quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Pff dat zou raar zijn. Hoe zou je dat doen? Ik denk gewoon met je pielemuis op zo'n nest slaan. Mieren swaffelen.
quote:
Das waar, maar waarom worden mijn scores niet in de OP vermeldquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:33 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ja maar....jij doet die tongsmiley ook altijd
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Pff dat zou raar zijn. Hoe zou je dat doen? Ik denk gewoon met je pielemuis op zo'n nest slaan. Mieren swaffelen.
* iBenny wijst naar c_aquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Das waar, maar waarom worden mijn scores niet in de OP vermeld?
We zijn net begonnenquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het boeit me eigenlijk ook niet zoveel waar ik sta... ik maak toch neit echt kans op de eerste plaats
Ja, je weet maar nooi. Voor hetzelfde geld wordt er helemaal niet gescoord vandaagquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee blondquote:
Dat is dan wel weer een lichtpuntje in het duisternisquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja 3 en 4, we doen het best goed saampjes
Een goede start is het halve werkquote:
Weet ik niet, komt gewoon bij me op. Soort van woordenkots.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Weet ik niet, komt gewoon bij me op. Soort van woordenkots.
Oh Sorryquote:
Niet zeuren, jij doet het met Kally lees ik netquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een goede start is het halve werk
En met de standen die ik heb ingevuld maak ik niet bepaald veel kans
Vast wel, maar daar moet ik even over nadenken, en blond enzo dat kan even durenquote:
Ik moet hier wel oppassen met mijn vooroordelen geloof ikquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Vast wel, maar daar moet ik even over nadenken, en blond enzo dat kan even duren
Ik ben CRVquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:46 schreef D. het volgende:
Wie zijn trouwens als die 'onbekenden' in de WKSC?
Ik doe het met Kally?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:44 schreef D. het volgende:
[..]
Niet zeuren, jij doet het met Kally lees ik net
Iedereen in dat lijstje heeft hier gepost hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:46 schreef D. het volgende:
Wie zijn trouwens als die 'onbekenden' in de WKSC?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |