Dus iemand die om bepaalde redenen niet veel kan posten, moet er maar uit?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:01 schreef D. het volgende:
[..]
En als we iedereen met 10 of minder posts niet meetellen?
Oh zo... nja, primaquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat we nu niet meer in XFA zitten en dat de WKSC logisch andere mensen erbij heeft, dus we blijven gewoon WKSC, althans ik wel
Er kunnen geen deelnemers verwijderd worden..quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Dus iemand die om bepaalde redenen niet veel kan posten, moet er maar uit?
quote:
Dat zeggen we helemaal nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:07 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ja je schijnt aan nogal wat eisen te moeten voldoen
En terechtquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er kunnen geen deelnemers verwijderd worden..
Weet je, jullie zijn aan het kliekenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zeggen we helemaal niet
Van mij part doet heel FOK! mee aan onze subleague
Laat alsjeblieft die Duitse stad eruit. Kan ie ook niks aan doen.quote:
Ow ja, krijgt die weer de schuldquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Laat alsjeblieft die Duitse stad eruit. Kan ie ook niks aan doen.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie nou serieus of niet?
Lippen getuit, alsof je een kusje geeft... (een beetje als Bogarde) en dan een blazende bewegingen met je mond ofzo
Mijn lasagne die in de koelkast staat begint nu te protesteren.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow ja, krijgt die weer de schuld![]()
Nou ja kliekjes dan
Het ging om de 'zou'...quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:08 schreef Kally het volgende:
[..]
En terecht![]()
Wat maakt het nou uit of je ze kent of niet
hohoquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zeggen we helemaal niet
Van mij part doet heel FOK! mee aan onze subleague
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn lasagne die in de koelkast staat begint nu te protesteren.
En wat dan nog?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:12 schreef D. het volgende:
Ik heb even gekeken
Geert heeft nog nooit in de WKSC gepost, Silv, Afhaalchinees en Speknek ieder maar 3, dus ook niet echt trouwe bezoekers
OMGquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn lasagne die in de koelkast staat begint nu te protesteren.
Dat weet ik ook welquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het ging om de 'zou'...
Het maakt mij niet uit wie er mee doet, of ik ze nou 'ken' of niet...
Volgens mij heb ik expres dat wachtwoord hier openbaar gemaakt. Ik had het ook via PM kunnen doen om zo alleen de mensen die ik 'ken' toe te laten.. maar dat heb ik expres dus niet gedaan.
Het idee was dat het lijstje het groepje van hier vertegenwoordigdquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Dus iemand die om bepaalde redenen niet veel kan posten, moet er maar uit?
Wiens idee was dat dan, want dan stap ik er dus nu uit, ik vind het echt te belachelijk voor woorden sorryquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:14 schreef D. het volgende:
[..]
Het idee was dat het lijstje het groepje van hier vertegenwoordigd
Laat maar, ik ga welquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Wiens idee was dat dan, want dan stap ik er dus nu uit, ik vind het echt te belachelijk voor woorden sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |