abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 juni 2010 @ 10:24:38 #151
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82920161
Mooie sticker voor Orea

Ik vind het wel jammer dat ze hier geen voorspellingen doen voor wat betreft gewicht. Laatst vroegen we het, maar dan krijg je gewoon het gemiddelde van de betreffende termijn te horen... Enige wat ik weet is dat hij een kleine week voorligt op de groei, dus hij zal het wel goed doen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_82920174
M. doet heus wel genoeg hoor..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 17 juni 2010 @ 10:26:51 #153
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82920232
Die van mij is opgevoed door een fanatiek OPZIJ-lezeres... Hij kan alles

Hij ziet het alleen niet en heeft dus af en toe wat coaching nodig

Als het echte onwil was ging ik er zelf ook wel anders mee om...
pi_82920288
Hm...ze zijn dus bijna allemaal hetzelfde die mannen....hier heb ik er ook zo één. Gister alles helemaal schoongemaakt, komt ie thuis met z'n zandschoenen, ik vraag of de schoenen uitkunnen, maar nee, er wordt nog even lekker mee door het huis gelopen en zie daar..een zandspoor.
En wat krijg ik dan voor reactie: ''Dat stofzuig ik morgen wel".....*grrrrr*... Pardon? Niet dus....en daar zat ik dus twee tellen later op m'n knieeen met stoffer en blik de restjes zand weg te vegen....
Maar goed, verder is het m'n scheetje

Mijlpaaldag voor mij: 16 weken alweer!
Back in business.
pi_82920298
Roelofarendsveen off all places cool! Kleine babydump daar geloof ik hè?
Bib is bewegelijk in bekken inderdaad! Dus koppie ligt er geregeld netjes in, maar ze kan er ook nog uitwippen..

Flugel, hier ook niet op basis van een echo ofzo hoor. Maar vroeg het en hij zei: op wat ik nu voel, verwacht ik rond de 7 a 8 pond. En dat past ook wel bij jullie/jou. Maar hij zei er wel duidelijk bij dat het een indicatie is... Maar mevrouw hier loopt ook ongeveer een week voor (volgens haar groei vanaf week 12 zou ik vandaag al 33 weken zijn, een dag of 5 loopt ze voor...)

Mijn buik vond ie ook mooi, flink maar niet uitzonderlijk groot! Mevrouw ligt gewoon echt ver naar voren
  donderdag 17 juni 2010 @ 10:30:16 #156
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_82920312
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:24 schreef flugeltje het volgende:
Mooie sticker voor Orea

Ik vind het wel jammer dat ze hier geen voorspellingen doen voor wat betreft gewicht. Laatst vroegen we het, maar dan krijg je gewoon het gemiddelde van de betreffende termijn te horen... Enige wat ik weet is dat hij een kleine week voorligt op de groei, dus hij zal het wel goed doen...
Het is jammer, maar zegt ook niet alles. Bij mij zeiden ze de voirge keer: dat wordt geen groot kind. 3000-3300 gram. Er kwam toch echt een veel gevulder mannetje uit (4150 gram). Ook de gyn heeft dat niet ingeschat (pas op de ok voor de keizersnede zei ze: ben benieuwd wat voor beer (grote baby) er in jou buik zit!).

Daar zaten we met onze bijgehaalde pakjes in maatje 50 - die pasten dus niet...
pi_82920362
Oh mijn vent kan en doet alles maar vaak moet ik het gewoon even vragen, want hij ziet het gewoon niet. Het interesseert hem ook helemaal niets Terwijl ik zelf wel een redelijke poetsmiep ben, alles moet altijd wel spik en span zijn (dat wordt nog wat met kind straks )

Hij kan ook zo lekker een dag vrij zijn en gewoon niks doen al moet er van alles... ik heb dan echt de rust niet op mijn vrije dag, als er nog van alles moet...

Heb het nu zover dat als ie ergens zijn schoenen laat staan, dat ie denkt: oh jee opruimen want als Kirs die schoenen tegenkomt vind ze het niet leuk, dus ik berg ze even netjes op Nou ja, als dat werkt vind ik het best!
  donderdag 17 juni 2010 @ 10:34:09 #158
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_82920420
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Was t niets?
Ik werd al moe van dat pauper-industrieterrein waar je doorheen moest om er te komen, en verder vind ik de babypark een stuk prettiger winkelen, dat bij de babydump ieder item een euro of 2 goedkoper is vind ik de moeite van de ergernis niet waard.

Maar goed, de babypark zit hier om de hoek en daar komen we dus in principe nooit op zaterdag, dat is denk ik ook al een enorm verschil

Overigens kan het onbewust wel te maken hebben met het feit dat Sani-dump de buurman was, en gezien die onderdeel is van de Mandemakersgroep, zou het me niets verbazen als de babydump dat ook is....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 17 juni 2010 @ 10:34:13 #159
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82920421
Ah okay Orea, dan wachten we het hier ook maar af verder...... Je weet het toch pas zeker als ie eruit komt.

haha Shirley dat nooit "morgen" klinkt ook erg herkenbaar...

Babydump Eindhoven is ook helemaal niets hoor.. Eigenlijk vind ik geen enkele grote babywinkel echt prettig. Ik heb de meeste dingen die perse 'nieuw' moesten bij Van Asten hier in Tilburg gekocht en dat is ook al geen fijne winkel. Ben ook eens bij een kleiner zelfstandig winkeltje binnengestapt en dat was toch een stuk prettiger...
pi_82920428
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:30 schreef Hobbesje het volgende:
Dat hoor je toch vaak, dat de schatting uiteindelijk helemaal niet klopt... kan me dus wel voorstellen dat veel verloskundigen/gynaecologen er gewoon niet meer aan beginnen.

Ik ben zelf wel erg benieuwd hoe groot onze baby is. Ik was namelijk zelf maar 5 pond (bij 38 weken) en mijn man 8 (bij 40 weken). Verder was ik net een indo, zo donker en harig, terwijl mijn man een blozende spekkige blanke was. Waa, ik ben zo nieuwsgierig!
  donderdag 17 juni 2010 @ 10:36:20 #161
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82920487
De drang om Willem te zien en vast te houden wordt hier ook wel groter ja Cantare... Ik wil kroelen
pi_82920552
Ik was 2700 gram en 49 cm bij 1 week te vroeg (maar mijn mams rookte ) en mijn vent ongeveer hetzelfde, maar dan 5 weken te vroeg dus ik ben ook wel heeeeeel erg benieuwd!

Heel klein verwacht ik in elk geval niet... en verder: we gaan het wel zien! Vriendinnetje zei al: 8 pond
Maar ach, ik kan er niet van wakker liggen.. zie het vanzelf wel, eruit moet ze toch...

En tsja, het is niet voor niets een SCHATTING
pi_82920577
8 pond is toch wel redelijk normaal? Jen was 3810 toen ze werd geboren... Das gewoon een normale grootte en paste ook gewoon in maat 50.
pi_82920645
Ja ik vind het ook niet uitzonderlijk groot... En als je mijn vent ziet ook niet meer dan normaal dat we een wat groter kind krijgen (en ben zelf ook niet mini ofzo)
  donderdag 17 juni 2010 @ 10:42:48 #165
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_82920695
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:32 schreef Orea het volgende:
Oh mijn vent kan en doet alles maar vaak moet ik het gewoon even vragen, want hij ziet het gewoon niet. Het interesseert hem ook helemaal niets Terwijl ik zelf wel een redelijke poetsmiep ben, alles moet altijd wel spik en span zijn (dat wordt nog wat met kind straks )
Dat dus, als ik manlief vraag iets te doen, doet ie dat. Misschien niet hetzelfde uur, maar in 4 van de 5 keer wel voordat ik het doe. En als ik het ga doen komt ie heeeeeeel snel bij me om het over te nemen .

Ikzelf was amper 6 pond (op tijd) en manlief amper 5 (die was 2 weken te vroeg). Dus ik ben benieuwd. Heb wel een boxpakje maat 50 gekocht voor het geval dat het een kleintje is, de rest heb ik allemaal 50/56 en een paar 62/68.
  donderdag 17 juni 2010 @ 10:44:03 #166
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82920750
Zowel Martijn als ik waren 8 pond bij de geboorte, dus mijn voorzichtige inschatting zegt dat we daar met Willem waarschijnlijk ook wel op uitkomen. Bij m'n moeder was ik trouwens wel de lichtste van allemaal, mijn broers (heb er 5) waren allemaal 9 of 10 pond.... We zien het wel
  donderdag 17 juni 2010 @ 10:54:17 #167
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_82921165
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:30 schreef Hobbesje het volgende:
[..]
Het is jammer, maar zegt ook niet alles. Bij mij zeiden ze de voirge keer: dat wordt geen groot kind. 3000-3300 gram. Er kwam toch echt een veel gevulder mannetje uit (4150 gram). Ook de gyn heeft dat niet ingeschat (pas op de ok voor de keizersnede zei ze: ben benieuwd wat voor beer (grote baby) er in jou buik zit!).

Dat herken ik van 19 jaar geleden, toen zonder echo uiteraard, maar op gevoel; met 34 weken niet kunnen voelen hoe de baby ligt (stevige buikspieren) maar wel zeggen dat het niet zo'n groot kind zal zijn, 6 tot max. 7 pond.... dat werd 4040 gram en 52 cm dus

Ik had sowieso geen maat 50 in huis, dat was destijds zo ongeveer de maat prematuur, maat 44 bestond eigenlijk niet echt. Maar ook maat 56 was al heel snel buiten gebruik, binnen een paar weken zat hij in maat 62.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 17 juni 2010 @ 10:59:52 #168
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_82921419
Oh, en ik heb voor m'n gevoel een enorme buik, vd week spontaan de 2de positiebroek gekocht omdat ik in de stad liep en de broek die ik droeg (gewone grote normale broek uit een tijd dat ik wat zwaarder was) me letterlijk zeer deed.

En dan te bedenken dat het met Jr. echt amper opviel dat ik zwanger was, 4 dagen voor de uiterekende datum zag ik er volgens een vriendin zwanger uit, maar zeker niet hoogzwanger
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 17 juni 2010 @ 11:06:50 #169
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82921679
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:59 schreef Leandra het volgende:
Oh, en ik heb voor m'n gevoel een enorme buik, vd week spontaan de 2de positiebroek gekocht omdat ik in de stad liep en de broek die ik droeg (gewone grote normale broek uit een tijd dat ik wat zwaarder was) me letterlijk zeer deed.

En dan te bedenken dat het met Jr. echt amper opviel dat ik zwanger was, 4 dagen voor de uiterekende datum zag ik er volgens een vriendin zwanger uit, maar zeker niet hoogzwanger
Het wordt ook allemaal wat slapper naarmate men ouder wordt...
  donderdag 17 juni 2010 @ 11:23:11 #170
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_82922317
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:39 schreef Ticootje het volgende:
8 pond is toch wel redelijk normaal? Jen was 3810 toen ze werd geboren... Das gewoon een normale grootte en paste ook gewoon in maat 50.
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:41 schreef Orea het volgende:
Ja ik vind het ook niet uitzonderlijk groot... En als je mijn vent ziet ook niet meer dan normaal dat we een wat groter kind krijgen (en ben zelf ook niet mini ofzo)
Voor ons/mij is een 8 ponder wel groot. Ik ben maar 1.69 m en mijn man 1.78 m (en een dun sprietje)...
En mijn buik was niet eens zo gek groot.
Deze 8 ponder van ons maakt waarschijnlijk wel dat ik dit keer de 42 weken zeker niet ga halen, dat is dan wel weer een klein 'voordeel'.
  donderdag 17 juni 2010 @ 11:26:27 #171
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_82922464
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het wordt ook allemaal wat slapper naarmate men ouder wordt...
Nah, van alle spieren die ondertussen flink kapot zijn, zijn mijn buikspieren nog steeds vrij goed in vorm eigenlijk....

Ik kan na een rondje stad letterlijk niet meer op m'n benen staan en loop te zwalken alsof ik dronken ben (ook al voor de zwangerschap, heb een "spierprobleempje"), maar ik kan nog steeds zonder enige hulp sit-ups doen

Het groeit deze keer gewoon erg hard (de score op de weegschaal ook ) en ergens denk ik dat het zelfs te maken heeft met die miskraam van december, er was immers recente "rek" in de baarmoeder voor ik zwanger werd.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_82922603
Ik ben ook maar 1.68 en manlief ook iets van 1.80...
pi_82922708
bij mij schatte ze ongeveer 7,5pond. iig geen 6ponder.dat was ik zelf wel, maar was ook maar een klein kindje (mijn nichtje, 2,5) past een jurkje dat ik op nn vierde paste.
overigens zei ze ook dat hier 8pond redelijk gemiddeld is.ik zie t wel. hoop alleen dat ie niet zo lang als zn neef is, want dan kan ie veel kleren niet aan
pi_82922713
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:23 schreef Hobbesje het volgende:

[..]

[..]

Voor ons/mij is een 8 ponder wel groot. Ik ben maar 1.69 m en mijn man 1.78 m (en een dun sprietje)...
En mijn buik was niet eens zo gek groot.
Deze 8 ponder van ons maakt waarschijnlijk wel dat ik dit keer de 42 weken zeker niet ga halen, dat is dan wel weer een klein 'voordeel'.
Zelf ben ik ook 1.70 maar met 'gewoon' maat 40 dus geen mini manlief is ruim 1.90 en over de 100 kg dus vandaar geen verbazing dat de dame wellicht ook wat groter is

En inderdaad logisch dat ze jou wat beter in de gaten houden nu
pi_82922938
Ik kan maar geen keuze maken voor de kleuren..

- roze oranje
- roze rood
- of paars wit

Zeggen jullie t maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')