Jank niet zo, dat is wat Sarkozy wil. DAM trekt die lijn door en stelt het als voorbeeld voor Nederland. Niets mis mee.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:56 schreef maartena het volgende:
Afpakken van nationaliteit bij een misdaad
Het gaat helemaal fout in dit topic..... DAM wil geloof ik van Nederland een fascistische staat maken waar kwajongens die een vuilnisbak in de fik steken gedeporteerd worden.
Maartena is uitgeluld en gaat vervolgens huilen in de feedbekquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:56 schreef maartena het volgende:
Het gaat helemaal fout in dit topic..... DAM wil geloof ik van Nederland een fascistische staat maken waar kwajongens die een vuilnisbak in de fik steken gedeporteerd worden.
Je was enorm aan het trollen en aan het schelden ook nog. Topic is en blijft dicht.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maartena is uitgeluld en gaat vervolgens huilen in de feedbek
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je kan niet lezen, en nee ik ga er verder niet op in
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maar dat is niet automatisch het geval, nu heb ik weer voldoende van je zwakzinnig gelul
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je begrijpt het artikel 1 nog niet helemaal, zou het eerst effe bestuderen voor je met de grote mensen mee gaat praten
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nog een keer dan
nu heb ik weer voldoende van je zwakzinnig gelul
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nog een keer dan
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nog een keer dan
4 keer al, duurt het meestal zo lang tot iets tot je doordringt?
Case closed.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maar dat is niet automatisch het geval, nu heb ik weer voldoende van je zwakzinnig gelul
Ja, ga nou niet dit topic ook nog eens vol-trollen met je gezanik. Je hebt geloof ik al twee keer eerder een poging gedaan om een topic met dat onderwerp te openen, en hoe vaak ik en anderen ook op een fatsoenlijke manier argumenten en onderbouwingen neer zetten met betrekking tot het onderwerp, veranderen je topics door je eigen kinderachtige gedrag in een troll-festijn.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Uitleg graag
Ik vraag me nog steeds af wie het zieligste is, Remlof of Maartena. Een ding is zeker ze passen goed bij elkaar
Ik kan het ook niet helpen dat MaartenA zwakzinnig lult, maar met jou daarover in discussie gaan is ongeveer net zo nuttig als tegen bomen pratenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:23 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Case closed.
Doei, tot de kerstquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet helpen dat MaartenA zwakzinnig lult, maar met jou daarover in discussie gaan is ongeveer net zo nuttig als tegen bomen praten
Zijn vrije woord, wat doe je?quote:
Hij heet geen Bert Brussenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:38 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Zijn vrije woord, wat doe je?
Nou nou dat soort gedrag moet je niet bagatelliseren! Dat kan er behoorlijk inhakken bij de brave burger. En als er dan een optie is om iemand te deporteren, valt dat toch alleen maar toe te juichen. Alleen criminelenknuffelaars denken daar anders over.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:56 schreef maartena het volgende:
Dat soort gedrag is alleen weggelegd voor nazi's. Geen ander weldenkend mens zal mensen die in Nederland geboren zijn willen deporteren voor een kwajongensstreek als het in de fik steken van een vuilnisbak.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:32 schreef Sachertorte het volgende:
Nou nou dat soort gedrag moet je niet bagatelliseren! Dat kan er behoorlijk inhakken bij de brave burger. En als er dan een optie is om iemand te deporteren, valt dat toch alleen maar toe te juichen. Alleen criminelenknuffelaars denken daar anders over.
Eens. Mijn excusesquote:
We zijn al een topic verder, we laten het even gaan in Handreiking Ground Zero #2quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:09 schreef Sachertorte het volgende:
Handreiking Ground Zero?
Kan er wat aan Monidique gedaan worden? Hij verpest mijn topic met z'n flauwekul.
Eh, nee.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:13 schreef maartena het volgende:
Stel dat...
Ik weet niet of dat echt een gepast topic is.....
Er waren nog niet genoeg topics over of zo?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:28 schreef remlof het volgende:
[..]
We zijn al een topic verder, we laten het even gaan in Handreiking Ground Zero #2
Het loopt als een trein, er wordt uitgebreid en inhoudelijk geargumenteerd. Een prima topic. Als het jou niet interesseert, lees je het maar niet ipv opzichtig te mekkeren om slotjes oid. Leven en laten leven was het toch?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Er waren nog niet genoeg topics over of zo?
Monidique heeft zich al teruggetrokken, overigens dank dat je er naar gekeken hebt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:28 schreef remlof het volgende:
[..]
We zijn al een topic verder, we laten het even gaan in Handreiking Ground Zero #2
HIj reageert op die sneue opmerking , waarin je wederom generaliseert met "linksen" .quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:07 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Monidique heeft zich al teruggetrokken, overigens dank dat je er naar gekeken hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |