Ik ben echt een totale noob. Wat bedoel je met welk bereik ik nodig heb?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wisselen op zich is geen must, je moet even uitzoeken welk bereik je nodig hebt en eventueel hoe lichtsterk het moet zijn.
Nou, of je groothoek moet hebben, of juist flink veel zoom of misschien Macro?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:51 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik ben echt een totale noob. Wat bedoel je met welk bereik ik nodig heb?
Check maar ff ja.. als het niet hoeft is het misschien handig met wat kleins te beginnen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:46 schreef Aure het volgende:
[..]
De vraag is..Heb ik dat nodig.. Ik denk het eigenlijk niet, heb ff een vriendin van de academie gemaild, die weet me dat vast wel te vertellen of het veel voor mij uitmaakt (wel/niet kunnen wisselen).
Nee johquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:53 schreef cybermans het volgende:
@aure komt de school niet met een camera die ze aanraden voor een bepaalde prijs (goedkoper omdat ze veel tegelijk kunnen inkopen blah)
je kunt ook starten door een toestel te lenenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:58 schreef Aure het volgende:
[..]
Nee johPlus ik doe geen fotografieopleiding dus een profi camera is ook helemaal niet nodig. Het enige waarvoor ik een camera nodig heb voor mijn specifieke opleiding is om een digitaal portfolio te kunnen maken. Maar ik wil wel graag wat meer ermee kunnen dan alleen foto's maken van mn schilderijtjes en andere werken. Ik zou graag de mogelijkheid open willen houden dat ik met mn camera ook een project voor een van mn vakken kan doen.
Is niet zo handig.. Ik heb er sowieso eentje nodig voor mn digitale portfolio en (hier attendeerde mn vriendinnetje me terecht op) voor mn musea- en stedentripjes die ik met school ga doenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:01 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
je kunt ook starten door een toestel te lenen
Jazeker. Alles kan handmatig: Iso, diafr. en sluitertijd, belichtingscompensatie..quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:03 schreef Aure het volgende:
Humm oke vriendinnetje zegt dat ik voor kunstige foto's diafragma en sluitertijd moet kunnen aanpassen. En aangezien ik een totale noob ben, kan dat met die camera die je net linkte sun?
Oh nou dan ga ik het ook niet duurder maken dan nodig isquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jazeker. Alles kan handmatig: Iso, diafr. en sluitertijd, belichtingscompensatie..
Jawelquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:03 schreef Aure het volgende:
Humm oke vriendinnetje zegt dat ik voor kunstige foto's diafragma en sluitertijd moet kunnen aanpassen. En aangezien ik een totale noob ben, kan dat met die camera die je net linkte sun?
Oh nou dat vind ik wel best hoor.. Op zich leer ik wel snel, dus het zal me uiteindelijk vast prima lukkenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
JawelMaar dat gaat met een Spiegelreflex in de regel wel wat handiger qua bediening. Maar het gaat verder prima.
wikipedia even die begrippen maakt het een stuk makkelijker als je op camera jacht gaatquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:03 schreef Aure het volgende:
tweedehands zoeken op Photozonequote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:06 schreef Aure het volgende:
[..]
Oh nou dan ga ik het ook niet duurder maken dan nodig isThanks voor de hulp
Sommig begrippen weet ik wel, maar ik kon niet helemaal zien of die camera dat nou konquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:09 schreef cybermans het volgende:
[..]
wikipedia even die begrippen maakt het een stuk makkelijker als je op camera jacht gaat
tevens iso waardes en de foto guru's weten vast nog wel een paar nuttige basis begrippen te noemen
Ik bedoel ook meer dat het op de gemiddelde spiegelreflex allemaal wat sneller te bedienen iso mdat je op een compact alles via het LCD scherm en een enkele knop moet doenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:08 schreef Aure het volgende:
[..]
Oh nou dat vind ik wel best hoor.. Op zich leer ik wel snel, dus het zal me uiteindelijk vast prima lukken
Jaa House is echt heel leukquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:32 schreef DarkElf het volgende:
wat leuk voor schonedochter bluezz
hier gaan we wat afleveringen 'house' kijken, hadden we nooit eerder gezien, maar sinds kort hebben we de seizoenen gedownload en tis leuk
Mooie goalquote:
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijnquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:48 schreef Aure het volgende:
Ik had even gemist dat pendulum met een nieuw album is gekomen, maar man, wat een fijne single hebben ze uitgebracht!
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn
Ja House is best leuk, op den duur ken je het 'trucje' wel maar er zit veel in. Lekker medisch ookquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:32 schreef DarkElf het volgende:
wat leuk voor schonedochter bluezz
hier gaan we wat afleveringen 'house' kijken, hadden we nooit eerder gezien, maar sinds kort hebben we de seizoenen gedownload en tis leuk
maar zwemmen blijft lekkerquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:58 schreef Bluezz het volgende:
Zwemmen ging mwoah, kan merken dat ik gewerkt heb + het was idioot druk in het zwembad![]()
Ga lekker voetballen kijken denk ik dan
Gebraden haanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:08 schreef FutureFairytale het volgende:
sukkel! Zak patat! Rij ik hard door t stoplicht, zie ik de flitspaal te laat. En toen ging op de foto.. Gebraden haan!
Yups heerlijkquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:03 schreef Braamyo het volgende:
maar zwemmen blijft lekker
heb vandaag ook nog ff gezwommen
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:08 schreef FutureFairytale het volgende:
sukkel! Zak patat! Rij ik hard door t stoplicht, zie ik de flitspaal te laat. En toen ging op de foto.. Gebraden haan!
vind het al knap dat je die dingen ziet.... ik zie ze nooit, laat staan de flits.....quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:08 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Flitsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:17 schreef cybermans het volgende:
De Koreanen geven nu wel ineens plankgas zeg
Kippie van me.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Het hoeft ook geen spiegelreflex te zijn hoor, dat dacht ik eerst, maar is niet per se nodig. Die zou ik alleen nodig hebben in de studio aldus academievriendinnetje, maar dan mag je ook een camera van school lenenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:22 schreef LieLie het volgende:
Aure,
Mijn vader heeft een Panasonic FZ8, dat is geen spiegelreflex, maar wel een enorm goede camera, waar je veel zelf bij kunt instellen.
Dat model is niet meer leverbaar, maar misschien iets als dit: http://www.panasonic.nl/html/nl_NL/Panasonic+producten/Lumix+Digitale+Fotocamera%27s/Traveller+Zoom/DMC-TZ6/overview/91979/index.html?view=angle&angle=1
Maar misschien vinden de experts het hier wel niks
Op zich vast een prima dingetje, maar geen mogelijkheid tot eigen instellingen helaas.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:22 schreef LieLie het volgende:
Maar misschien vinden de experts het hier wel niks
En dat wil ik graag welquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Op zich vast een prima dingetje, maar geen mogelijkheid tot eigen instellingen helaas.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:29 schreef Aure het volgende:
Ik denk dat ik gewoon voor zoiets als die Canon Powershot ga(Vriendin noemt het een 'tusseninding' haha, maar ze zegt dat ik daar best aardig arty foto's mee kan gaan maken
)
Is dat een leuke serie?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dat zegt ze goed. Al zijn er modellen die er nog meer tussenin zitten, maar die zijn een stukje groter en duurder
Zo naar bedje. Lekker lezen. Deel 6 alweer van de Wetten van de MagieSpannend!
![]()
Ben toevallig net in #1 begonnenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dat zegt ze goed. Al zijn er modellen die er nog meer tussenin zitten, maar die zijn een stukje groter en duurder
Zo naar bedje. Lekker lezen. Deel 6 alweer van de Wetten van de MagieSpannend!
![]()
bedoel je boeken?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:38 schreef Aure het volgende:
[..]
Is dat een leuke serie?
Ik ben op zoek naar een nieuwe fantasy serie
Naja, ik ben helemaal geen lees fan... maar speel en verdiep mij wel in de wereld van 'Warhammer Fantasy, Games Workshop' (GW)quote:
Ik vind de 50D nét iets te duur voor mij, starter zijndequote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:54 schreef z80 het volgende:
ik loop ook al een tijdje rond te kijken voor een andere body (camera, dus zonder de zonder lens)
gaat waarschijnlijk een canon 50D worden.
indien deze nog te koop is.
las net dat deze eol is.
een stuk antiekquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind de 50D nét iets te duur voor mij, starter zijnde
Wat heb je nu, dan?
zonder geluid is dit nog wel te doen.quote:
ehm toen die ene dag in Haarlem wat ik postte, de dag dat ik mijn auto 's ochtends in de prak reed. Zo'n 4-5 weken geleden ongeveer?quote:
CF, dit is het enige wat echt belangrijk is naast je budget. Specs zijn op dit moment echt niet meer belangrijk. Alleen, laat je er niet toe verleiden om een grotere body te kopen dan je echt nodig hebt. Een 50D is voor veel mensen gewoon echt overkill. Die komen niet verder dan de Automaten-stand en that's it. Schiet je niks mee op en bovendien zonde van je geld.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:51 schreef ColdFeet het volgende:
Heb vandaag even staan voelen en kijken, en ik geloof dat ik Canon prefereer boven Nikon. Puur om het vasthouden en kijken. Zaterdag verder zoeken!
Het zit je ook niet mee hequote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:19 schreef FutureFairytale het volgende:
echt waar? oh had t best naar mn zin maar zie nu juist dat ze de repetitiestukjes erin hebben gegooid ipv toen we het voor het 'echie' deden.. voor het losse is het wel leuk.
ik ga ook slapen, en dromen over hoeveel geld ik vandaag kwijt ben aan kpn rekening en flitspaal.
Ja, die 50D is best wel grootquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CF, dit is het enige wat echt belangrijk is naast je budget. Specs zijn op dit moment echt niet meer belangrijk. Alleen, laat je er niet toe verleiden om een grotere body te kopen dan je echt nodig hebt. Een 50D is voor veel mensen gewoon echt overkill. Die komen niet verder dan de Automaten-stand en that's it. Schiet je niks mee op en bovendien zonde van je geld.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:06 schreef Aure het volgende:
Ik kom op marktplaats trouwens ook veel Fujifilm dingen tegen (s5600/5700/5800), is dat wat? (Ben ze ook aan t googlen hoor, maar jullie weten er wellicht wat meer over)
Ik weet het niet meerquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:28 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oja, ik heb zelf ook een camera
ik heb de s5700! Daar kan ik wel heel wat dingen zelf op instellen en ik ben er erg tevreden over.
Het was wat winderig (TE zeg maarquote:
Ach met een beetje hulp van jezelf moet je toch op gang kunnen komenquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het was wat winderig (TE zeg maar) maar toen we eenmaal een plekje hadden gevonden achter de duinen kwamen er toffe foto's uit
Heb het alleen een tijdje niet gedaan dus ik kwam wat moeilijk op gang
Het is ook gelukt uiteindelijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach met een beetje hulp van jezelf moet je toch op gang kunnen komen
Ok okquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:04 schreef Stereotomy het volgende:
Lekker.
Heb al een stukje bonbonbloc gehad vanavond ook.
Maar het gaat niet alleen om mn schilderijtjes enzo heaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:55 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zou bij god niet weten waarom je shutter speed en aperture moet kunnen instellen op je compactje. Ik loop al sinds 2004 met een compactje die dat kanmaar dan nog. Meestal is het ISO waarde instellen en knallen die handel, of alles lekker op auto laten.
Diafragma instellen op een spiegelreflex doe je artistiek meestal omdat je controle wil hebben over je scherptediepte: die is bij een compactje toch enorm groot. Shutter speed omdat je bijvoorbeeld snel bewegende objecten wil fotograferen, maar ik denk niet dat je schilderijen zo snel gaan.
Enige voor jouw werk waar je een compactje zou kunnen prefereren boven een spiegelreflex met kitlens is als je kleine juwelen e.d. in macro zou moeten fotograferen onder goed licht van een paar cm afstand. Compactjes zijn daar vaak zelfs beter in dan een SLR met kitlens. Maar aangezien jouw objecten wat groter zijn is dat geen punt.
Zou voor een oudere spiegelreflex gaan met een kitlens bijvoorbeeld. Zo'n Nikon D50 bijvoorbeeld, die Sun en TAV ook hebben gehad. Kun je betere foto's in wat minder licht maken dan een compactje, handig als je binnen schilderijen e.d. moet maken.
Die doet het nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
Denk dat ze dan bedoelt: 'aanpassen in diafragma en sluitertijd in een spiegelreflex enzo'
Voor festivals zou je ook kunnen volstaan met de camera achterop je Blackberry
quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
Maar ik moet zeggen dat sinds ik bewust afval, ik nog nooit zo vaak friet heb gegeten.![]()
niet aan feist beginnen als je niet een meter plankruimte vrij hebtquote:Op woensdag 16 juni 2010 01:12 schreef Zokunen het volgende:
Gefeli!
De Saga van de Oorlog van de Grote Scheuring (Engels: The Riftwar Saga) is een serie van vijf fantasyromans van de Amerikaanse schrijver Raymond E. Feist, die hij tussen 1982 en 1992 schreef. <--- tip voor fantasy fans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie welquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:26 schreef TAV74 het volgende:
En goedemorgen allemaalIk heb er ouderwets geen zin in vandaag
De ruis op compact camera's is inderdaad wel een belangrijk nadeel. Toch ben ik tegenwoordig wat terughoudender als het gaat om het aanbevelen van een spiegelreflex. Vooral omdat ik veel te veel "autostand fotografen" tegenkom met aleen een kitlens die alleen op vakantie en dagjes uit kiekjes maken. Dan is het gewoon echt zonde van de investering en het meeslepen van zo'n groot bakbeest. Begin dan met een compact en upgrade eventueel later als je er achter kotm dat je er toch meer mee wilt en je camera tekort schiet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:12 schreef Stereotomy het volgende:
Artsy dingen met diafragma en scherptediepte spelen gaat lastiger daarop dan op een spiegelreflex, en alles boven ISO 400 is huilen.
hahah maffe droom. hoe ging de repetitie? heb ik gemist denk. klaar voor vnv?quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:12 schreef Stereotomy het volgende:
Gedroomd over de premiere vanavond. Er waren 5 Chinese burka-moslima's in het publiek die steeds kwaad achterom keken naar de christen-nonnen die achter hen zaten en 'shhhh' riepen. Omdat de Christen nonnen steeds door bleven kwekken, werden de moslima's zo kwaad dat ze met hun bomgordel alles opbliezen.
Boy.Ik ga m'n tekst nog maar eens doornemen geloof ik.
jij bent vroeg vrolijk!quote:Op woensdag 16 juni 2010 06:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nou dat was meteen polonaise hier in de woonkamer
Dat dusquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De ruis op compact camera's is inderdaad wel een belangrijk nadeel. Toch ben ik tegenwoordig wat terughoudender als het gaat om het aanbevelen van een spiegelreflex. Vooral omdat ik veel te veel "autostand fotografen" tegenkom met aleen een kitlens die alleen op vakantie en dagjes uit kiekjes maken. Dan is het gewoon echt zonde van de investering en het meeslepen van zo'n groot bakbeest. Begin dan met een compact en upgrade eventueel later als je er achter kotm dat je er toch meer mee wilt en je camera tekort schiet.
dan wordt het anders, maar daar ben ik in dit geval nog niet helemaal van overtuigdquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat dusAan de andere kant, als je nu al weet dat je meer nodig hebt.....
3 van de 4 zekerquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:35 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil de heeele somer sonne.... #![]()
Wat een leuke clip FF. En er waren wel wat meisjes bij die ik graag in Miami zou zien met een balkje voor hun ogen
is het een noord of zuid Koreaan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
3 van de 4 zeker(alleen die koreaan niet
)
wat vind je de goede kant?quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:12 schreef Stereotomy het volgende:
Gedroomd over de premiere vanavond. Er waren 5 Chinese burka-moslima's in het publiek die steeds kwaad achterom keken naar de christen-nonnen die achter hen zaten en 'shhhh' riepen. Omdat de Christen nonnen steeds door bleven kwekken, werden de moslima's zo kwaad dat ze met hun bomgordel alles opbliezen.
Boy.Ik ga m'n tekst nog maar eens doornemen geloof ik.
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:12 schreef LieLie het volgende:
aure, hij deed ook een beetje apart toen ik je toevoegde! misschien moest ie er nog even over nadenken
Ik dénk dat ik het niet nodig heb, fotografie is daar niet mn hoofdding en dat gaat t ook niet worden dus dan zou zo een soort camera die Sun liet zien toch wel moeten volstaan? Ik ga het ook es met mn huisgenootje overleggen (die doet de opleiding fotografie, maar die heeft trouwens gewoon zo'n fuji compactding).quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
dan wordt het anders, maar daar ben ik in dit geval nog niet helemaal van overtuigd
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:17 schreef LieLie het volgende:
Ik lees net dat het dochtertje van een docente van mij is verongelukt afgelopen weekend.
Had het nieuws wel vaag gehoord, maar dan sta je er toch niet zo bij stil. Zag net door de advertentie van de school dat haar dochtertje was.
Bah, bah, bah.
Ik lees net dat het dochtertje van een docente van mij is verongelukt afgelopen weekend.
Had het nieuws wel vaag gehoord, maar dan sta je er toch niet zo bij stil. Zag net door de advertentie van de school dat haar dochtertje was.
Bah, bah, bah.
Bah, bah, bah.
Wij fotografen zeggen altijd dat het net aan de apparatuur ligt, maar aan de fotograaf of er een leuk plaatje gemaakt wordtquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:05 schreef Aure het volgende:
(die doet de opleiding fotografie, maar die heeft trouwens gewoon zo'n fuji compactding).
Bah, bah, bah.
Wat lief dat je daar naar vraagt.quote:
Mooi zoquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:21 schreef borisz het volgende:
Poesupdate. Die is sinds ze alles 'kwijt' is weer normaal gaan gedragen. Geen bijzondere dingen afgelopen avond en nacht.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat lief dat je daar naar vraagt.. In principe is alles af, er moeten alleen nog wat dingen aan muur en plafond gehangen worden. Daar heb ik een betonboor voor nodig, dus ik wacht tot m'n vader langskomt met de zijne.
. Maar ik voel me hier wel al thuis!
Ja, ik wilde jullie er niet mee lastig vallen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:27 schreef freecell het volgende:
[..]de dozen!
Maar wij hebben wél een betonboor? Lenen?
houden zoquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:21 schreef borisz het volgende:
Poesupdate. Die is sinds ze alles 'kwijt' is weer normaal gaan gedragen. Geen bijzondere dingen afgelopen avond en nacht.
Waar woon je (ongeveer) DAD? Fijn dat je je op je plek voelt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat lief dat je daar naar vraagt.. In principe is alles af, er moeten alleen nog wat dingen aan muur en plafond gehangen worden. Daar heb ik een betonboor voor nodig, dus ik wacht tot m'n vader langskomt met de zijne.
denk het niet. ze was verongelukt, de kindjes op de brug speelden daar gewoon. zeer triest verhaalquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:44 schreef Duderella het volgende:
@ LieLie: Is dat met die twee kindjes op die brug? dat ongeluk?
O gelukkig! Kan me voorstellendat je er even voor vreesde.Was je vorige stekkie ook daar?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dude, in Paddepoel. Het is hier een stuk rustiger dan ik had verwacht..
Ik heb er eentje voor 60 gekocht, nieuw. Een heule grote. Dus 100+ lijkt me niet helemaal kloppen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:53 schreef Fiorellino het volgende:
Ik kom even als ''buitenstaander'' heel snel iets vragen.
Heb begrepen dat een stoofpan van Le Creuset behoorlijk goed is, alleen ik heb geen zin om er over de 100 euro aan uit te geven. Nu ben ik op een koopje via MP gestuit waar deze 25 euro voor deze pan wil hebben. Diamater 20.5 cm. Van binnen is hij glad en is er geen email vanaf. Is dit een goede of slechte koop? (gezien de staat?).
Sorry dat ik het snel hier vraag, maar een nieuw topic ervoor aanmaken leek me niet nodig dus vandaar.
Nee, in de Schildersbuurt. Nou was dat huis daar ook een stukje ouder en minder goed geïsoleerd, waardoor we echt alles hoorden. Hier hoor ik niks.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
O gelukkig! Kan me voorstellendat je er even voor vreesde.Was je vorige stekkie ook daar?
Oh, ik dacht dat dat altijd zo'n beetje de standaard prijs wasquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:56 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik heb er eentje voor 60 gekocht, nieuw. Een heule grote. Dus 100+ lijkt me niet helemaal kloppen.
Maar verder klinkt het als een goede koop, toch? Kun je 'm even gaan bekijken?
Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
@ LieLie: Is dat met die twee kindjes op die brug? dat ongeluk?
Oh maar de Schildersbuurt is wel onwijs leuk!quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, in de Schildersbuurt. Nou was dat huis daar ook een stukje ouder en minder goed geïsoleerd, waardoor we echt alles hoorden. Hier hoor ik niks..
Ik heb hem in Groningen gekocht bij een kookwinkel. Was een aanbieding. Surf anders even rond op internet naar prijzen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:58 schreef Fiorellino het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat altijd zo'n beetje de standaard prijs was.
Waar heb jij de jouwe gekocht? Hij komt uit het buitenland staat er trouwens, met als mogelijkheid alleen verzenden. Zal straks om wat meer foto's en gegevens vragen want anders is het idd een goede koop.
't is wat he, weer helemaal je nestje opbouwen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
aardappel andersquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:13 schreef borisz het volgende:
Al zoekende naar een lekker recept voor een aardappelschotel. Iemand tips?
Dasty is dat wonderspul van de Wibra, toch?quote:
Franse aardappeltjes uit jamies kookrevolutie gaat het wordenquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:39 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dasty is dat wonderspul van de Wibra, toch?
quote:
Ik moet het echt eens gaan kopen. (Ik ben fan van schoonmaakwonderen).quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
En ik heb net met de roze versie de ramen gedaan, en het werkt als een speer
All you need zijn wunderspoensjes oent microvezelaars veur die ramenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:44 schreef Duderella het volgende:
Ik moet het echt eens gaan kopen. (Ik ben fan van schoonmaakwonderen).
klinkt al goed! Wat zit er zoal in de aardappeltjes? Mmm, mn tosti's met salami smaakten goedquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Franse aardappeltjes uit jamies kookrevolutie gaat het worden. Nu nog wat vleesch erbij
.
Jammer dat die gast op de foto staat.
inmiddels is bavaria wereldwijd een trending topic op twitterquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dit wordt echt een knaller voor Bavaria
Ik droom nooit voor een voorstelling.quote:
En neem er zelf ook éénquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:53 schreef Stereotomy het volgende:
Ik droom nooit voor een voorstelling.Heeft er misschien mee te maken dat ik m'n tekst niet perfect ken?
Ben nu toitoitoi's aan het maken voor medespelers en regisseuze. Gewoon een post-it note ding met een lieve tekst geplakt op een Fortune Cookie.
wat lief!quote:Ben nu toitoitoi's aan het maken voor medespelers en regisseuze. Gewoon een post-it note ding met een lieve tekst geplakt op een Fortune Cookie.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik droom nooit voor een voorstelling.Heeft er misschien mee te maken dat ik m'n tekst niet perfect ken?
Ben nu toitoitoi's aan het maken voor medespelers en regisseuze. Gewoon een post-it note ding met een lieve tekst geplakt op een Fortune Cookie.
Aardappel, ui, knoflook, peterselie en bouillon.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klinkt al goed! Wat zit er zoal in de aardappeltjes? Mmm, mn tosti's met salami smaakten goed
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:05 schreef ColdFeet het volgende:
Liefjes! Dank voor de felicitaties
Ik kreeg vanmorgen ontbijt op bed
Ah, vandaar die politiemacht die op de been was.quote:
lekker heurquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Aardappel, ui, knoflook, peterselie en bouillon.
fijn!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:05 schreef ColdFeet het volgende:
Liefjes! Dank voor de felicitaties
Ik kreeg vanmorgen ontbijt op bed
Ik had er inderdaad één over. Net opengemaakt. De tekst:quote:
Boeit niet. Spanje wel, en die kan ik op een kwartier na zien zoals het er nu uitzietquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah, vandaar die politiemacht die op de been was.
jahaa ik weet dat ik ben geflitstquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:46 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Geen tijd. Rondje door de duinen gereden. heel netjes en rustig
tegen zwitserland! die kan ik precies andersom; alleen laatste kwartier zienquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Boeit niet. Spanje wel, en die kan ik op een kwartier na zien zoals het er nu uitziet
Zag hem vandaag op tijd op de A4quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jahaa ik weet dat ik ben geflitst
ik hoop dat ik afgelopen zondag op weg naar Lelijkstad er 2 op tijd gezien heb .. maar ik twijfel er wel wat aanquote:
Das heel niet andersomquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tegen zwitserland! die kan ik precies andersom; alleen laatste kwartier zien
oeps, wel ok of lelijk? Als dat laatste het geval is kun je altijd terug.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:09 schreef Memento-Mori het volgende:
kapper geweest bij de roc hier in de flat, tis heel anders dan bedoelt
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:09 schreef Memento-Mori het volgende:
kapper geweest bij de roc hier in de flat, tis heel anders dan bedoelt
is Chili goed? Of is dit zo'n spek en bonen spelletje omdat je toch weet dat Spanje en Zwitserland doorgaan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:14 schreef borisz het volgende:
[..]
0-1 Chili. Terecht gezien wedstrijdbeeld.
Chili is goed. Werden tweede in de kwalificatie achter Brazilië. Chili hoort als tweede door te gaan in de groep.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is Chili goed? Of is dit zo'n spek en bonen spelletje omdat je toch weet dat Spanje en Zwitserland doorgaan?
dat is minder jaquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:14 schreef Memento-Mori het volgende:
niet lelijk ofzo gewoon andersen kappers doen altijd totaal iets anders dan ik in eerste instantie bedoel. leerling of niet, maar ik heb ook gewoon hopeloos slap, fijn futloos haar
dus kappers en ik kunnen er nooit zoveel mee en ach het is niet lelijk ofzo en t groeit vanzelf aan, ben niet zo'n dramaqueen qua mn haar hoorquote:
wow, verrassend! Spannend dus gelukkig. Straks Zwitserland winnen van Spanje, dan wordt het helemaal leukquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Chili is goed. Werden tweede in de kwalificatie achter Brazilië. Chili hoort als tweede door te gaan in de groep.
Jammerquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:14 schreef Memento-Mori het volgende:
niet lelijk ofzo gewoon andersen kappers doen altijd totaal iets anders dan ik in eerste instantie bedoel. leerling of niet, maar ik heb ook gewoon hopeloos slap, fijn futloos haar
is goed toch... ik ben ook heel makkelijk. als ik dode puntjes heb knip ik het, als mn pony voor mn ogen hangt knip ik het.. verder doe ik iedere ochtend even gauw kam kam (klit eruit) en klaar.. ik ben echt geen 'haarmens'quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dus kappers en ik kunnen er nooit zoveel mee en ach het is niet lelijk ofzo en t groeit vanzelf aan, ben niet zo'n dramaqueen qua mn haar hoor
hebben ze de kantine leeggegeten bij je?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:19 schreef Laydina het volgende:
Grr ik heb honger, maar ze hebben hier niet echt iets om nog te eten hier nu
Jij bent echt evil hequote:Op woensdag 16 juni 2010 14:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hebben ze de kantine leeggegeten bij je?
heb hier nog wel bapao's voor je en wat babi pangang spek met mihoensoep (heerlijk)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij was nog net open.. dus nu broodje ham/kaas/ei en een appel gehaald en milk en fruit aardbeien-kersquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hebben ze de kantine leeggegeten bij je?
heb hier nog wel bapao's voor je en wat babi pangang spek met mihoensoep (heerlijk)
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Nieuwe haartis wel vol met volumemousse, haarlak en naar binnen gefohnd, tuis een bob acjter die naar voren steeds iets langer wordt maar dat zie je nu niet omdat het dus zo naar binnen gestyled is
MemoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ik daar een *lach* op de bovenste foto?
Ziet er leuk uit hoor!Confidence through competence
Nieuwe haartis wel vol met volumemousse, haarlak en naar binnen gefohnd, tuis een bob acjter die naar voren steeds iets langer wordt maar dat zie je nu niet omdat het dus zo naar binnen gestyled is
ok toch? je kijkt er alleen niet bij alsof je er tevreden mee bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
lekker fris lunchjequote:Op woensdag 16 juni 2010 14:37 schreef Laydina het volgende:
[..]
hij was nog net open.. dus nu broodje ham/kaas/ei en een appel gehaald en milk en fruit aardbeien-kers
oh maar zo kijk ik altijdquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok toch? je kijkt er alleen niet bij alsof je er tevreden mee bent
Niks mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk koppie zo
![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:
aaah zo'n klein jochie met zo'n stoer shirtquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Halloooooooo![]()
Pff was weer zweten in de klas vandaag.. kleffe boel.
- CF gefeliciteerd!!
- FF clipje gezien(ook zonder geluid
)
![]()
verder niets terug gelezen hoor..
Oh LOL jochie uit mijn klas had vandaag een leuke tekst op zijn t-shirt:
I know HTML
(how to meet ladies)
hij wist zelf niet wat er stond. Heb het maar ff vertaald voor hem, vond ie wel tof
![]()
haha ja, is ook nog eens een van de 'schattige ukkies' van de klas, niet een van de stoerste.. (gr 7 heb ik)quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aaah zo'n klein jochie met zo'n stoer shirt
0-1 nog steeds. 0-2 terecht afgekeurd voor buitenspel.quote:
Grapjasquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ja
Dat wel
Doen we anders een keer een fotoshoot
![]()
jij deed toch alleen maar naakt reportagesquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ja
Dat wel
Doen we anders een keer een fotoshoot
![]()
zulke shirts zijn zo leuk!quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
haha ja, is ook nog eens een van de 'schattige ukkies' van de klas, niet een van de stoerste.. (gr 7 heb ik)
Iedereen kan leuk op de fotoquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Grapjasik ben echt 0 fotogeniek
Sssssssssssssst....quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:13 schreef cybermans het volgende:
[..]
jij deed toch alleen maar naakt reportages
zou jij de shegate pics hebben gemaakt?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Iedereen kan leuk op de fotoBij de een gaat het alleen iets makkelijker dan bij de ander
[..]
Sssssssssssssst....
maar MeMo is daar goed op voorbereid met MD
je mag best een poging wagen om mij leuk op de foto te kirjgne hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Iedereen kan leuk op de fotoBij de een gaat het alleen iets makkelijker dan bij de ander
[..]
Sssssssssssssst....
maar MeMo is daar goed op voorbereid met MD
De eerste die mij goed op de foto kan krijgen ben ik nog niet tegen gekomenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je mag best een poging wagen om mij leuk op de foto te kirjgne hoor
dat zeggen ze ja, maar ik geloof dat ook nooit zoquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
SHE wilde mooie naaktfoto's. Geen playboy-zooi. En ja, zoiets zou ik best willen makenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:18 schreef cybermans het volgende:
[..]
zou jij de shegate pics hebben gemaakt?
We gaan het proberenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je mag best een poging wagen om mij leuk op de foto te kirjgne hoor
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat zeggen ze ja, maar ik geloof dat ook nooit zoik sta echt zelden leuk op foto' s
vind iig dat je mooie foto's maakt. (vind die sproeten/grassprietfoto van dat meisje echt heel leuk bijv) ....quote:
Thnxquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
vind iig dat je mooie foto's maakt. (vind die sproeten/grassprietfoto van dat meisje echt heel leuk bijv) ....
Een mooie zwartwit-foto is ook ergquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:33 schreef DarkElf het volgende:
ja zulke foto's spreken mij erg aanevenals zwart/witfoto's ..
Oe...het is nu echt een uitdaging.... coolquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:37 schreef Memento-Mori het volgende:
Nou P. ik daag je uit om MIJ leuk op de foto te krijgen hoor
precies en de culscers mogen jury spelenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oe...het is nu echt een uitdaging.... coolWie zijn de juryleden? En wanneer gaan we aan de bak?
Kunnen we het gelijk combineren met een hapje eten wat toch al op de planning stond
Ok. Misschien dan toch die MD er maar betrekkenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
precies en de culscers mogen jury spelen
Mij ook wel hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ok. Misschien dan toch die MD er maar betrekkenHeb ik iig Steer en DH mee
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
precies en de culscers mogen jury spelen
Coolquote:
van mij hoeft niet hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:15 schreef FutureFairytale het volgende:
hehe iedereen wil gratis foto's van P
Feli! Vertel!quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:17 schreef Duderella het volgende:
Hopsakeetje, dikke vette promotie.Ktsjing!
Goedzo dude, moneeeeyquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:17 schreef Duderella het volgende:
MeMo, leuk je haar zo! Staat je goed.
Nou ik hoef niets méér te doen, maar ik krijg er wel een pot geld bij. Schaal omhoog en dubbele loonsverhoging er bovenop.quote:
YAY!quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:17 schreef Duderella het volgende:
MeMo, leuk je haar zo! Staat je goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |