Indrukken, kilometer zwemmen, weer indrukken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is toch precieser als iemand anders het doet... nu moet je toch op meerdere dingen letten?
Ik vind het ook mooiquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Misschien niet. Naast dat ik het makkelijk vind is wel de belangrijkste reden dat ik een horloge draag dat ik het mooi vind.
Niet?quote:
Nee dat snap ik.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het ook mooi![]()
Alleen is dat niet het eerste waar ik op let
oooooooh lange afstanden...quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:43 schreef crv het volgende:
[..]
Indrukken, kilometer zwemmen, weer indrukken.
Die 1 of 2 seconden van het indrukken maken op ongeveer 25 minuten (nog) niet echt uit
Weet je dat ik daar echt nog nooit naar gekeken hebquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee dat snap ik.
Eerst kijken of hij al een ring om heeft he.
maar je zou er dus ook niet van afknappen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het ook mooi![]()
Alleen is dat niet het eerste waar ik op let
Van een horloge?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
maar je zou er dus ook niet van afknappen?
Nou kilometer is nog niet zo ver. ben nog in de opbouwfase na mijn buikoperatie. Hoop toch ooit 2 kilometer te kunnen zwemmen in mijn pause.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
oooooooh lange afstanden...
ik dacht met baantjes
nee, dan snap ik het
Ik ben nog steeds neit overgehaaldquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:46 schreef crv het volgende:
Oh Ja, vergeet ik nog. Bij mij doet tie ook nog hartslag en pedaalfrequentie, en zo
Maar ook niet ooit per ongeluk ontdekt toen je met iemand aan het sjansen was?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet je dat ik daar echt nog nooit naar gekeken heb
Nou ja wat denk je zelfquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar ook niet ooit per ongeluk ontdekt toen je met iemand aan het sjansen was?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds neit overgehaald
Ik neem pas (weer) een horloge als je er ook op kan internetten
Benny een man met diamantenquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
het ging om afknappers en jij komt aan met diamantjes?
CHF 947, Ongeveer 600 euries. Minder zelfs want de koers is beregunstig door de lage euroquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |