iedereen in dat lijstje heeft wel eens hier gepost hoorquote:
Helemaal niet, WKSC is wat anders dan XFAquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Iedereen in dat lijstje heeft wel eens hier gepost hoor
En anders maken we wel een subleague met alleen de XFA'ers
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, het is ook maar net hoe je het bekijkt..![]()
maar als je zo blaast komt er geen geluid uit
Hoe moet je dan blazen. Ik krijg er ook alleen maar lucht uitquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, het is ook maar net hoe je het bekijkt..![]()
maar als je zo blaast komt er geen geluid uit
Huh? hoe bedoel je?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Helemaal niet, WKSC is wat anders dan XFA
En als we iedereen met 10 of minder posts niet meetellen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Iedereen in dat lijstje heeft wel eens hier gepost hoor
En anders maken we wel een subleague met alleen de XFA'ers
En jou bedoel ik ook nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:54 schreef eNGine10 het volgende:
Hoi, eNGine10. Ik ben die gast met veel voetbalkennis, zie subleague WKSC
quote:
Zijn jullie nou serieus of niet?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:57 schreef crv het volgende:
[..]
Hoe moet je dan blazen. Ik krijg er ook alleen maar lucht uit
Dan zouden we 'maar' 12 deelnemers hebbenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:01 schreef D. het volgende:
[..]
En als we iedereen met 10 of minder posts niet meetellen?
Dat we nu niet meer in XFA zitten en dat de WKSC logisch andere mensen erbij heeft, dus we blijven gewoon WKSC, althans ik welquote:
Dus iemand die om bepaalde redenen niet veel kan posten, moet er maar uit?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:01 schreef D. het volgende:
[..]
En als we iedereen met 10 of minder posts niet meetellen?
Oh zo... nja, primaquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat we nu niet meer in XFA zitten en dat de WKSC logisch andere mensen erbij heeft, dus we blijven gewoon WKSC, althans ik wel
Er kunnen geen deelnemers verwijderd worden..quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Dus iemand die om bepaalde redenen niet veel kan posten, moet er maar uit?
quote:
Dat zeggen we helemaal nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:07 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ja je schijnt aan nogal wat eisen te moeten voldoen
En terechtquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er kunnen geen deelnemers verwijderd worden..
Weet je, jullie zijn aan het kliekenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zeggen we helemaal niet
Van mij part doet heel FOK! mee aan onze subleague
Laat alsjeblieft die Duitse stad eruit. Kan ie ook niks aan doen.quote:
Ow ja, krijgt die weer de schuldquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Laat alsjeblieft die Duitse stad eruit. Kan ie ook niks aan doen.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie nou serieus of niet?
Lippen getuit, alsof je een kusje geeft... (een beetje als Bogarde) en dan een blazende bewegingen met je mond ofzo
Mijn lasagne die in de koelkast staat begint nu te protesteren.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow ja, krijgt die weer de schuld![]()
Nou ja kliekjes dan
Het ging om de 'zou'...quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:08 schreef Kally het volgende:
[..]
En terecht![]()
Wat maakt het nou uit of je ze kent of niet
hohoquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zeggen we helemaal niet
Van mij part doet heel FOK! mee aan onze subleague
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn lasagne die in de koelkast staat begint nu te protesteren.
En wat dan nog?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:12 schreef D. het volgende:
Ik heb even gekeken
Geert heeft nog nooit in de WKSC gepost, Silv, Afhaalchinees en Speknek ieder maar 3, dus ook niet echt trouwe bezoekers
OMGquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn lasagne die in de koelkast staat begint nu te protesteren.
Dat weet ik ook welquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het ging om de 'zou'...
Het maakt mij niet uit wie er mee doet, of ik ze nou 'ken' of niet...
Volgens mij heb ik expres dat wachtwoord hier openbaar gemaakt. Ik had het ook via PM kunnen doen om zo alleen de mensen die ik 'ken' toe te laten.. maar dat heb ik expres dus niet gedaan.
Het idee was dat het lijstje het groepje van hier vertegenwoordigdquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Dus iemand die om bepaalde redenen niet veel kan posten, moet er maar uit?
Wiens idee was dat dan, want dan stap ik er dus nu uit, ik vind het echt te belachelijk voor woorden sorryquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:14 schreef D. het volgende:
[..]
Het idee was dat het lijstje het groepje van hier vertegenwoordigd
Laat maar, ik ga welquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Wiens idee was dat dan, want dan stap ik er dus nu uit, ik vind het echt te belachelijk voor woorden sorry
Je bent zeer duidelijkquote:
Nee maar ze staan er al die tijd al bij en nu gaan we er moeilijk over doenquote:
Je hebt gelijk, klaarquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:18 schreef iBenny het volgende:
Sjeuzes... wat een zinloze discussie...
Laat het gewoon zoals het nu is
Moet toch geen probleem zijn als er ook mensen tussen zitten die we niet (goed) kennen?
Denk dat dat wel eens een mooie combi kan zijnquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:20 schreef eNGine10 het volgende:
Oke volgende onderwerp![]()
Iemand een voorstander om met Elia op links en Robben op rechts te spelen (wanneer dit mogelijk is)?
Nergens voor nodigquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:21 schreef crv het volgende:
Ik bied bij voorbaat mijn excuses aan als ik als "vreemde eend" voor onrust heb gezorgd
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:20 schreef eNGine10 het volgende:
Oke volgende onderwerp![]()
Iemand een voorstander om met Elia op links en Robben op rechts te spelen (wanneer dit mogelijk is)?
JA JE HEBT ONS HELEMAAL KAPOT GEMAAKT BAN BINNEN, IK GA NU HUILEN EN EENDJES VOEREN.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:21 schreef crv het volgende:
Ik bied bij voorbaat mijn excuses aan als ik als "vreemde eend" voor onrust heb gezorgd
x2quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:21 schreef crv het volgende:
Ja, dan heb je echt een super aanval. Zijn ze links net aan het bijkomen staat Elia ze rechts al weer helemaal gek te maken. Van Persie hoeft ze alleen nog maar even binnen te tikken en mocht de tegenstander de bal nog een keer de 16 uit krijgen dan rost Sneijder em van 20 meter even het kruis in. Hoppa.....Beeeeert!....ik heb de oplossing.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Denk dat dat wel eens een mooie combi kan zijn
Ja dat wel. Maar met Kuijt en van der Vaart als buitenspelers schiet ook niet echt op. Je moet er minstens 1 iemand iemand hebben staan die een man kan passeren.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:23 schreef crv het volgende:
[..]
Sorry maar ik speel liever met vrouwen als je het niet erg vind
Edit: Oh wacht dit gaat weer over voetbal. Tja zou een mogelijkheid kunnen zijn. Maar Elia is wel een uitstekend invaller en zorgt op zo'n moment voor onrust bij de tegenstander
Eendquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:21 schreef crv het volgende:
Onzin, iedereen is welkomquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:21 schreef crv het volgende:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
x2![]()
[..]
Ja, dan heb je echt een super aanval. Zijn ze links net aan het bijkomen staat Elia ze rechts al weer helemaal gek te maken. Van Persie hoeft ze alleen nog maar even binnen te tikken en mocht de tegenstander de bal nog een keer de 16 uit krijgen dan rost Sneijder em van 20 meter even het kruis in. Hoppa.....Beeeeert!....ik heb de oplossing.
Maar wie meld zich daar dan ook voor aan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:26 schreef D. het volgende:
[..]
Onzin, iedereen is welkom
Mijn punt was enkel dat ik het raar vind dat mensen zich aanmelden en dan niet meer 'meedoen'.
Ik geef me ook niet op voor een cursus jodelen voor gevorderden of Turks volksdansen om daarna niet op te komen dagen
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:26 schreef D. het volgende:
[..]
Onzin, iedereen is welkom
Mijn punt was enkel dat ik het raar vind dat mensen zich aanmelden en dan niet meer 'meedoen'.
Ik geef me ook niet op voor een cursus jodelen voor gevorderden of Turks volksdansen om daarna niet op te komen dagen
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar wie meld zich daar dan ook voor aan.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
De Ben(ny)jamin regelt het hier wel fftjes
quote:
Moet haast wel hequote:
Benny ik zeg doenquote:
quote:
quote:Elia links en (als hij fit is) Robben rechts. Van Persie tikt binnen en Sneijder rost de afvallende bal in het kruis. Geen dank @Bondscoach
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
De Ben(ny)jamin regelt het hier wel fftjes
quote:
Bedankt voor de infoquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:33 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga even naar de wc, tot straks
Kusjes
xxx
Bella
Ik ga even een visje scoren, tot straksquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:33 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga even naar de wc, tot straks
Kusjes
xxx
Bella
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:36 schreef D. het volgende:
[..]
Maar da's meer omdat ik het te druk heb met Fok enzo, ik zou vast een geweldig jodelaar zijn
Engi klinkt kek zeg!quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ga even een visje scoren, tot straks
Kusjes
xxx
Engi
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
https://twitter.com/imBenny/status/16296884260
Vis zequote:Op woensdag 16 juni 2010 12:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ga even een visje scoren, tot straks
Kusjes
xxx
Engi
Wel hequote:
Eten => Kotsenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:37 schreef crv het volgende:
Ik ga even mijn gratis lunch samenstellen.
Gaat vast geen balansmaaltijd worden
Nou Bellatrix wel omdat HP, maar Bella dan noemen we je wel Trix net als Cee's hamsterquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:39 schreef Bellatrix het volgende:
Ok en nu moeten alle anderen zeggen dat mijn naam wel mooi is. Toe maar.
Ik was er heul eerder dus Cee's hamster heet net zoals mij.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou Bellatrix wel omdat HP, maar Bella dan noemen we je wel Trix net als Cee's hamster![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:42 schreef iBenny het volgende:
Bella... Jouw naam is het mooiste van allemaal. Het doet mijn hart smelten
Bellatrix rulesquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik was er heul eerder dus Cee's hamster heet net zoals mij.![]()
Nee, maakt niet uit heur, ik weet ook wel dat mijn naam vernoikt is.
Ja, niet toevallig.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:43 schreef Kally het volgende:
En Bella is in het Italiaans toch mooie vrouw?
Dat bedoel ik maarquote:
Zit wat in. Je proeft het in ieder geval wel 2 keer danquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eten => Kotsen
en je bent weer in balans
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:47 schreef iBenny het volgende:
![]()
Jullie hebben volgend weekend (dus niet aankomend weekend) waarschijnlijk eens rust van me
![]()
Van mij op die zaterdagavond ookquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:47 schreef iBenny het volgende:
![]()
Jullie hebben volgend weekend (dus niet aankomend weekend) waarschijnlijk eens rust van me
![]()
Wat ga je doen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:47 schreef iBenny het volgende:
![]()
![]()
Nee hoor, niks aan het handjequote:Op woensdag 16 juni 2010 12:49 schreef charmed_angel het volgende:
Hoi Fijne middag allemaal
Ik ga niet terug lezen want daar word ik verdrietig van denk ik
Veel liefs
charmed_angel
Verdrietig.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:49 schreef charmed_angel het volgende:
Hoi Fijne middag allemaal
Ik ga niet terug lezen want daar word ik verdrietig van denk ik
Veel liefs
charmed_angel
Fijn dat je ons voorbereidquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:47 schreef iBenny het volgende:![]()
![]()
Te bekkenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij zaten sommige te bekken
Dus nu alleen maar liefde
NEEEE ik niet, ik zat te praten over mieren swaffelen en nog iets met seks dusquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee absoluut nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:52 schreef Bellatrix het volgende:
En betekend bekken alleen in Brabant tongzoenen?
\Okaiquote:
quote:
Tja je ziet het, we kunnen niet zonder jequote:Op woensdag 16 juni 2010 12:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij ging toch eten?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:55 schreef crv het volgende:
[..]
Tja je ziet het, we kunnen niet zonder je
Jij bent er ff niet en het loopt compleet uit de hand
Duitse vriendin komt hier naartoequote:Op woensdag 16 juni 2010 12:49 schreef Kally het volgende:
Maar wat ga je doen Benny?
quote:
Doe ik ookquote:
Visquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:01 schreef crv het volgende:
[..]
Doe ik ook![]()
Je zou mijn keyboard eens moeten zien![]()
De keuken is maar 10 meter van mijn buro verwijderd en daar staan alle lekker ahpjes die gisteravond over zijn gebleven. Broodjes Zalm, Pate, vis, salades.
Ik denk dat ik nog een rondje neem. het is gratis en Ben per slot van rekening toch Hollander ook al woon ik er niet
JA enquote:
O nou ja misschien voor jou doen, maar ik ben erger gewendquote:
Gezelligquote:
Neuken met je fietsquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:02 schreef Bellatrix het volgende:
Nou poesies, ik ga bergrijden met mijn bergrijdfiets.
Lekker slapen/neuken/eten als ik jullie niet meer zie![]()
![]()
Dag Trix have funquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:02 schreef Bellatrix het volgende:
![]()
Geef ze een 48-uurs banquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:01 schreef Symphonic het volgende:
Wat een pokkedag hier op mijn werk.-O-
Kom gewoon echt helemaal nergens aan toe door hersenloos gedrag van anderen
Jij ook doei.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:02 schreef Kally het volgende:
[..]
O nou ja misschien voor jou doen, maar ik ben erger gewend
quote:
Fiets ze!quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:02 schreef Bellatrix het volgende:
![]()
mountainbikequote:Op woensdag 16 juni 2010 13:05 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
tot later veel plezier
ps wist niet dat er in NL bergen waren
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:05 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
tot later veel plezier
ps wist niet dat er in NL bergen waren
Jij zegt toch bergrijdenquote:
Leuk hoor, hoe lang schrijven jullie nu al?quote:
3 keer is scheepsrechtquote:
Ehm, volgens mij alweer zo'n 4 jaarquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Leuk hoor, hoe lang schrijven jullie nu al?
Of mail of weet ik het![]()
Vind het wel leuk, dat je nog steeds contact hebtquote:
quote:
Laterquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:14 schreef crv het volgende:
Ik gaat na teveel Lunch ff een bakkie doen![]()
tot later
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Vind het wel leuk, dat je nog steeds contact hebt![]()
meestal verwatert dat, zeker omdat het een opdracht was
Laterrrquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:14 schreef crv het volgende:
Ik gaat na teveel Lunch ff een bakkie doen![]()
tot later
En draag je IRL ook een emmer?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:15 schreef iBenny het volgende:
[..]Zeker weten..
Had ik eigenlijk ook niet verwacht
Nou ja het zal niet meteen 0-1 zijn in de 1e minuutquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het red om op tijd thuis te zijn
Follow the leaderquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:14 schreef Kally het volgende:
Ik zie dat ik net als Engine 0-1 heb, en hij staat 1
Zul je zien...quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja het zal niet meteen 0-1 zijn in de 1e minuut
Nee. Das waarquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja het zal niet meteen 0-1 zijn in de 1e minuut
ik heb ook 0-1, maar daar heb je zeker niet aanquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:14 schreef Kally het volgende:
Ik zie dat ik net als Engine 0-1 heb, en hij staat 1
* Kally is following the leaderquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Follow the leader![]()
M'n kibbelingen waren weer heerlijk![]()
Oh en iBenny, gewoon een vriendin of de vriendin?
Dan moet het zeker goed komenquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:26 schreef D. het volgende:
[..]
ik heb ook 0-1, maar daar heb je zeker niet aan
Maar als je vanaf nu precies hetzelfde doet als mij haal je me natuurlijk ook nooit meer in hequote:
Terugquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Follow the leader![]()
Dat gaat ook niet, want ik kan niet meer veranderenquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar als je vanaf nu precies hetzelfde doet als mij haal je me natuurlijk ook nooit meer in he
Alvast geaccepteerdquote:
Chili, lijkt me duidelijk.quote:
Een vriendin.. Er was wel een tijd dat het meer zou kunnen worden, maar de afstand/geld/tijd zorgde ervoor dat dat niet gebeurdequote:Op woensdag 16 juni 2010 13:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Follow the leader![]()
ah okequote:Op woensdag 16 juni 2010 13:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een vriendin.. Er was wel een tijd dat het meer zou kunnen worden, maar de afstand/geld/tijd zorgde ervoor dat dat niet gebeurde
Doe maar Chiliquote:
En Chili heeft zich als ik het goed herinner best gemakkelijk geplaatst. Volgens mij zijn die zo slecht nog niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:33 schreef Kally het volgende:
Maar wel gelijk spel voor een paar![]()
Honduras speelt zelden of nooit op een WK
Nee ik hou niet zo van hond doe mij maar chiliquote:
Hell yeah. Kan wel een middagje vrij gebruikenquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:34 schreef D. het volgende:
Kunnen ze alle mietjes die gaan liggen huilen om niets niet gewoon naar huis sturen?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hell yeah. Kan wel een middagje vrij gebruiken
Ja dat denk ik ook, hebben iig spelers die wel bekend zijn in Europaquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En Chili heeft zich als ik het goed herinner best gemakkelijk geplaatst. Volgens mij zijn die zo slecht nog niet.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Eh, ja, nou, probeer hetquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Met allemaal Zuid-Amerikanen nee hoorquote:
nog wel,ben benieuwd fo Cee gelijk krijgt en het een klein zuid-amerikaans oorlogje gaat wordenquote:
quote:
Ik heb geprobeerd je advies te gevenquote:
Ik had ook niet verwacht dat Engeland en Italie gelijk zou spelenquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:33 schreef Kally het volgende:
Maar wel gelijk spel voor een paar![]()
Honduras speelt zelden of nooit op een WK
Daar heb jij weer een puntquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat Engeland en Italie gelijk zou spelen
Allees kan op dit WK1-1
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:47 schreef Kally het volgende:
Trouwens CRV zou die chat vanmiddag ook nog te volgen zijn, als ze spelen?
Mwa Italie vond ik niet zo verrassend hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat Engeland en Italie gelijk zou spelen
Allees kan op dit WK1-1
Dat is wel lachen dan als er gescoord wordt door Zwitserlandquote:
Hoe raad je hetquote:
Jazeker, Hopp Schwiizquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is wel lachen dan als er gescoord wordt door Zwitserland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |