quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:45 schreef iBenny het volgende:
[..]heb van 07.30 tot 20.15 stage gelopen met 55 minuten pauze over de hele dag ofzo..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoezo?
Das mijn eigen schuld... Maar goed
Wel 12 hele uren kunnen bijschrijven voor stage, i.p.v. 8
![]()
daar ken ik echt niet op fietsen ivm rugquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nice!!!![]()
Dit is mijn scheurmonster![]()
[ afbeelding ]
heel licht en ik cross er vnl mee in de bossen hier....quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daar ken ik echt niet op fietsen ivm rug
Waar die is nog lichter natuurlijk, dat gaat zeker wel snel soms
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
heel licht en ik cross er vnl mee in de bossen hier....
Yep, eerste was wel erg snel dicht nadat ik het riep....quote:
Wat heb je voorspeld?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:54 schreef iBenny het volgende:
Ik heb zo'n goed gevoel over mijn eindstand... ik denk dat ik het goed heb
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nigeria - Duitsland op BBC vind ik grappiger
Te laat, je was betraptquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, eerste was wel erg snel dicht nadat ik het riep....
Heeft geheid niemand gezien
Tsja ik heb me niet bij een pool hier ingeschreven, doe eigenlijk alleen op m'n werk mee aan een poolquote:
Ach die spelers en de bevolking kunnen er weinig aan doen, is die vage regering daarquote:
Ik hoop het... heb nu namelijk het idee dat ik weer naar een 0-0 wedstrijd zit te kijkenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de doelpunten komen nog wel, maar ze krijgen ze zeker niet cadeau
Ow, dan is het goedquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je beleefd hoort te zijn...
ik attendeer je er alleen op
Heyyy Patquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:02 schreef PatriQue89 het volgende:
brrr.. niet eens gescoord toen ik weg was
Wat is het verschil tussen een mama en een oma fiets ?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil ook een nieuwe fiets... ik wil zo'n mama fiets![]()
Die fietsen echt heerlijk!
Ik kan dat ook zeggenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:04 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik kan zeggen dat ik tot nu toe alle wedstrijden heb gezien wie nog meer?
Zeg het dan!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan dat ook zeggen
Het is niet waar, maar ik kan het wel zeggen
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil ook een nieuwe fiets... Ik wil zo een met van die zijwieltjes
Die fietsen echt veilig!
nee helaas ik moet ook werkenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:04 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik ook... alleen niet allemaal helemaalquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:04 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Die zijn volgens mij een stuk steviger, en veert mee...*i.v.m. kind voor, en kind achter*quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een mama en een oma fiets ?
Heyyy je bent er toch nogquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:06 schreef Kally het volgende:
Jeezzz wat kan ik genieten van die bewegingen van Robinho
haha sukkelquote:
Klopt iddquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Die zijn volgens mij een stuk steviger, en veert mee...*i.v.m. kind voor, en kind achter*
Ja maar ik kijk dus ook tvquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:06 schreef Kally het volgende:
Jeezzz wat kan ik genieten van die bewegingen van Robinho
Ik met mijn kop tegen een lantaarnpaalquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
haha sukkel
ik weet nog wel, de eerste keer dat ik zonder zijwieltjes mocht... direct tegen een auto aangereden
quote:
Ik viel en brak mijn beenquote:ik weet nog wel, de eerste keer dat ik zonder zijwieltjes mocht... direct tegen een auto aangereden
quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb m ook aan staan en zit niet eens boven
Vrouwlief is uit eten met een vriendin, dus ff rust hierquote:
quote:
Het kusjestopicquote:
Oudste van mij vertikte het te fietsen zonder zijwielen, en hij mocht van mij niet met, te oud enzo, en afgelopen weekend kwam hij ineens voorbij gesneld, hij ging echt hardquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet niet meer of ik gelijk brokken maakte, maar dat heb ik in de jaren daarna ruimschoots goedgemaakt
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan moet je natuurlijk wel ff quoten he
Ik reed een heuveltje af om na een paar meter er weer een op te rijden en toen kwam die paal op me af, vergat te sturenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:13 schreef PatriQue89 het volgende:
haha, hoofd tegen lantaarnpaal, gebroken been... dan doe ik het nog goed..
Ik kan me mijn zijwielen niet eens meer herinnerenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Oudste van mij vertikte het te fietsen zonder zijwielen, en hij mocht van mij niet met, te oud enzo, en afgelopen weekend kwam hij ineens voorbij gesneld, hij ging echt hard![]()
Ik vroeg nog waarom wou je dit nu nooit, hij vond het eng om te vallen
Ik ookquote:
Mij overkwam dat op m'n 8e....quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik reed een heuveltje af om na een paar meter er weer een op te rijden en toen kwam die paal op me af, vergat te sturen
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
gewoon drtussen proppen... wat kan jou het schelen
Dat kan gewoon altijdquote:
Ik vind het wel lekker weer... beetje winderig alleenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:18 schreef Torrio het volgende:
Wat een bagger weer. Zo komt er natuurlijk nooit schot in m'n voorspellingen
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mij overkwam dat op m'n 8e....
Vloog over m'n stuur heen, smoel op de keien....
Helaas zat er al een 'echte' tand, gebroken dus.... Zit nu nog steeds met zo'n klotekroon daardoor
Ik gok dat deze WK onbeslist blijft. Hoeveel procent van de wedstrijden is nu al geëindigd in gelijkspel?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:18 schreef Torrio het volgende:
Wat een bagger weer. Zo komt er natuurlijk nooit schot in m'n voorspellingen
Die is er allangquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik gok dat deze WK onbeslist blijft. Hoeveel procent van de wedstrijden is nu al geëindigd in gelijkspel?
wij hebben een zuid-afrikaanse vriend, en nu weet ik waarom hij nooit zuid afrikaans wil pratenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:16 schreef Cee het volgende:
Ik ben aan het proberen een artikel in het afrikaans te lezen. Oorpluisies = oordopjes, bijvoorbeeld.
Ik had toen ik 16 was een echte krakfiets, en het voorwiel zat losquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mij overkwam dat op m'n 8e....
Vloog over m'n stuur heen, smoel op de keien....
Helaas zat er al een 'echte' tand, gebroken dus.... Zit nu nog steeds met zo'n klotekroon daardoor
6/13quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik gok dat deze WK onbeslist blijft. Hoeveel procent van de wedstrijden is nu al geëindigd in gelijkspel?
Hey Bellabeebquote:
Moesten haalbare dingen zijn en hij had geen vrachtwagenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar is al 15:00 uur geweest en zie nog geen foto verslag
Teveel, en onwaarschijnlijk uitslagen ookquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had toen ik 16 was een echte krakfiets, en het voorwiel zat los
Toen moest ik een randje over, dus trok mijn stuur wat omhoog, viel mijn voorwiel eruit.
Ik landde op mijn voorvork, maakte een salto over het stuur, kwam op mijn benen terrecht, zette het voorwiel er weer onder en fietste verder. Je had de omstanders moeten zien kijken![]()
quote:
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:24 schreef D. het volgende:
Ik ben ook een keer met mijn bananenfiets gevallen over een putdeksel.
Toen was ik 8 of 9. Op mijn gezicht neergekomen, bewusteloos, gezicht open, tand door mijn lip, en geheugenverlies.
Het is nooit meer goedgekomen
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had toen ik 16 was een echte krakfiets, en het voorwiel zat los
Toen moest ik een randje over, dus trok mijn stuur wat omhoog, viel mijn voorwiel eruit.
Ik landde op mijn voorvork, maakte een salto over het stuur, kwam op mijn benen terrecht, zette het voorwiel er weer onder en fietste verder. Je had de omstanders moeten zien kijken![]()
quote:
Dat het is gebeurd, aangezien je geheugenverlies hadquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
He die was voor mij he, jij was al geweest
quote:
Kusjesdag.quote:
Maar, Maar.. het was toch kusjesdag?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
He die was voor mij he, jij was al geweest
quote:
Dat heeft de mevrouw die me van de straat heeft geraapt me verteldquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:26 schreef Torrio het volgende:
[..]
Dat het is gebeurd, aangezien je geheugenverlies had![]()
Ja godver, nu issie helemaal niet meer leuk
wheheh ben je iemand naakt aan het indenken.quote:
Ja, maar dan moet je niet steeds dezelfde kussenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar, Maar.. het was toch kusjesdag?
Waar staat je tandarts nu?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, voor de 2de keer deze maand de tandarts verplaatst..![]()
Ook ff gehoord wanneer ik voor de laatste keer was geweest..![]()
Nog langer geleden dan de 2.5 jaar die ik dacht
nee.. niet eens!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
wheheh ben je iemand naakt aan het indenken.
Nee...nee... ik kop hem niet inquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
wheheh ben je iemand naakt aan het indenken.
quote:
Jawel doe maar breng het niveau hier wat heuger.quote:
Moest aan wollig enzeau denkenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jawel doe maar breng het niveau hier wat heuger.
ik denk dat ze bij 1 moeten beginnen, maar ik heb niet zoveel verstand van voetbal, dus ik zou er naast kunnen zittenquote:
quote:
O dat van toen straks, dat Benny Nijntje´s wollige sterretje wilde versmoeselen?quote:
Nope... tot 1 meter lang mogen zequote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:33 schreef Koen66 het volgende:
Was die vuvudinges in NL stadions nu al verboden?
Ja ik ging erop googlen, maar toen kreeg ik lijntje ipv nijntjequote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O dat van toen straks, dat Benny Nijntje´s wollige sterretje wilde versmoeselen?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
oooh Nijntje...
Ken je Nijntje naar de zee daar staat een naaktplaatje van Nijntje in
Ik las Benny Neijman.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O dat van toen straks, dat Benny Nijntje´s wollige sterretje wilde versmoeselen?
Waar wilde je op zoeken dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik ging erop googlen, maar toen kreeg ik lijntje ipv nijntje
Mijn jongste zoon heet Rick... Flauwe Rick is altijd zo'n dooddoener om te roepen tegen hemquote:
Dat had ik ookquote:
Alleen net, zo'n 30 seconden alleen een lege pagina bij een refresh....quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
ah, ik was dus niet de enige
Heb jij er ook steeds last van of alleen net?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn jongste zoon heet Rick... Flauwe Rick is altijd zo'n dooddoener om te roepen tegen hem
Een ster tussen haar benenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:39 schreef Bellatrix het volgende:
Benny's fantasie:
[ afbeelding ]
Ganz geil.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:41 schreef Cee het volgende:
Nog 1! Nog 1!
(ik postte dit per ongeluk in 't True Blood topic)
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:39 schreef Bellatrix het volgende:
Benny's fantasie:
[ afbeelding ]
Ganz geil.
Als het een string is keur ik het goedquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:41 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Je zocht zoiets, Kal?
Is niet helemaal...
Doet me denken aan het nummer van KVKquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn jongste zoon heet Rick... Flauwe Rick is altijd zo'n dooddoener om te roepen tegen hem
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:41 schreef Cee het volgende:
Nog 1! Nog 1!
(ik postte dit per ongeluk in 't True Blood topic)
dat ken ik wel, maar had de afkorting f niet zo doorquote:
Denk dat hij bedoelt dat vrouwlief thuiskomtquote:
Zo klonk het welquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Denk dat hij bedoelt dat vrouwlief thuiskomt
Ik allemaal helemaal, behalve Zuid korea die vond ik te saai, heb het alleen geluisterd terwijl ik zat te fokken. (de 2e helft)quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook... alleen niet allemaal helemaal
oooohw zoquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Denk dat hij bedoelt dat vrouwlief thuiskomt
quote:
Het is oeh of ahh bij voetbal D.quote:
Zo flauw, maar ik moest toch lachenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:50 schreef Cee het volgende:
[..]
In 't bestekbakkie naast vorki en lepeli.
Godverdomme daar is ie, bedankt, klein rotding zie je snel over het hoofd!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:50 schreef Cee het volgende:
[..]
In 't bestekbakkie naast vorki en lepeli.
Je dacht toch niet dat ik het had over die voetballer?quote:
Dat bij Talpa?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, het project met de verstandelijk gehandicapten gaat niet door...
Idd, oeii zeg je als je je billen samen knijpt en homo bent.quote:
Wilde je moderator worden op dit subforum?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, het project met de verstandelijk gehandicapten gaat niet door...
Nee ik was verdrietig omdat je je messi steeds kwijt bentquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik het had over die voetballer?
jij zwoelt op homo's...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Idd, oeii zeg je als je je billen samen knijpt en homo bent.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Wilde je moderator worden op dit subforum?
quote:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De vrouw is binnengekomen, weg sfeer....
echtscheiding aanvragenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
*blubber blubber*quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Come to daddy * slaat op bovenbenen *
Kut dat het zo gaat.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
discussies over zinloze zaken etc etc...quote:
Dit weekend of het weekend daarop? Kunnen we ons mentaal voorbereiden op je absentie.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:02 schreef PatriQue89 het volgende:
ohhh.. volgend weekend lekker wegff rust
goed lezen.... VOLGEND weekendquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit weekend of het weekend daarop? Kunnen we ons mentaal voorbereiden op je absentie.
Dan ga ik lekker een avondje met mijn vriendin op stapquote:
Waaar???quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan ga ik lekker een avondje met mijn vriendin op stap
Ja, want dit weekend = komend weekend, het weekend erna = volgend weekendquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar ik niet snap, dus het weekend na dit weekend?
Rotterdam, eerst naar de film, dan nog wat drinken en misschien nog vol stappen, maar dat ligt er een beetje aan of dat kan ivm haar kinderenquote:
Verrek, je hebt gelijk. Thanks, piggy.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, want dit weekend = komend weekend, het weekend erna = volgend weekend
Lekker, stappen..... Had as weekend willen gaan maar dat kwam qua planning beroerd uitquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan ga ik lekker een avondje met mijn vriendin op stap
Moet je zo zeggen: WIJF/WOMAN HOU UW TOETER ES FF JONGE KUT PROBEER TV TE KIJKEN GEK EN ZO MET M'N VRIENDJES OP FOK TE PROATEN MAR LUKT NIE ECHT HEA!???quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:06 schreef Koen66 het volgende:
Chatten terwijl je tv kijkt en ook je vrouw de oren van je kop lult schiet niet echt op
Oeh, ik ga of in Den Haag, of in Rotterdam!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Rotterdam, eerst naar de film, dan nog wat drinken en misschien nog vol stappen, maar dat ligt er een beetje aan of dat kan ivm haar kinderen
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oeh, ik ga of in Den Haag, of in Rotterdam!
De reden is nogal slecht uit te leggen (en je valt acuur van je stoel) maar Brabants ligt bij mijn vrouw wat minder.....quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Moet je zo zeggen: WIJF/WOMAN HOU UW TOETER ES FF JONGE KUT PROBEER TV TE KIJKEN GEK EN ZO MET M'N VRIENDJES OP FOK TE PROATEN MAR LUKT NIE ECHT HEA!???
Brabants doet het altijd goed in een schreeuwpartij.
Misschien wil ze wel ff wachten tot het voetballen is afgelopen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:06 schreef Koen66 het volgende:
Chatten terwijl je tv kijkt en ook je vrouw de oren van je kop lult schiet niet echt op
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De reden is nogal slecht uit te leggen (en je valt acuur van je stoel) maar Brabants ligt bij mijn vrouw wat minder.....
HOUT OEWEN BAKKES US EFKES GODNONDEJU OF IK SLOA D'R GODNONDEJU OP EN DOUW OE MEEJ DE KOP TEGE DE KAAIBAND AON AS GE NOU GODNONDEJU NIE SNEL OEWE KOP HOUT.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Moet je zo zeggen: WIJF/WOMAN HOU UW TOETER ES FF JONGE KUT PROBEER TV TE KIJKEN GEK EN ZO MET M'N VRIENDJES OP FOK TE PROATEN MAR LUKT NIE ECHT HEA!???
Brabants doet het altijd goed in een schreeuwpartij.
IK ZAG NET DADDE GIJ OOK UIT BRABANT KOMT KUT.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:10 schreef Cee het volgende:
[..]
HOUT OEWEN BAKKES US EFKES GODNONDEJU OF IK SLOA D'R GODNONDEJU OP EN DOUW OE MEEJ DE KOP TEGE DE KAAIBAND AON AS GE NOU GODNONDEJU NIE SNEL OEWE KOP HOUT.
Ohhhh man dat was lekker. Lucht dat op!
heb je ook 2-0quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:11 schreef Cee het volgende:
Nog 5 minuten volhouden Koreaantjes, en dan mogen jullie naar bed en is Cee blij! Op slot die wedstrijd!
Eusj, gij ok? Waor dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
IK ZAG NET DADDE GIJ OOK UIT BRABANT KOMT KUT.
Tilburg.
it's not over yet!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:12 schreef iBenny het volgende:
3 mensen die stand goed hebben
Ik had 'm bijna goed
quote:
quote:
Mijn beste vrienden komen uit Valkenswaard, en tot +/- 2007 waren dat ook van mijn vrouw vrienden (dacht ik althans, we trokken veel met ze op)....quote:
Pff klote zeg, dat je in zo'n soort van vicieuze cirkel zit.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn beste vrienden komen uit Valkenswaard, en tot +/- 2007 waren dat ook van mijn vrouw vrienden (dacht ik althans, we trokken veel met ze op)....
Echter, dankzij postnatale depressie, depressie en allerlei andere shit "mot" ze ze opeens niet meer, ze kan de manier waarop ze met elkaar omgaan niet handelen......... Dus sinds 2008 ga ik nog regelmatig naar Valkenswaard, maar hier zijn ze 'persona non grate'
En zo kan ik nog uren doorklagen over mijn vrouw, maar om een of andere duistere freaky reden hou ik nog steeds van d'r, ook al ben ik de afgelopen 5 jaar 10 jaar ouder geworden.....![]()
Zo nu weer vrolijkheid.....![]()
En m'n poule is fucked up nu.....
Ik ook, hoop ikquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:16 schreef Cee het volgende:
Morgen he, morgen, dan heb ik alles gewoon helemaal goed.
Ach alles went, zelfs dit.....quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Pff klote zeg, dat je in zo'n soort van vicieuze cirkel zit.Nouja ik hoop dat alles wel goed komt!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |