ik heb ook 0-1, maar daar heb je zeker niet aanquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:14 schreef Kally het volgende:
Ik zie dat ik net als Engine 0-1 heb, en hij staat 1
* Kally is following the leaderquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Follow the leader![]()
M'n kibbelingen waren weer heerlijk![]()
Oh en iBenny, gewoon een vriendin of de vriendin?
Dan moet het zeker goed komenquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:26 schreef D. het volgende:
[..]
ik heb ook 0-1, maar daar heb je zeker niet aan
Maar als je vanaf nu precies hetzelfde doet als mij haal je me natuurlijk ook nooit meer in hequote:
Terugquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Follow the leader![]()
Dat gaat ook niet, want ik kan niet meer veranderenquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar als je vanaf nu precies hetzelfde doet als mij haal je me natuurlijk ook nooit meer in he
Alvast geaccepteerdquote:
Chili, lijkt me duidelijk.quote:
Een vriendin.. Er was wel een tijd dat het meer zou kunnen worden, maar de afstand/geld/tijd zorgde ervoor dat dat niet gebeurdequote:Op woensdag 16 juni 2010 13:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Follow the leader![]()
ah okequote:Op woensdag 16 juni 2010 13:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een vriendin.. Er was wel een tijd dat het meer zou kunnen worden, maar de afstand/geld/tijd zorgde ervoor dat dat niet gebeurde
Doe maar Chiliquote:
En Chili heeft zich als ik het goed herinner best gemakkelijk geplaatst. Volgens mij zijn die zo slecht nog niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:33 schreef Kally het volgende:
Maar wel gelijk spel voor een paar![]()
Honduras speelt zelden of nooit op een WK
Nee ik hou niet zo van hond doe mij maar chiliquote:
Hell yeah. Kan wel een middagje vrij gebruikenquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:34 schreef D. het volgende:
Kunnen ze alle mietjes die gaan liggen huilen om niets niet gewoon naar huis sturen?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hell yeah. Kan wel een middagje vrij gebruiken
Ja dat denk ik ook, hebben iig spelers die wel bekend zijn in Europaquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En Chili heeft zich als ik het goed herinner best gemakkelijk geplaatst. Volgens mij zijn die zo slecht nog niet.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Eh, ja, nou, probeer hetquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Met allemaal Zuid-Amerikanen nee hoorquote:
nog wel,ben benieuwd fo Cee gelijk krijgt en het een klein zuid-amerikaans oorlogje gaat wordenquote:
quote:
Ik heb geprobeerd je advies te gevenquote:
Ik had ook niet verwacht dat Engeland en Italie gelijk zou spelenquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:33 schreef Kally het volgende:
Maar wel gelijk spel voor een paar![]()
Honduras speelt zelden of nooit op een WK
Daar heb jij weer een puntquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat Engeland en Italie gelijk zou spelen
Allees kan op dit WK1-1
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:47 schreef Kally het volgende:
Trouwens CRV zou die chat vanmiddag ook nog te volgen zijn, als ze spelen?
Mwa Italie vond ik niet zo verrassend hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat Engeland en Italie gelijk zou spelen
Allees kan op dit WK1-1
Dat is wel lachen dan als er gescoord wordt door Zwitserlandquote:
Hoe raad je hetquote:
Jazeker, Hopp Schwiizquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is wel lachen dan als er gescoord wordt door Zwitserland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |