Op zich vast een prima dingetje, maar geen mogelijkheid tot eigen instellingen helaas.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:22 schreef LieLie het volgende:
Maar misschien vinden de experts het hier wel niks
En dat wil ik graag welquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Op zich vast een prima dingetje, maar geen mogelijkheid tot eigen instellingen helaas.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:29 schreef Aure het volgende:
Ik denk dat ik gewoon voor zoiets als die Canon Powershot ga(Vriendin noemt het een 'tusseninding' haha, maar ze zegt dat ik daar best aardig arty foto's mee kan gaan maken
)
Is dat een leuke serie?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dat zegt ze goed. Al zijn er modellen die er nog meer tussenin zitten, maar die zijn een stukje groter en duurder
Zo naar bedje. Lekker lezen. Deel 6 alweer van de Wetten van de MagieSpannend!
![]()
Ben toevallig net in #1 begonnenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dat zegt ze goed. Al zijn er modellen die er nog meer tussenin zitten, maar die zijn een stukje groter en duurder
Zo naar bedje. Lekker lezen. Deel 6 alweer van de Wetten van de MagieSpannend!
![]()
bedoel je boeken?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:38 schreef Aure het volgende:
[..]
Is dat een leuke serie?
Ik ben op zoek naar een nieuwe fantasy serie
Naja, ik ben helemaal geen lees fan... maar speel en verdiep mij wel in de wereld van 'Warhammer Fantasy, Games Workshop' (GW)quote:
Ik vind de 50D nét iets te duur voor mij, starter zijndequote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:54 schreef z80 het volgende:
ik loop ook al een tijdje rond te kijken voor een andere body (camera, dus zonder de zonder lens)
gaat waarschijnlijk een canon 50D worden.
indien deze nog te koop is.
las net dat deze eol is.
een stuk antiekquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind de 50D nét iets te duur voor mij, starter zijnde
Wat heb je nu, dan?
zonder geluid is dit nog wel te doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |