Ik gok dat deze WK onbeslist blijft. Hoeveel procent van de wedstrijden is nu al geëindigd in gelijkspel?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:18 schreef Torrio het volgende:
Wat een bagger weer. Zo komt er natuurlijk nooit schot in m'n voorspellingen
Die is er allangquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik gok dat deze WK onbeslist blijft. Hoeveel procent van de wedstrijden is nu al geëindigd in gelijkspel?
wij hebben een zuid-afrikaanse vriend, en nu weet ik waarom hij nooit zuid afrikaans wil pratenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:16 schreef Cee het volgende:
Ik ben aan het proberen een artikel in het afrikaans te lezen. Oorpluisies = oordopjes, bijvoorbeeld.
Ik had toen ik 16 was een echte krakfiets, en het voorwiel zat losquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mij overkwam dat op m'n 8e....
Vloog over m'n stuur heen, smoel op de keien....
Helaas zat er al een 'echte' tand, gebroken dus.... Zit nu nog steeds met zo'n klotekroon daardoor
6/13quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik gok dat deze WK onbeslist blijft. Hoeveel procent van de wedstrijden is nu al geëindigd in gelijkspel?
Hey Bellabeebquote:
Moesten haalbare dingen zijn en hij had geen vrachtwagenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar is al 15:00 uur geweest en zie nog geen foto verslag
Teveel, en onwaarschijnlijk uitslagen ookquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had toen ik 16 was een echte krakfiets, en het voorwiel zat los
Toen moest ik een randje over, dus trok mijn stuur wat omhoog, viel mijn voorwiel eruit.
Ik landde op mijn voorvork, maakte een salto over het stuur, kwam op mijn benen terrecht, zette het voorwiel er weer onder en fietste verder. Je had de omstanders moeten zien kijken![]()
quote:
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:24 schreef D. het volgende:
Ik ben ook een keer met mijn bananenfiets gevallen over een putdeksel.
Toen was ik 8 of 9. Op mijn gezicht neergekomen, bewusteloos, gezicht open, tand door mijn lip, en geheugenverlies.
Het is nooit meer goedgekomen
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had toen ik 16 was een echte krakfiets, en het voorwiel zat los
Toen moest ik een randje over, dus trok mijn stuur wat omhoog, viel mijn voorwiel eruit.
Ik landde op mijn voorvork, maakte een salto over het stuur, kwam op mijn benen terrecht, zette het voorwiel er weer onder en fietste verder. Je had de omstanders moeten zien kijken![]()
quote:
Dat het is gebeurd, aangezien je geheugenverlies hadquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
He die was voor mij he, jij was al geweest
quote:
Kusjesdag.quote:
Maar, Maar.. het was toch kusjesdag?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
He die was voor mij he, jij was al geweest
quote:
Dat heeft de mevrouw die me van de straat heeft geraapt me verteldquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:26 schreef Torrio het volgende:
[..]
Dat het is gebeurd, aangezien je geheugenverlies had![]()
Ja godver, nu issie helemaal niet meer leuk
wheheh ben je iemand naakt aan het indenken.quote:
Ja, maar dan moet je niet steeds dezelfde kussenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar, Maar.. het was toch kusjesdag?
Waar staat je tandarts nu?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, voor de 2de keer deze maand de tandarts verplaatst..![]()
Ook ff gehoord wanneer ik voor de laatste keer was geweest..![]()
Nog langer geleden dan de 2.5 jaar die ik dacht
nee.. niet eens!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
wheheh ben je iemand naakt aan het indenken.
Nee...nee... ik kop hem niet inquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
wheheh ben je iemand naakt aan het indenken.
quote:
Jawel doe maar breng het niveau hier wat heuger.quote:
Moest aan wollig enzeau denkenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jawel doe maar breng het niveau hier wat heuger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |