Ik gok dat deze WK onbeslist blijft. Hoeveel procent van de wedstrijden is nu al geëindigd in gelijkspel?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:18 schreef Torrio het volgende:
Wat een bagger weer. Zo komt er natuurlijk nooit schot in m'n voorspellingen
Die is er allangquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik gok dat deze WK onbeslist blijft. Hoeveel procent van de wedstrijden is nu al geëindigd in gelijkspel?
wij hebben een zuid-afrikaanse vriend, en nu weet ik waarom hij nooit zuid afrikaans wil pratenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:16 schreef Cee het volgende:
Ik ben aan het proberen een artikel in het afrikaans te lezen. Oorpluisies = oordopjes, bijvoorbeeld.
Ik had toen ik 16 was een echte krakfiets, en het voorwiel zat losquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mij overkwam dat op m'n 8e....
Vloog over m'n stuur heen, smoel op de keien....
Helaas zat er al een 'echte' tand, gebroken dus.... Zit nu nog steeds met zo'n klotekroon daardoor
6/13quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik gok dat deze WK onbeslist blijft. Hoeveel procent van de wedstrijden is nu al geëindigd in gelijkspel?
Hey Bellabeebquote:
Moesten haalbare dingen zijn en hij had geen vrachtwagenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar is al 15:00 uur geweest en zie nog geen foto verslag
Teveel, en onwaarschijnlijk uitslagen ookquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had toen ik 16 was een echte krakfiets, en het voorwiel zat los
Toen moest ik een randje over, dus trok mijn stuur wat omhoog, viel mijn voorwiel eruit.
Ik landde op mijn voorvork, maakte een salto over het stuur, kwam op mijn benen terrecht, zette het voorwiel er weer onder en fietste verder. Je had de omstanders moeten zien kijken![]()
quote:
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:24 schreef D. het volgende:
Ik ben ook een keer met mijn bananenfiets gevallen over een putdeksel.
Toen was ik 8 of 9. Op mijn gezicht neergekomen, bewusteloos, gezicht open, tand door mijn lip, en geheugenverlies.
Het is nooit meer goedgekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |