quote:
Ik vind het veels te ver overtrokken allemaal, ook als BAV fout zat.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:28 schreef iBenny het volgende:
[Upd] Zaak Bavaria-babes dient op 22 juni
bavaria klaagt niet hoor. die scoort nu meer publiciteit dan ze zouden hebben kunnen dromenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:33 schreef crv het volgende:
[..]
Ik vind het veels te ver overtrokken allemaal, ook als BAV fout zat.
Het gaat de FIFA maar om 1 ding en dat is zakkenvullerij.
Heineken ook, maar niet zo heel positiefquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:34 schreef gomi het volgende:
[..]
bavaria klaagt niet hoor. die scoort nu meer publiciteit dan ze zouden hebben kunnen dromen
grolschquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb tenminste smaakJupiler
Jupiler is ook lekker.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat staat hier in de koelkast maar ik vind Heineken ook lekker hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lol, ok we weten iig wie laatste zal worden in de slquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja... hij heeft de helf van de wedstrijden niet ingevuld
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:37 schreef Kally het volgende:
Maar eigenlijk is er maar weinig wat ik niet lust
Grolsch dat dronk ik altijd op de boot naar engeland, na 1,5 liter smaakt het wel ookquote:
Ik denk niet dat iemand Amerikaans bier lekker kan vinden, behalve de Amerikanen dan. Het is water aangevuld met lauwe pis.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:37 schreef Kally het volgende:
Maar eigenlijk is er maar weinig wat ik niet lust
Mwah, Heineken, dan liever Hertog Janquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat staat hier in de koelkast maar ik vind Heineken ook lekker hoor![]()
Ja best wel ja, nou dat valt wel mee maar ik lust wel bijna allesquote:
na 1.5 liter smaakt bavaria ws ook welquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Grolsch dat dronk ik altijd op de boot naar engeland, na 1,5 liter smaakt het wel ook
Kanondaar ben ik een keer goed dronken van geweest
nee maar Corona daarintegenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand Amerikaans bier lekker kan vinden, behalve de Amerikanen dan. Het is water aangevuld met lauwe pis.
die is ook ok idd. en alfa is ook erg okquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mwah, Heineken, dan liever Hertog Jan
En Desperado met citroen.quote:
nee na 1,5 liter bavaria smaakt zelfs dat niet, dat is echt gewoon te ranzig voor wordenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:39 schreef gomi het volgende:
[..]
na 1.5 liter smaakt bavaria ws ook wel
kanon kan er zwaar inhakken idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |