Oudste van mij vertikte het te fietsen zonder zijwielen, en hij mocht van mij niet met, te oud enzo, en afgelopen weekend kwam hij ineens voorbij gesneld, hij ging echt hardquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet niet meer of ik gelijk brokken maakte, maar dat heb ik in de jaren daarna ruimschoots goedgemaakt
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan moet je natuurlijk wel ff quoten he
Ik reed een heuveltje af om na een paar meter er weer een op te rijden en toen kwam die paal op me af, vergat te sturenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:13 schreef PatriQue89 het volgende:
haha, hoofd tegen lantaarnpaal, gebroken been... dan doe ik het nog goed..
Ik kan me mijn zijwielen niet eens meer herinnerenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Oudste van mij vertikte het te fietsen zonder zijwielen, en hij mocht van mij niet met, te oud enzo, en afgelopen weekend kwam hij ineens voorbij gesneld, hij ging echt hard![]()
Ik vroeg nog waarom wou je dit nu nooit, hij vond het eng om te vallen
Ik ookquote:
Mij overkwam dat op m'n 8e....quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik reed een heuveltje af om na een paar meter er weer een op te rijden en toen kwam die paal op me af, vergat te sturen
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
gewoon drtussen proppen... wat kan jou het schelen
Dat kan gewoon altijdquote:
Ik vind het wel lekker weer... beetje winderig alleenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:18 schreef Torrio het volgende:
Wat een bagger weer. Zo komt er natuurlijk nooit schot in m'n voorspellingen
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mij overkwam dat op m'n 8e....
Vloog over m'n stuur heen, smoel op de keien....
Helaas zat er al een 'echte' tand, gebroken dus.... Zit nu nog steeds met zo'n klotekroon daardoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |