quote:
quote:
Mijn beste vrienden komen uit Valkenswaard, en tot +/- 2007 waren dat ook van mijn vrouw vrienden (dacht ik althans, we trokken veel met ze op)....quote:
Pff klote zeg, dat je in zo'n soort van vicieuze cirkel zit.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn beste vrienden komen uit Valkenswaard, en tot +/- 2007 waren dat ook van mijn vrouw vrienden (dacht ik althans, we trokken veel met ze op)....
Echter, dankzij postnatale depressie, depressie en allerlei andere shit "mot" ze ze opeens niet meer, ze kan de manier waarop ze met elkaar omgaan niet handelen......... Dus sinds 2008 ga ik nog regelmatig naar Valkenswaard, maar hier zijn ze 'persona non grate'
En zo kan ik nog uren doorklagen over mijn vrouw, maar om een of andere duistere freaky reden hou ik nog steeds van d'r, ook al ben ik de afgelopen 5 jaar 10 jaar ouder geworden.....![]()
Zo nu weer vrolijkheid.....![]()
En m'n poule is fucked up nu.....
Ik ook, hoop ikquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:16 schreef Cee het volgende:
Morgen he, morgen, dan heb ik alles gewoon helemaal goed.
Ach alles went, zelfs dit.....quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Pff klote zeg, dat je in zo'n soort van vicieuze cirkel zit.Nouja ik hoop dat alles wel goed komt!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |