Indrukken, kilometer zwemmen, weer indrukken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is toch precieser als iemand anders het doet... nu moet je toch op meerdere dingen letten?
Ik vind het ook mooiquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Misschien niet. Naast dat ik het makkelijk vind is wel de belangrijkste reden dat ik een horloge draag dat ik het mooi vind.
Niet?quote:
Nee dat snap ik.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het ook mooi![]()
Alleen is dat niet het eerste waar ik op let
oooooooh lange afstanden...quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:43 schreef crv het volgende:
[..]
Indrukken, kilometer zwemmen, weer indrukken.
Die 1 of 2 seconden van het indrukken maken op ongeveer 25 minuten (nog) niet echt uit
Weet je dat ik daar echt nog nooit naar gekeken hebquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee dat snap ik.
Eerst kijken of hij al een ring om heeft he.
maar je zou er dus ook niet van afknappen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het ook mooi![]()
Alleen is dat niet het eerste waar ik op let
Van een horloge?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
maar je zou er dus ook niet van afknappen?
Nou kilometer is nog niet zo ver. ben nog in de opbouwfase na mijn buikoperatie. Hoop toch ooit 2 kilometer te kunnen zwemmen in mijn pause.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
oooooooh lange afstanden...
ik dacht met baantjes
nee, dan snap ik het
Ik ben nog steeds neit overgehaaldquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:46 schreef crv het volgende:
Oh Ja, vergeet ik nog. Bij mij doet tie ook nog hartslag en pedaalfrequentie, en zo
Maar ook niet ooit per ongeluk ontdekt toen je met iemand aan het sjansen was?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet je dat ik daar echt nog nooit naar gekeken heb
Nou ja wat denk je zelfquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar ook niet ooit per ongeluk ontdekt toen je met iemand aan het sjansen was?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds neit overgehaald
Ik neem pas (weer) een horloge als je er ook op kan internetten
Benny een man met diamantenquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
het ging om afknappers en jij komt aan met diamantjes?
CHF 947, Ongeveer 600 euries. Minder zelfs want de koers is beregunstig door de lage euroquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:51 schreef Bellatrix het volgende:
Hoooi
Reed net in op een grote plant met van die haken eraan. M'n hoofd ligt open.
WTF?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:51 schreef Bellatrix het volgende:
Hoooi
Hoe krijg je dat nu voor elkaarquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:51 schreef Bellatrix het volgende:
Hoooi
Is dat geen afknapper dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
het ging om afknappers en jij komt aan met diamantjes?
Preciesquote:
Uiteraardquote:
Das toch neit betaalbaar voor een klokje?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:51 schreef crv het volgende:
[..]
CHF 947, Ongeveer 600 euries. Minder zelfs want de koers is beregunstig door de lage euro
Was een padje van nog geen meter, en slechte reflexen.quote:
Ja maar tochquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:52 schreef Bellatrix het volgende:
En het zweet kruipt er ook nog in.Naja de sneden zijn niet heel diep, meer krassen.
Jij wilt zo'n ding waar een enorm scherm uitklapt?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das toch neit betaalbaar voor een klokje?
(met internet en zo'n klein schermpje)
Ja, moet je niet steeds met andere eisen komenquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das toch neit betaalbaar voor een klokje?
(met internet en zo'n klein schermpje)
Vast niet voor iedere vrouw, voor mij wel iigquote:
minimaal 42 inch... ik moet het toch goed kunnen zienquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij wilt zo'n ding waar een enorm scherm uitklapt?![]()
Das ook geen gezicht aan je arm hoor
Voor vrouwen die op gladde mannetjes als Ronaldo vallen waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Vast niet voor iedere vrouw, voor mij wel iig
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
minimaal 42 inch... ik moet het toch goed kunnen zien
Als ik 'm zou krijgen zou ik het neit erg vinden, maar of ik 'm dan zou dragen is weer wat andersquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:54 schreef crv het volgende:
[..]
Ja, moet je niet steeds met andere eisen komen![]()
Dit was nog een van de goedkopere
Ronaldoquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:55 schreef D. het volgende:
[..]
Voor vrouwen die op gladde mannetjes als Ronaldo vallen waarschijnlijk niet
vrouwen die op Ronaldo vallen zijn lesbischquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:55 schreef D. het volgende:
[..]
Voor vrouwen die op gladde mannetjes als Ronaldo vallen waarschijnlijk niet
hehe, horloge van mij is er zo een waarbij je dingen kunt toevoegen. oa diamantjesquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Vast niet voor iedere vrouw, voor mij wel iig
Precies, hij draagt net als Beckham vast vrouwenondergoedquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
vrouwen die op Ronaldo vallen zijn lesbisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |