oh my wat ontzettend mooiquote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hierbij de foto
[ afbeelding ]
En nu heb ik ff taartpauze
WoW!!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hierbij de foto
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hierbij de foto
[ afbeelding ]
Wow...echt een erg mooie taartquote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hierbij de foto
[ afbeelding ]
Ik zou dat eerlijk gezegd niet doen hoorquote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:06 schreef Ilse86 het volgende:
Help, ik weet niet wat ik moet doen! Ik heb een keer een taart voor mijn ooms verjaardag gemaakt (het bouwvakkersdecolleté van een paar pagina's terug). Nu gaan de buren van die oom en tante, die ook op de verjaardag waren en de taart dus gezien hebben, in september trouwen en hebben ze mij gevraagd om hun bruidstaart te maken voor 50 personenVoel me natuurlijk wel een beetje vereerd, maar ik heb nog nooit in opdracht taarten gemaakt. Alle taarten die ik gemaakt heb waren cadeautjes/verrassingen voor mensen, dus als die ergens imperfecties hadden, maakte dat niet echt iets uit. Maar dit zou een betaalde opdracht worden voor een bruiloft. Daar mag dus niks aan verkeerd gaan en ik ben er (nu al) super zenuwachtig voor. Zouden jullie het wel of niet doen?
EDIT: super mooie taart hierboven trouwens! Wat een werk zeg
Kom maar langs ;-)quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
WoW!!
(als m'n zelf-bouw experiment dreigt te stranden weet ik je te vinden!)
Je kan nog even oefenenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:06 schreef Ilse86 het volgende:
Help, ik weet niet wat ik moet doen! Ik heb een keer een taart voor mijn ooms verjaardag gemaakt (het bouwvakkersdecolleté van een paar pagina's terug). Nu gaan de buren van die oom en tante, die ook op de verjaardag waren en de taart dus gezien hebben, in september trouwen en hebben ze mij gevraagd om hun bruidstaart te maken voor 50 personenVoel me natuurlijk wel een beetje vereerd, maar ik heb nog nooit in opdracht taarten gemaakt. Alle taarten die ik gemaakt heb waren cadeautjes/verrassingen voor mensen, dus als die ergens imperfecties hadden, maakte dat niet echt iets uit. Maar dit zou een betaalde opdracht worden voor een bruiloft. Daar mag dus niks aan verkeerd gaan en ik ben er (nu al) super zenuwachtig voor. Zouden jullie het wel of niet doen?
EDIT: super mooie taart hierboven trouwens! Wat een werk zeg
scrolt door de vorige topics, Dat was niet in groningen toch??quote:
Westland, naast Den Haagquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
scrolt door de vorige topics, Dat was niet in groningen toch??
ohh, das dichtbij. vanuit m'n huisje kan ik het westland zien!quote:
Zo herkenbaar dat je dit zegt. Ik heb echt een achterlijk drukke maand achter de rug met taarten bakken en had me ook stellig voorgenomen om de hele maand juli vrij te houden (op de verjaardag van mijn eigen dochter na dan). Er is nu 1 opdracht tussendoor gekomen die ik nog heb aangenomen maar verder doe ik even helemaal niets meer tot mijn mega opdracht (voor 70 man taart makenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Netjes gemaakt Nanook!
Ik heb zojuist een bloembakstapel af gemaakt en nu ben ik er wel weer ff klaar mee hoor
Morgen foto`s
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:18 schreef Vicky het volgende:
![]()
WOW TF!
![]()
Ik ga ws. met een vriendin een taartencursus doen in oktober/november... LIjkt me superleuk!
quote:Op zondag 27 juni 2010 17:16 schreef tessie het volgende:
Oh wat knap Spuuglokje! Het is niet helemaal mijn smaak/stijl, maar vind het er echt heel kunstig en mooi strak uitzien!
quote:Op zondag 27 juni 2010 15:23 schreef Spuuglokje het volgende:
TF weer een waar kunstwerkje!![]()
![]()
Dit is mijn eindtaart geworden van de PME cursus Royal Icing. Morgen moet ik hem naar onze laatste les meenemen, en hopelijk krijg ik dan mijn certificaat!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Anders gebruik je er 100 knalgroene bij, vrolijke combi toch?quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:39 schreef Taartje het volgende:
Heeft één van de meiden uit de buurt van Eindhoven heel misschien de roze cupcakepapiertjes van de Hema over, die ik mag overkopen? Ze waren rond pasen te krijgen, nu helaas niet meer. Heb binnenkort een bestelling van 210 cc's () en zou graag die papiertjes gebruiken. Maar ik heb er nog maar een stuk of 100, dus kom nog wat tekort haha!
Zijn ze helemaal roze? Of bedoel je misschien die met dat roze randje en oranje bloemetjes en rode stipjes? Van die laatstgenoemde heb ik nog 79. Maar ik woon niet in de buurt van Eindhoven...quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:39 schreef Taartje het volgende:
Heeft één van de meiden uit de buurt van Eindhoven heel misschien de roze cupcakepapiertjes van de Hema over, die ik mag overkopen? Ze waren rond pasen te krijgen, nu helaas niet meer. Heb binnenkort een bestelling van 210 cc's () en zou graag die papiertjes gebruiken. Maar ik heb er nog maar een stuk of 100, dus kom nog wat tekort haha!
Irritant he! We hebben allemaal een walk-in fridge nodig.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat een rámp, een taart decoreren met dit weer!. Hij smelt gewoon voor m'n ogen, dat heb ik nog nooit gehad!
Dit beloofd niet veel goeds voor de taart die ik morgen voor mijn dochter haar verjaardag (zondag) ga maken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat een rámp, een taart decoreren met dit weer!. Hij smelt gewoon voor m'n ogen, dat heb ik nog nooit gehad!
Hahahaha tof! Als ik genoeg moed heb verzameld en ook een kunstwerk ga proberen te maken, wordt het een metalcakequote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:16 schreef psaexorp het volgende:
Mochten er nog metalfans zijn die graag cakejes maken -> deze is voor jullie : http://metalcakes.blogspot.com/
plus instructies natuurlijk
Hoe lang blijft zo'n taart eigenlijk goed?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:46 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Dit beloofd niet veel goeds voor de taart die ik morgen voor mijn dochter haar verjaardag (zondag) ga maken.
Ventilator erop en geen moment langer uit de koelkast dan absoluut noodzakelijk. Hij is bij mij uiteindelijk weer opgedroogd, maar het bekleden was hel. Maar de besteller was alsnog blij (en zat hardop te denken om de bakker bij wie 'ie z'n bruidstaart al had besteld maar af te zeggen).quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:46 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Dit beloofd niet veel goeds voor de taart die ik morgen voor mijn dochter haar verjaardag (zondag) ga maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |