Nee maar ze staan er al die tijd al bij en nu gaan we er moeilijk over doenquote:
Je hebt gelijk, klaarquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:18 schreef iBenny het volgende:
Sjeuzes... wat een zinloze discussie...
Laat het gewoon zoals het nu is
Moet toch geen probleem zijn als er ook mensen tussen zitten die we niet (goed) kennen?
Denk dat dat wel eens een mooie combi kan zijnquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:20 schreef eNGine10 het volgende:
Oke volgende onderwerp![]()
Iemand een voorstander om met Elia op links en Robben op rechts te spelen (wanneer dit mogelijk is)?
Nergens voor nodigquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:21 schreef crv het volgende:
Ik bied bij voorbaat mijn excuses aan als ik als "vreemde eend" voor onrust heb gezorgd
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:20 schreef eNGine10 het volgende:
Oke volgende onderwerp![]()
Iemand een voorstander om met Elia op links en Robben op rechts te spelen (wanneer dit mogelijk is)?
JA JE HEBT ONS HELEMAAL KAPOT GEMAAKT BAN BINNEN, IK GA NU HUILEN EN EENDJES VOEREN.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:21 schreef crv het volgende:
Ik bied bij voorbaat mijn excuses aan als ik als "vreemde eend" voor onrust heb gezorgd
x2quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:21 schreef crv het volgende:
Ja, dan heb je echt een super aanval. Zijn ze links net aan het bijkomen staat Elia ze rechts al weer helemaal gek te maken. Van Persie hoeft ze alleen nog maar even binnen te tikken en mocht de tegenstander de bal nog een keer de 16 uit krijgen dan rost Sneijder em van 20 meter even het kruis in. Hoppa.....Beeeeert!....ik heb de oplossing.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Denk dat dat wel eens een mooie combi kan zijn
Ja dat wel. Maar met Kuijt en van der Vaart als buitenspelers schiet ook niet echt op. Je moet er minstens 1 iemand iemand hebben staan die een man kan passeren.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:23 schreef crv het volgende:
[..]
Sorry maar ik speel liever met vrouwen als je het niet erg vind
Edit: Oh wacht dit gaat weer over voetbal. Tja zou een mogelijkheid kunnen zijn. Maar Elia is wel een uitstekend invaller en zorgt op zo'n moment voor onrust bij de tegenstander
Eendquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:21 schreef crv het volgende:
Onzin, iedereen is welkomquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:21 schreef crv het volgende:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
x2![]()
[..]
Ja, dan heb je echt een super aanval. Zijn ze links net aan het bijkomen staat Elia ze rechts al weer helemaal gek te maken. Van Persie hoeft ze alleen nog maar even binnen te tikken en mocht de tegenstander de bal nog een keer de 16 uit krijgen dan rost Sneijder em van 20 meter even het kruis in. Hoppa.....Beeeeert!....ik heb de oplossing.
Maar wie meld zich daar dan ook voor aan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:26 schreef D. het volgende:
[..]
Onzin, iedereen is welkom
Mijn punt was enkel dat ik het raar vind dat mensen zich aanmelden en dan niet meer 'meedoen'.
Ik geef me ook niet op voor een cursus jodelen voor gevorderden of Turks volksdansen om daarna niet op te komen dagen
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:26 schreef D. het volgende:
[..]
Onzin, iedereen is welkom
Mijn punt was enkel dat ik het raar vind dat mensen zich aanmelden en dan niet meer 'meedoen'.
Ik geef me ook niet op voor een cursus jodelen voor gevorderden of Turks volksdansen om daarna niet op te komen dagen
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar wie meld zich daar dan ook voor aan.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
De Ben(ny)jamin regelt het hier wel fftjes
quote:
Moet haast wel hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |