ik denk dat ze bij 1 moeten beginnen, maar ik heb niet zoveel verstand van voetbal, dus ik zou er naast kunnen zittenquote:
quote:
O dat van toen straks, dat Benny Nijntje´s wollige sterretje wilde versmoeselen?quote:
Nope... tot 1 meter lang mogen zequote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:33 schreef Koen66 het volgende:
Was die vuvudinges in NL stadions nu al verboden?
Ja ik ging erop googlen, maar toen kreeg ik lijntje ipv nijntjequote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O dat van toen straks, dat Benny Nijntje´s wollige sterretje wilde versmoeselen?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
oooh Nijntje...
Ken je Nijntje naar de zee daar staat een naaktplaatje van Nijntje in
Ik las Benny Neijman.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O dat van toen straks, dat Benny Nijntje´s wollige sterretje wilde versmoeselen?
Waar wilde je op zoeken dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik ging erop googlen, maar toen kreeg ik lijntje ipv nijntje
Mijn jongste zoon heet Rick... Flauwe Rick is altijd zo'n dooddoener om te roepen tegen hemquote:
Dat had ik ookquote:
Alleen net, zo'n 30 seconden alleen een lege pagina bij een refresh....quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
ah, ik was dus niet de enige
Heb jij er ook steeds last van of alleen net?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |