quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:42 schreef iBenny het volgende:
Bella... Jouw naam is het mooiste van allemaal. Het doet mijn hart smelten
Bellatrix rulesquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik was er heul eerder dus Cee's hamster heet net zoals mij.![]()
Nee, maakt niet uit heur, ik weet ook wel dat mijn naam vernoikt is.
Ja, niet toevallig.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:43 schreef Kally het volgende:
En Bella is in het Italiaans toch mooie vrouw?
Dat bedoel ik maarquote:
Zit wat in. Je proeft het in ieder geval wel 2 keer danquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eten => Kotsen
en je bent weer in balans
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:47 schreef iBenny het volgende:
![]()
Jullie hebben volgend weekend (dus niet aankomend weekend) waarschijnlijk eens rust van me
![]()
Van mij op die zaterdagavond ookquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:47 schreef iBenny het volgende:
![]()
Jullie hebben volgend weekend (dus niet aankomend weekend) waarschijnlijk eens rust van me
![]()
Wat ga je doen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:47 schreef iBenny het volgende:
![]()
![]()
Nee hoor, niks aan het handjequote:Op woensdag 16 juni 2010 12:49 schreef charmed_angel het volgende:
Hoi Fijne middag allemaal
Ik ga niet terug lezen want daar word ik verdrietig van denk ik
Veel liefs
charmed_angel
Verdrietig.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:49 schreef charmed_angel het volgende:
Hoi Fijne middag allemaal
Ik ga niet terug lezen want daar word ik verdrietig van denk ik
Veel liefs
charmed_angel
Fijn dat je ons voorbereidquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:47 schreef iBenny het volgende:![]()
![]()
Te bekkenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij zaten sommige te bekken
Dus nu alleen maar liefde
NEEEE ik niet, ik zat te praten over mieren swaffelen en nog iets met seks dusquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee absoluut nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:52 schreef Bellatrix het volgende:
En betekend bekken alleen in Brabant tongzoenen?
\Okaiquote:
quote:
Tja je ziet het, we kunnen niet zonder jequote:Op woensdag 16 juni 2010 12:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |