Waaar???quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan ga ik lekker een avondje met mijn vriendin op stap
Ja, want dit weekend = komend weekend, het weekend erna = volgend weekendquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar ik niet snap, dus het weekend na dit weekend?
Rotterdam, eerst naar de film, dan nog wat drinken en misschien nog vol stappen, maar dat ligt er een beetje aan of dat kan ivm haar kinderenquote:
Verrek, je hebt gelijk. Thanks, piggy.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, want dit weekend = komend weekend, het weekend erna = volgend weekend
Lekker, stappen..... Had as weekend willen gaan maar dat kwam qua planning beroerd uitquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan ga ik lekker een avondje met mijn vriendin op stap
Moet je zo zeggen: WIJF/WOMAN HOU UW TOETER ES FF JONGE KUT PROBEER TV TE KIJKEN GEK EN ZO MET M'N VRIENDJES OP FOK TE PROATEN MAR LUKT NIE ECHT HEA!???quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:06 schreef Koen66 het volgende:
Chatten terwijl je tv kijkt en ook je vrouw de oren van je kop lult schiet niet echt op
Oeh, ik ga of in Den Haag, of in Rotterdam!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Rotterdam, eerst naar de film, dan nog wat drinken en misschien nog vol stappen, maar dat ligt er een beetje aan of dat kan ivm haar kinderen
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oeh, ik ga of in Den Haag, of in Rotterdam!
De reden is nogal slecht uit te leggen (en je valt acuur van je stoel) maar Brabants ligt bij mijn vrouw wat minder.....quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Moet je zo zeggen: WIJF/WOMAN HOU UW TOETER ES FF JONGE KUT PROBEER TV TE KIJKEN GEK EN ZO MET M'N VRIENDJES OP FOK TE PROATEN MAR LUKT NIE ECHT HEA!???
Brabants doet het altijd goed in een schreeuwpartij.
Misschien wil ze wel ff wachten tot het voetballen is afgelopen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:06 schreef Koen66 het volgende:
Chatten terwijl je tv kijkt en ook je vrouw de oren van je kop lult schiet niet echt op
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De reden is nogal slecht uit te leggen (en je valt acuur van je stoel) maar Brabants ligt bij mijn vrouw wat minder.....
HOUT OEWEN BAKKES US EFKES GODNONDEJU OF IK SLOA D'R GODNONDEJU OP EN DOUW OE MEEJ DE KOP TEGE DE KAAIBAND AON AS GE NOU GODNONDEJU NIE SNEL OEWE KOP HOUT.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Moet je zo zeggen: WIJF/WOMAN HOU UW TOETER ES FF JONGE KUT PROBEER TV TE KIJKEN GEK EN ZO MET M'N VRIENDJES OP FOK TE PROATEN MAR LUKT NIE ECHT HEA!???
Brabants doet het altijd goed in een schreeuwpartij.
IK ZAG NET DADDE GIJ OOK UIT BRABANT KOMT KUT.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:10 schreef Cee het volgende:
[..]
HOUT OEWEN BAKKES US EFKES GODNONDEJU OF IK SLOA D'R GODNONDEJU OP EN DOUW OE MEEJ DE KOP TEGE DE KAAIBAND AON AS GE NOU GODNONDEJU NIE SNEL OEWE KOP HOUT.
Ohhhh man dat was lekker. Lucht dat op!
heb je ook 2-0quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:11 schreef Cee het volgende:
Nog 5 minuten volhouden Koreaantjes, en dan mogen jullie naar bed en is Cee blij! Op slot die wedstrijd!
Eusj, gij ok? Waor dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
IK ZAG NET DADDE GIJ OOK UIT BRABANT KOMT KUT.
Tilburg.
it's not over yet!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:12 schreef iBenny het volgende:
3 mensen die stand goed hebben
Ik had 'm bijna goed
quote:
quote:
Mijn beste vrienden komen uit Valkenswaard, en tot +/- 2007 waren dat ook van mijn vrouw vrienden (dacht ik althans, we trokken veel met ze op)....quote:
Pff klote zeg, dat je in zo'n soort van vicieuze cirkel zit.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn beste vrienden komen uit Valkenswaard, en tot +/- 2007 waren dat ook van mijn vrouw vrienden (dacht ik althans, we trokken veel met ze op)....
Echter, dankzij postnatale depressie, depressie en allerlei andere shit "mot" ze ze opeens niet meer, ze kan de manier waarop ze met elkaar omgaan niet handelen......... Dus sinds 2008 ga ik nog regelmatig naar Valkenswaard, maar hier zijn ze 'persona non grate'
En zo kan ik nog uren doorklagen over mijn vrouw, maar om een of andere duistere freaky reden hou ik nog steeds van d'r, ook al ben ik de afgelopen 5 jaar 10 jaar ouder geworden.....![]()
Zo nu weer vrolijkheid.....![]()
En m'n poule is fucked up nu.....
Ik ook, hoop ikquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:16 schreef Cee het volgende:
Morgen he, morgen, dan heb ik alles gewoon helemaal goed.
Ach alles went, zelfs dit.....quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Pff klote zeg, dat je in zo'n soort van vicieuze cirkel zit.Nouja ik hoop dat alles wel goed komt!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |