abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82911192
Ja ik zou ook niet heel veel luiers inslaan. Straks bevalt het merk toch niet goed ofzo. Wij zijn in het begin ook nogal eens overgestapt naar een ander merk, omdat sommigen gewoon niet goed aansloten en dan doorlekten enzo. Is toch altijd even proberen.

Djenneke, fijn dat je een datum hebt. 30 juni is een mooie datum om jarig te zijn hoor, dat is ook mijn verjaardag

Ik ben vandaag bij mn nieuwe internist geweest, en mijn schildklier is toch weer te langzaam gaan werken, dus nu moet ik toch alsnog aan de medicijnen En ze vond mn hart ook raar klinken, onregelmatig en een ruisje, dus nu moet ik morgen nog een hartfilmpje gaan laten maken in het ziekenhuis
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_82911820
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:23 schreef tessie het volgende:
Ja ik zou ook niet heel veel luiers inslaan. Straks bevalt het merk toch niet goed ofzo. Wij zijn in het begin ook nogal eens overgestapt naar een ander merk, omdat sommigen gewoon niet goed aansloten en dan doorlekten enzo. Is toch altijd even proberen.

Djenneke, fijn dat je een datum hebt. 30 juni is een mooie datum om jarig te zijn hoor, dat is ook mijn verjaardag

Ik ben vandaag bij mn nieuwe internist geweest, en mijn schildklier is toch weer te langzaam gaan werken, dus nu moet ik toch alsnog aan de medicijnen En ze vond mn hart ook raar klinken, onregelmatig en een ruisje, dus nu moet ik morgen nog een hartfilmpje gaan laten maken in het ziekenhuis
He, dat is even balen. Hopelijk is alles verder goed. Ik zal voor je duimen voor morgen!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_82914066
Laatste week als ik op mijn rug ga liggen heb ik toch een pijn in mijn onderrug, zijkanten. Haast geen doen. Benen omhoog (bevallingshouding) verlicht wel een beetje maar mén o mén, da's geen doen. Zijn dat m'n bekken? What's lohs!
pi_82914379
Thanx djenneke! Ben wel een beetje zenuwachtig, hoop dat het niks is!
  donderdag 17 juni 2010 @ 01:22:32 #105
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_82915293
Tessie,tegenvaller Hopelijk valt het allemaal mee

ChilllayD,ik kan al heeeeel lang niet meer op m'n rug liggen Ow wat verlang ik daar weer naar zeg!
Maar wel verveelend voor je.

Ik kan weer es niet slapen,net weer naar beneden gekomen,geen enkele houding ligt goed meer,zo glasje melk en maar weer een nieuwe poging doen!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_82915340
Paar weken geleden ging het nog wel, voelde wel een aanwezige 'kleine' pijn maar kon gewoon blijven liggen. Dat lukt nu dus echt niet meer, da's geen doen!

En dan kom je er pas achter hoe vaak je wel niet 'ff op je rug gaat liggen' normaal gesproken!!
pi_82915353
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 01:22 schreef Guess. het volgende:
Ik kan weer es niet slapen,net weer naar beneden gekomen,geen enkele houding ligt goed meer,zo glasje melk en maar weer een nieuwe poging doen!
Same here (ik heb het daarnaast ook zo wárm), melk heb ik net op. Hopelijk komen we nog in slaap, want morgen heb ik een tentamen en jij moet uitgerust aan je bevalling beginnen. Weltrusten!
  donderdag 17 juni 2010 @ 07:56:38 #108
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_82916760
Het nachtbraken komt me bekend voor helaas.

Tessie wat vervelend van je schildklier. Heb je er ook last van zelf?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_82916934
Goedemorgen!

vervelend al die nachtbrakers hier. heb ik gelukkig geen last van. heb wel lekker geslapen eigenlijk.
wel weer vroeg wakker, maar goed ben k aan gewend.

tessie vervelend weer van je schildklier!

chillayd rot is dat he, heb k ook wel vaak last van als ik op mn rug lig. ach ja, gaat vanzelf wel weer over denk ik
pi_82917177
Vervelend he, dat nachtbraken! Heb soms ook dat ik ineens wakker ben en dan ook echt niet meer kan slapen, maar blijf gewoon stug liggen haha!

Saffier, ik weet niet echt of ik er last van heb. Die klachten zijn zo algemeen en die heb ik al meerr dan een jaar, dus niet echt te zeggen. Heb wel stiekem de hoop dat ik me met die pillen beter ga voelen maar dat is ff afwachten.
pi_82917504
Hoi... Jen was aan t spoken vannacht.

Morgen mag ik naar de VK...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 17 juni 2010 @ 09:14:23 #112
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82918156
Tico, bij mij werd er niet aan m'n doosch gezeten hoor... Ik snap alleen wel dat de fysio van BE daar wel voor kiest, het is een beetje lastig beoordelen wat nu precies je bekkenbodemspier is.

Djenneke fijn dat er duidelijkheid is, vind het net als de rest ook wel apart om de datum nu al te weten. Al zou het voor zo'n plannert als ik ben wel goed kunnen zijn. Heb ik een eindddatum waar ik naartoe kan plannen

Fannetje, hoe was het gegaan gister? Viel het mee?

Ik had op de 9-maandenbeurs 2 pakken newborn luiers meegenomen en heb katoen in m'n kast liggen. Mocht ik meer nodig hebben is de supermarkt dichtbij genoeg...

Jeetje Tessie, dat was wel even schrikken denk ik... Is je schildklierprobleem zwangerschapgerelateerd? Ik schijn ook wat laag te zitten momenteel in de bloedtests en ik moet volgende week weer bloed laten prikken. Ergens hoop ik dat daar iets uitkomt omdat ik heel veel klachten die ik op internet lees wel in meerdere of mindere mate herken... Ik hoop dat ze het ruisje gewoon verkeerd gehoord heeft en dat daar gewoon niets aan de hand is.

Chillay, wat Guess zegt heb ik ook. Op de rug liggen is sowieso niet lekker meer. Linkerzij vind ik niet lekker omdat m'n oor dan harder begint te suizen en dus blijft rechts voor mij over. Daar lig ik dus een hele nacht op en dat voel ik weer in m'n heupen. Voel mezelf 's ochtends echt zo'n stumpertje af en toe

Ik slaap echter nog steeds verbazingwekkend goed. Word wel wakker om te plassen, maar daarna ben ik zo weer vertrokken. M'n bed is wel een kussenfestijn waar ik dan als slangenmens omheen gedrapeerd lig

Ik kan overdag de rust van m'n verlof nog niet echt vinden. Sterker nog ik ben juist heel erg rusteloos momenteel. Alles moet af in huis en wel NU NU NU... Rustig zitten met een boekje is er dus nog niet bij, ik loop de hele dag door wat te scharrelen in huis en doe de dingen die zelf nog lukken. Voor de rest maak ik lijstjes voor Martijn...

Dat laatste is eigenlijk best wel zielig, maar het lijkt wel alsof de hormonen bezit van me hebben genomen en me maken tot een hysterisch smetvreesmonster... Ken mezelf amper meer terug. En nee, tot 10 tellen lukt me gewoon niet altijd. Ik zie alleen maar rommel, spullen en stof. Terwijl ik daar vroeger best wel tegen kon. Ach ja, ook dat gaat wel over na de bevalling heb ik gehoord....

Gelukkig begint de schilder vandaag met de voorgevel van het huis, daar ben ik ook wel heel erg blij mee
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_82918557
Haha Flugel verandert in een hormonster Erg veel last van nesteldrang dus Nou ja, is jullie huis straks vast wel helemaal lekker opgeruimd en in orde enzo. Ik wacht hier tot de nesteldrang ook goed inkickt. Tot nu toe blijft het blij me ergeren overal aan, maar gewoon lekker niks doen, want geen fut
Nadat Graeme geboren was, heb ik postpartum thyrioditis gekregen, dus dat was zwangerschaps/bevallingsgerelateerd, maar toen ik net zwanger was van Anna, was dat precies weer over. En nu werkt ie dus weer te langzaam. Was ook wel een beetje te verwachten, daarom moest ik ook deze zwangerschap elke 4 weken bloed laten prikken. Ben benieuwd wat die pillen gaan doen, ik hoop dat ik ook meer energie krijg, dat zou fijn zijn. En anders vind ik het alleen maar irritant dat ik voortaan elke dag om 9 uur op moet staan voor die pil
pi_82918796
ik wacht ook nog steeds op de nedteldrang. ik zie nu alle troepeel, maar heb geen zin meer km wat te doen. moet ook zeggen dat ik de afgelopen 9 weken meer in huis hen gedaan dan ooit. ik zou echt een hele slechte huisvrouw zijn
hoorde gisteren op de radio dat vrouwen gemiddeld drie uur per dag besteden aan het huishouden en kinderen. nou dat red ik bij lange na niet... en dat was minder dan aantal jaar geleden, doordat er meer geinternet en tv gekeken wordt.
pi_82918875
3 uur per dag? Nee dat red ik ook niet hoor... Dat vind ik wel veel trouwens.
  donderdag 17 juni 2010 @ 09:41:45 #116
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82918886
Drie uur per dag?

Nu voel ik mezelf weer helemaal zo'n mislukte huisvrouw

Ik hoop ook op een blinkend huisje voordat ik ga bevallen trouwens, daarna zal het er waarschijnlijk wel een tijdje niet meer echt van komen... Martijn is de chaos zelve wat dat betreft en is gezegend met röntgen-ogen die dwars door rommel en vuil heen kunnen kijken....
pi_82918912
Je kraamzorg zorgt ook wel voor een beetje een opgeruimd huisje hoor. Tenminste dat deed de mijne wel, tot mijn grote ergernis.
  donderdag 17 juni 2010 @ 09:44:34 #118
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_82918979
Tessie wat vervelend dat je schildklier niet goed (meer) werkt

Flugel, de smetvrees is herkenbaar, hier zelfs in combinatie met kokhalzen zodra de koelkast opengaat omdat ik dan margarine ruik
En normaal ben ik relatief makkelijk; ik heb een hekel aan overbodige rommel (het prijskaartje dat je ergens afknipt kan ook gelijk de prullenbak in ipv "even" op het aanrecht leggen en vervolgens vergeten) maar ik ben zeker geen poetsmiep die alles spic and span moet hebben, alleen de keuken, badkamer en WC zijn heilig, die moeten gewoon schoon zijn.
Maar nu dus idd al bijna letterlijk kokhalzen als er een broodkruimel op het aanrecht ligt
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 17 juni 2010 @ 09:45:52 #119
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_82919016
Die 3 uur is toch huishouden en kinderen?? Volgens mij kom je daar met een kleintje relatief makkelijk aan....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_82919024
Badkamer en wc wil ik gewoon schoon hebben.. Dat meurt zo snel vind ik... Zeker het toilet.

Keuken is het gebied van M. Af en toe haal ik er een doekje doorheen, maar M. sopt zijn keuken best regelmatig.
  donderdag 17 juni 2010 @ 09:47:30 #121
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82919070
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 09:44 schreef Leandra het volgende:
(het prijskaartje dat je ergens afknipt kan ook gelijk de prullenbak in ipv "even" op het aanrecht leggen en vervolgens vergeten)
Of je vieze kopje/kom/bord op de aanrecht zetten, bovenóp de vaatwasser ipv even erIN

Achja, normaal zucht ik even diep en dan is het weer goed. Nu met de hormonen gaat dat dus niet... En dat zorgt ervoor dat Martijn misschien nog wel een zwaardere zwangerschap heeft dan ikzelf....
  donderdag 17 juni 2010 @ 09:47:32 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_82919071
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 09:41 schreef flugeltje het volgende:
Drie uur per dag?

Nu voel ik mezelf weer helemaal zo'n mislukte huisvrouw

Ik hoop ook op een blinkend huisje voordat ik ga bevallen trouwens, daarna zal het er waarschijnlijk wel een tijdje niet meer echt van komen... Martijn is de chaos zelve wat dat betreft en is gezegend met röntgen-ogen die dwars door rommel en vuil heen kunnen kijken....
LOL, het zouden mijn woorden kunnen zijn, ik snap soms echt niet hoe iemand iets niet kan zien
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_82919103
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 09:47 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Of je vieze kopje/kom/bord op de aanrecht zetten, bovenóp de vaatwasser ipv even erIN

Achja, normaal zucht ik even diep en dan is het weer goed. Nu met de hormonen gaat dat dus niet... En dat zorgt ervoor dat Martijn misschien nog wel een zwaardere zwangerschap heeft dan ikzelf....
Das hetzelfde als dat ik altijd vuile sokken en onderbroeken naast de wasmand moet vinden. Het zijn mannen.
pi_82919109
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 09:41 schreef Ticootje het volgende:
3 uur per dag? Nee dat red ik ook niet hoor... Dat vind ik wel veel trouwens.
vond ik ook veel hoor
mja moeder van een vriendin van mij is de hele dag bezig met.schoonmaken, dus die.schopt t gemiddelde wel omhoog

en flugel die rontgenogen heb ik ook TOT ergernis van ro. volgens hem kan je aan het spoor vavan troep zien waar ik de hele dag geweest ben
  donderdag 17 juni 2010 @ 09:49:17 #125
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82919133
Disclaimer; Ik hou wél zielsveel van m'n kereltje hoor

Het zijn enkel m'n hormonen die 'm niet altijd leuk vinden....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')