oh my wat ontzettend mooiquote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hierbij de foto
[ afbeelding ]
En nu heb ik ff taartpauze
WoW!!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hierbij de foto
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hierbij de foto
[ afbeelding ]
Wow...echt een erg mooie taartquote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hierbij de foto
[ afbeelding ]
Ik zou dat eerlijk gezegd niet doen hoorquote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:06 schreef Ilse86 het volgende:
Help, ik weet niet wat ik moet doen! Ik heb een keer een taart voor mijn ooms verjaardag gemaakt (het bouwvakkersdecolleté van een paar pagina's terug). Nu gaan de buren van die oom en tante, die ook op de verjaardag waren en de taart dus gezien hebben, in september trouwen en hebben ze mij gevraagd om hun bruidstaart te maken voor 50 personenVoel me natuurlijk wel een beetje vereerd, maar ik heb nog nooit in opdracht taarten gemaakt. Alle taarten die ik gemaakt heb waren cadeautjes/verrassingen voor mensen, dus als die ergens imperfecties hadden, maakte dat niet echt iets uit. Maar dit zou een betaalde opdracht worden voor een bruiloft. Daar mag dus niks aan verkeerd gaan en ik ben er (nu al) super zenuwachtig voor. Zouden jullie het wel of niet doen?
EDIT: super mooie taart hierboven trouwens! Wat een werk zeg
Kom maar langs ;-)quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
WoW!!
(als m'n zelf-bouw experiment dreigt te stranden weet ik je te vinden!)
Je kan nog even oefenenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:06 schreef Ilse86 het volgende:
Help, ik weet niet wat ik moet doen! Ik heb een keer een taart voor mijn ooms verjaardag gemaakt (het bouwvakkersdecolleté van een paar pagina's terug). Nu gaan de buren van die oom en tante, die ook op de verjaardag waren en de taart dus gezien hebben, in september trouwen en hebben ze mij gevraagd om hun bruidstaart te maken voor 50 personenVoel me natuurlijk wel een beetje vereerd, maar ik heb nog nooit in opdracht taarten gemaakt. Alle taarten die ik gemaakt heb waren cadeautjes/verrassingen voor mensen, dus als die ergens imperfecties hadden, maakte dat niet echt iets uit. Maar dit zou een betaalde opdracht worden voor een bruiloft. Daar mag dus niks aan verkeerd gaan en ik ben er (nu al) super zenuwachtig voor. Zouden jullie het wel of niet doen?
EDIT: super mooie taart hierboven trouwens! Wat een werk zeg
scrolt door de vorige topics, Dat was niet in groningen toch??quote:
Westland, naast Den Haagquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
scrolt door de vorige topics, Dat was niet in groningen toch??
ohh, das dichtbij. vanuit m'n huisje kan ik het westland zien!quote:
Zo herkenbaar dat je dit zegt. Ik heb echt een achterlijk drukke maand achter de rug met taarten bakken en had me ook stellig voorgenomen om de hele maand juli vrij te houden (op de verjaardag van mijn eigen dochter na dan). Er is nu 1 opdracht tussendoor gekomen die ik nog heb aangenomen maar verder doe ik even helemaal niets meer tot mijn mega opdracht (voor 70 man taart makenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Netjes gemaakt Nanook!
Ik heb zojuist een bloembakstapel af gemaakt en nu ben ik er wel weer ff klaar mee hoor
Morgen foto`s
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:18 schreef Vicky het volgende:
![]()
WOW TF!
![]()
Ik ga ws. met een vriendin een taartencursus doen in oktober/november... LIjkt me superleuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |