He, dat is even balen. Hopelijk is alles verder goed. Ik zal voor je duimen voor morgen!quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:23 schreef tessie het volgende:
Ja ik zou ook niet heel veel luiers inslaan. Straks bevalt het merk toch niet goed ofzo. Wij zijn in het begin ook nogal eens overgestapt naar een ander merk, omdat sommigen gewoon niet goed aansloten en dan doorlekten enzo. Is toch altijd even proberen.
Djenneke, fijn dat je een datum hebt. 30 juni is een mooie datum om jarig te zijn hoor, dat is ook mijn verjaardag
Ik ben vandaag bij mn nieuwe internist geweest, en mijn schildklier is toch weer te langzaam gaan werken, dus nu moet ik toch alsnog aan de medicijnenEn ze vond mn hart ook raar klinken, onregelmatig en een ruisje, dus nu moet ik morgen nog een hartfilmpje gaan laten maken in het ziekenhuis
Same here (ik heb het daarnaast ook zo wárm), melk heb ik net op. Hopelijk komen we nog in slaap, want morgen heb ik een tentamen en jij moet uitgerust aan je bevalling beginnen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:22 schreef Guess. het volgende:
Ik kan weer es niet slapen,net weer naar beneden gekomen,geen enkele houding ligt goed meer,zo glasje melk en maar weer een nieuwe poging doen!
Of je vieze kopje/kom/bord op de aanrecht zetten, bovenóp de vaatwasser ipv even erINquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:44 schreef Leandra het volgende:
(het prijskaartje dat je ergens afknipt kan ook gelijk de prullenbak in ipv "even" op het aanrecht leggen en vervolgens vergeten)
LOL, het zouden mijn woorden kunnen zijn, ik snap soms echt niet hoe iemand iets niet kan zienquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:41 schreef flugeltje het volgende:
Drie uur per dag?
Nu voel ik mezelf weer helemaal zo'n mislukte huisvrouw
Ik hoop ook op een blinkend huisje voordat ik ga bevallen trouwens, daarna zal het er waarschijnlijk wel een tijdje niet meer echt van komen... Martijn is de chaos zelve wat dat betreft en is gezegend met röntgen-ogen die dwars door rommel en vuil heen kunnen kijken....
Das hetzelfde als dat ik altijd vuile sokken en onderbroeken naast de wasmand moet vinden.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Of je vieze kopje/kom/bord op de aanrecht zetten, bovenóp de vaatwasser ipv even erIN
Achja, normaal zucht ik even diep en dan is het weer goed. Nu met de hormonen gaat dat dus niet... En dat zorgt ervoor dat Martijn misschien nog wel een zwaardere zwangerschap heeft dan ikzelf....
vond ik ook veel hoorquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:41 schreef Ticootje het volgende:
3 uur per dag? Nee dat red ik ook niet hoor... Dat vind ik wel veel trouwens.
Ja, dat dusquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Of je vieze kopje/kom/bord op de aanrecht zetten, bovenóp de vaatwasser ipv even erIN
Achja, normaal zucht ik even diep en dan is het weer goed. Nu met de hormonen gaat dat dus niet... En dat zorgt ervoor dat Martijn misschien nog wel een zwaardere zwangerschap heeft dan ikzelf....
das idd t enige waar ik niet tegen kan... verder ben ik best een rommelkont en boeit t me vrij weinigquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Das hetzelfde als dat ik altijd vuile sokken en onderbroeken naast de wasmand moet vinden.Het zijn mannen.
Daar heb ik dan weer minder moeite mee, sokken en ondergoed pluk ik gewoon van de slaapkamervloer en dat regel ik verder wel, ik heb meer moeite met een stoel waar 3 broeken en 5 shirts op liggen en die dan in één keer in de wasmand gekieperd worden....quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Das hetzelfde als dat ik altijd vuile sokken en onderbroeken naast de wasmand moet vinden.Het zijn mannen.
Ik pluk dus niets van de kamer van Cil, dat is haar probleem hoor. Daar liggen erg vaak de vieze onderbroeken en een stapel was op de vloer. Prima, niet mijn probleem... Zij staat voor lul als er iemand langs komt, ik niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer minder moeite mee, sokken en ondergoed pluk ik gewoon van de slaapkamervloer en dat regel ik verder wel, ik heb meer moeite met een stoel waar 3 broeken en 5 shirts op liggen en die dan in één keer in de wasmand gekieperd worden....
Want die pluk ik daar dus niet zelf weg, dat is mijn afdeling niet
Ja, met de kamer van mijn zoon (18) ben ik ook al heel lang opgehouden met het wegplukken van was, maar tegenwoordig regelt hij dat gewoon zelf, omdat ik minder daar dan hier ben.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik pluk dus niets van de kamer van Cil, dat is haar probleem hoor. Daar liggen erg vaak de vieze onderbroeken en een stapel was op de vloer. Prima, niet mijn probleem... Zij staat voor lul als er iemand langs komt, ik niet.
Oh ja en dan aan het eind van de week wel erop aandringen dat ik moet wassen omdat ze geen ondergoed meer heeft![]()
Rook je ook zware chag, drink je bier uit het flesje en krab je in je kruis?quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:03 schreef kaatjejannie het volgende:
Bij ons is mijn man zelfs diegene die alles wel ziet. Ik heb die rontgenogen....
Al wordt het de laatste tijd wel wat beter. Maar ik zet net zo goed de vaat op het aanrecht en mijn sokken liggen vaker naast dan in de wasmand.
Nee dat dan weer nietquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Rook je ook zware chag, drink je bier uit het flesje en krab je in je kruis?
Was t niets?quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:21 schreef Leandra het volgende:
Mooi zo Orea
Ik was trouwens zaterdag voor t eerst van m'n leven in Roelofarendsveen.... moest nog even aan je denken
Bij de babydump trouwens, en gelijk voor t laatst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |