He, dat is even balen. Hopelijk is alles verder goed. Ik zal voor je duimen voor morgen!quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:23 schreef tessie het volgende:
Ja ik zou ook niet heel veel luiers inslaan. Straks bevalt het merk toch niet goed ofzo. Wij zijn in het begin ook nogal eens overgestapt naar een ander merk, omdat sommigen gewoon niet goed aansloten en dan doorlekten enzo. Is toch altijd even proberen.
Djenneke, fijn dat je een datum hebt. 30 juni is een mooie datum om jarig te zijn hoor, dat is ook mijn verjaardag
Ik ben vandaag bij mn nieuwe internist geweest, en mijn schildklier is toch weer te langzaam gaan werken, dus nu moet ik toch alsnog aan de medicijnenEn ze vond mn hart ook raar klinken, onregelmatig en een ruisje, dus nu moet ik morgen nog een hartfilmpje gaan laten maken in het ziekenhuis
Same here (ik heb het daarnaast ook zo wárm), melk heb ik net op. Hopelijk komen we nog in slaap, want morgen heb ik een tentamen en jij moet uitgerust aan je bevalling beginnen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:22 schreef Guess. het volgende:
Ik kan weer es niet slapen,net weer naar beneden gekomen,geen enkele houding ligt goed meer,zo glasje melk en maar weer een nieuwe poging doen!
Of je vieze kopje/kom/bord op de aanrecht zetten, bovenóp de vaatwasser ipv even erINquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:44 schreef Leandra het volgende:
(het prijskaartje dat je ergens afknipt kan ook gelijk de prullenbak in ipv "even" op het aanrecht leggen en vervolgens vergeten)
LOL, het zouden mijn woorden kunnen zijn, ik snap soms echt niet hoe iemand iets niet kan zienquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:41 schreef flugeltje het volgende:
Drie uur per dag?
Nu voel ik mezelf weer helemaal zo'n mislukte huisvrouw
Ik hoop ook op een blinkend huisje voordat ik ga bevallen trouwens, daarna zal het er waarschijnlijk wel een tijdje niet meer echt van komen... Martijn is de chaos zelve wat dat betreft en is gezegend met röntgen-ogen die dwars door rommel en vuil heen kunnen kijken....
Das hetzelfde als dat ik altijd vuile sokken en onderbroeken naast de wasmand moet vinden.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Of je vieze kopje/kom/bord op de aanrecht zetten, bovenóp de vaatwasser ipv even erIN
Achja, normaal zucht ik even diep en dan is het weer goed. Nu met de hormonen gaat dat dus niet... En dat zorgt ervoor dat Martijn misschien nog wel een zwaardere zwangerschap heeft dan ikzelf....
vond ik ook veel hoorquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:41 schreef Ticootje het volgende:
3 uur per dag? Nee dat red ik ook niet hoor... Dat vind ik wel veel trouwens.
Ja, dat dusquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Of je vieze kopje/kom/bord op de aanrecht zetten, bovenóp de vaatwasser ipv even erIN
Achja, normaal zucht ik even diep en dan is het weer goed. Nu met de hormonen gaat dat dus niet... En dat zorgt ervoor dat Martijn misschien nog wel een zwaardere zwangerschap heeft dan ikzelf....
das idd t enige waar ik niet tegen kan... verder ben ik best een rommelkont en boeit t me vrij weinigquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Das hetzelfde als dat ik altijd vuile sokken en onderbroeken naast de wasmand moet vinden.Het zijn mannen.
Daar heb ik dan weer minder moeite mee, sokken en ondergoed pluk ik gewoon van de slaapkamervloer en dat regel ik verder wel, ik heb meer moeite met een stoel waar 3 broeken en 5 shirts op liggen en die dan in één keer in de wasmand gekieperd worden....quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Das hetzelfde als dat ik altijd vuile sokken en onderbroeken naast de wasmand moet vinden.Het zijn mannen.
Ik pluk dus niets van de kamer van Cil, dat is haar probleem hoor. Daar liggen erg vaak de vieze onderbroeken en een stapel was op de vloer. Prima, niet mijn probleem... Zij staat voor lul als er iemand langs komt, ik niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer minder moeite mee, sokken en ondergoed pluk ik gewoon van de slaapkamervloer en dat regel ik verder wel, ik heb meer moeite met een stoel waar 3 broeken en 5 shirts op liggen en die dan in één keer in de wasmand gekieperd worden....
Want die pluk ik daar dus niet zelf weg, dat is mijn afdeling niet
Ja, met de kamer van mijn zoon (18) ben ik ook al heel lang opgehouden met het wegplukken van was, maar tegenwoordig regelt hij dat gewoon zelf, omdat ik minder daar dan hier ben.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik pluk dus niets van de kamer van Cil, dat is haar probleem hoor. Daar liggen erg vaak de vieze onderbroeken en een stapel was op de vloer. Prima, niet mijn probleem... Zij staat voor lul als er iemand langs komt, ik niet.
Oh ja en dan aan het eind van de week wel erop aandringen dat ik moet wassen omdat ze geen ondergoed meer heeft![]()
Rook je ook zware chag, drink je bier uit het flesje en krab je in je kruis?quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:03 schreef kaatjejannie het volgende:
Bij ons is mijn man zelfs diegene die alles wel ziet. Ik heb die rontgenogen....
Al wordt het de laatste tijd wel wat beter. Maar ik zet net zo goed de vaat op het aanrecht en mijn sokken liggen vaker naast dan in de wasmand.
Nee dat dan weer nietquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Rook je ook zware chag, drink je bier uit het flesje en krab je in je kruis?
Was t niets?quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:21 schreef Leandra het volgende:
Mooi zo Orea
Ik was trouwens zaterdag voor t eerst van m'n leven in Roelofarendsveen.... moest nog even aan je denken
Bij de babydump trouwens, en gelijk voor t laatst.
Het is jammer, maar zegt ook niet alles. Bij mij zeiden ze de voirge keer: dat wordt geen groot kind. 3000-3300 gram. Er kwam toch echt een veel gevulder mannetje uit (4150 gram). Ook de gyn heeft dat niet ingeschat (pas op de ok voor de keizersnede zei ze: ben benieuwd wat voor beer (grote baby) er in jou buik zit!).quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:24 schreef flugeltje het volgende:
Mooie sticker voor Orea
Ik vind het wel jammer dat ze hier geen voorspellingen doen voor wat betreft gewicht. Laatst vroegen we het, maar dan krijg je gewoon het gemiddelde van de betreffende termijn te horen... Enige wat ik weet is dat hij een kleine week voorligt op de groei, dus hij zal het wel goed doen...
Ik werd al moe van dat pauper-industrieterrein waar je doorheen moest om er te komen, en verder vind ik de babypark een stuk prettiger winkelen, dat bij de babydump ieder item een euro of 2 goedkoper is vind ik de moeite van de ergernis niet waard.quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:30 schreef Hobbesje het volgende:
Daar zaten we met onze bijgehaalde pakjes in maatje 50 - die pasten dus niet...
Dat dus, als ik manlief vraag iets te doen, doet ie dat. Misschien niet hetzelfde uur, maar in 4 van de 5 keer wel voordat ik het doe. En als ik het ga doen komt ie heeeeeeel snel bij me om het over te nemenquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:32 schreef Orea het volgende:
Oh mijn vent kan en doet allesmaar vaak moet ik het gewoon even vragen, want hij ziet het gewoon niet. Het interesseert hem ook helemaal niets
Terwijl ik zelf wel een redelijke poetsmiep ben, alles moet altijd wel spik en span zijn (dat wordt nog wat met kind straks
)
Dat herken ik van 19 jaar geleden, toen zonder echo uiteraard, maar op gevoel; met 34 weken niet kunnen voelen hoe de baby ligt (stevige buikspieren) maar wel zeggen dat het niet zo'n groot kind zal zijn, 6 tot max. 7 pond.... dat werd 4040 gram en 52 cm dusquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:30 schreef Hobbesje het volgende:
[..]
Het is jammer, maar zegt ook niet alles. Bij mij zeiden ze de voirge keer: dat wordt geen groot kind. 3000-3300 gram. Er kwam toch echt een veel gevulder mannetje uit (4150 gram). Ook de gyn heeft dat niet ingeschat (pas op de ok voor de keizersnede zei ze: ben benieuwd wat voor beer (grote baby) er in jou buik zit!).
Daar zaten we met onze bijgehaalde pakjes in maatje 50 - die pasten dus niet...
Het wordt ook allemaal wat slapper naarmate men ouder wordt...quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:59 schreef Leandra het volgende:
Oh, en ik heb voor m'n gevoel een enorme buik, vd week spontaan de 2de positiebroek gekocht omdat ik in de stad liep en de broek die ik droeg (gewone grote normale broek uit een tijd dat ik wat zwaarder was) me letterlijk zeer deed.
En dan te bedenken dat het met Jr. echt amper opviel dat ik zwanger was, 4 dagen voor de uiterekende datum zag ik er volgens een vriendin zwanger uit, maar zeker niet hoogzwanger
quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:39 schreef Ticootje het volgende:
8 pond is toch wel redelijk normaal? Jen was 3810 toen ze werd geboren... Das gewoon een normale grootte en paste ook gewoon in maat 50.
Voor ons/mij is een 8 ponder wel groot. Ik ben maar 1.69 m en mijn man 1.78 m (en een dun sprietje)...quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:41 schreef Orea het volgende:
Ja ik vind het ook niet uitzonderlijk groot... En als je mijn vent zietook niet meer dan normaal dat we een wat groter kind krijgen
(en ben zelf ook niet mini ofzo)
Nah, van alle spieren die ondertussen flink kapot zijn, zijn mijn buikspieren nog steeds vrij goed in vorm eigenlijk....quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het wordt ook allemaal wat slapper naarmate men ouder wordt...
Zelf ben ik ook 1.70 maar met 'gewoon' maat 40quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:23 schreef Hobbesje het volgende:
[..]
[..]
Voor ons/mij is een 8 ponder wel groot. Ik ben maar 1.69 m en mijn man 1.78 m (en een dun sprietje)...
En mijn buik was niet eens zo gek groot.
Deze 8 ponder van ons maakt waarschijnlijk wel dat ik dit keer de 42 weken zeker niet ga halen, dat is dan wel weer een klein 'voordeel'.
Nee, prulletjes only. Muren blijven wit, commode is wit en bedje is wit... Dus ik moet nog iets met kleur.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:37 schreef Orea het volgende:
Ik zou voor Roze Oranje gaan, maar Ioranje!
Waarvoor is het, de muren?
Ik weet niet hoever je teruggelezen hebt in dit topic maar uhm, vind je vrouw ook dat jullie er helemaal klaar voor zijn?quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:52 schreef Tazz het volgende:
Het gaat ineens hard hier... Zijn we toch langzaam (nou ja, langzaam... met een paar vroegelingen) de Top 10 binnen gekropen.
Nog ruim 5 weken..
Kamertje zo goed als klaar (ik zal binnenkort weer wat foto's spammen), de vrouw heeft verlof. We zijn er helemaal klaar voor.
Je bedoelt over opruimen enzo??quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoever je teruggelezen hebt in dit topic maar uhm, vind je vrouw ook dat jullie er helemaal klaar voor zijn?
Tazz heeft misschien ook röntgen-ogen
hehe heb ik t toch weer verkeerdquote:
Dat vond ze zeker heel bijzonder?quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:10 schreef huuphuup het volgende:
Tico ik zou voor roze-rood gaan!![]()
en over gewichten, ik was 4100 gram bij 40 + 10 en mijn lief was 3300 bij 38 weken. Mijn schoonmoeder was er van overtuigd dat Amélie een kleintje zou zijn 'want dat was B. ook'. Ze had alleen niet in gedachten meegenomen dat zo'n beebje gewoon doorgroeit natuurlijk als ie langer blijft zitten dan 38 weken (en hard ook!)
Uiteindelijk was ze 3765 gram bij 41 weken. Ze heeft maat 50 best lang gedragen nog en 56 was zeker in het begin écht te groot.
Ze vond haar extreem groot en spekkigquote:
En de hormonen van je vrouw hebben daar ook geen last van?quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:04 schreef Tazz het volgende:
[..]
Je bedoelt over opruimen enzo??
Kamertje moet nog wel een keer stofgezogen worden enzo, maar ik heb begrepen dat mijn schoonmoeder dicht nog een keer komt doen...![]()
En er zijn nog steeds wat klusjes in en om het huis maar niets waar de baby last van heeft. Als deze morgen geboren wordt heeft het een piekfijn kamertje (nog zonder gordijnen, maar wel een rolgordijn.. )
En een kapotte kut.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:17 schreef pessie het volgende:
Tico ik zou voor roze-rood gaan!
Bevallen zal vast niet leuk zijn als je al een tijdje bezig bent, maar er komt een einde aan en dan hebben we een baby! Nou ja, zie wel.
Mag vanmiddag weer naar de vk. Ben 2 weken geleden nog geweest, voelt zo raar dat ik nu alweer heen moet... In 34 weken zwangerschap is dat "al" de 2de keer dat ik alleen ga. Had ik vantevoren echt niet verwacht, had gedacht veel vaker alleen te gaan. De afspraak voor volgende keer staat al gepland, dan gaat manlief weer mee
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |