Tico, bij mij werd er niet aan m'n doosch gezeten hoor... Ik snap alleen wel dat de fysio van BE daar wel voor kiest, het is een beetje lastig beoordelen wat nu precies je bekkenbodemspier is.
Djenneke fijn dat er duidelijkheid is, vind het net als de rest ook wel apart om de datum nu al te weten. Al zou het voor zo'n plannert als ik ben wel goed kunnen zijn. Heb ik een eindddatum waar ik naartoe kan plannen

Fannetje, hoe was het gegaan gister? Viel het mee?
Ik had op de 9-maandenbeurs 2 pakken newborn luiers meegenomen en heb katoen in m'n kast liggen. Mocht ik meer nodig hebben is de supermarkt dichtbij genoeg...
Jeetje Tessie, dat was wel even schrikken denk ik... Is je schildklierprobleem zwangerschapgerelateerd? Ik schijn ook wat laag te zitten momenteel in de bloedtests en ik moet volgende week weer bloed laten prikken. Ergens hoop ik dat daar iets uitkomt omdat ik heel veel klachten die ik op internet lees wel in meerdere of mindere mate herken... Ik hoop dat ze het ruisje gewoon verkeerd gehoord heeft en dat daar gewoon niets aan de hand is.
Chillay, wat Guess zegt heb ik ook. Op de rug liggen is sowieso niet lekker meer. Linkerzij vind ik niet lekker omdat m'n oor dan harder begint te suizen en dus blijft rechts voor mij over. Daar lig ik dus een hele nacht op en dat voel ik weer in m'n heupen. Voel mezelf 's ochtends echt zo'n stumpertje af en toe

Ik slaap echter nog steeds verbazingwekkend goed. Word wel wakker om te plassen, maar daarna ben ik zo weer vertrokken. M'n bed is wel een kussenfestijn waar ik dan als slangenmens omheen gedrapeerd lig

Ik kan overdag de rust van m'n verlof nog niet echt vinden. Sterker nog ik ben juist heel erg rusteloos momenteel. Alles moet af in huis en wel NU NU NU... Rustig zitten met een boekje is er dus nog niet bij, ik loop de hele dag door wat te scharrelen in huis en doe de dingen die zelf nog lukken. Voor de rest maak ik lijstjes voor Martijn...

Dat laatste is eigenlijk best wel zielig, maar het lijkt wel alsof de hormonen bezit van me hebben genomen en me maken tot een hysterisch smetvreesmonster... Ken mezelf amper meer terug. En nee, tot 10 tellen lukt me gewoon niet altijd. Ik zie alleen maar rommel, spullen en stof. Terwijl ik daar vroeger best wel tegen kon. Ach ja, ook dat gaat wel over na de bevalling heb ik gehoord....
Gelukkig begint de schilder vandaag met de voorgevel van het huis, daar ben ik ook wel heel erg blij mee
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:flugeltje is een kloon van yvonne toch?