Hoe smaakt botercreme eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Botercreme waarschijnlijk, en gekleurd met levensmiddelenkleurstof.
Voor het algehele hoe en wat zul je toch eens wat topics door moeten lezen denk ik, daar leer je meer van dan nu een standaard antwoord te geven
Het is een frosting of glazuur, ik had frosting. Er zijn verschillende recepten te vinden, de mijne was met fluff dus die kwam van de fluff website.quote:
Ik vind het eigenlijk iets te vet, ik houd van minder boter erin.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Lastig uit te leggenRomig, licht vettig, zoet
Leuk!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:32 schreef Zana het volgende:
er is nu ook een wedstrijd op de site van Libelle, dan kunnen jullie ook nog iets winnen met jullie mooie cupcake creaties
http://www.libelle.nl/201(...)t-u-onze-bakprinses/
Oeh! Waar haal jij je biscuitmix?quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wil eigenlijk een taartje maken vandaagmaar heb dus geen biscuitmix.. Kan ik dat goed zelf maken? En zo ja, hoe? Want ik lees overal maizena enzo, wat is het, hebben ze dat bij de supermarkt
?
Ik deed een poging zelf biscuit te maken maar ik failde miserablyquote:
Deleukstetaarten?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik deed een poging zelf biscuit te maken maar ik failde miserably! Dus ik raad je aan het gewoon te bestellen
Ja of dat homebaked wat ik een paar dagen geleden postte, daar zijn de marsepein en fondant wel goedkoperquote:
Mij best!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja of dat homebaked wat ik een paar dagen geleden postte, daar zijn de marsepein en fondant wel goedkoper! Misschien kunnen we samen bestellen trouwens, kunnen we de verzendkosten delen.. Ik vind het zo zonde als ik iets wil van 13 euro en het wordt in totaal 20 puur door verzendkosten
!
Biscuitmix, zwarte en groene marsepein,quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Okay! PM'en we er verder over? Wat wil jij bestellen, alleen biscuitmix of nog meer?
Ik heb geen haast hoor, sterker nog, ik wacht sowieso liever tot de stufiquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Biscuitmix, zwarte en groene marsepein,.
Alleen ik heb het pas half juli nodig
Oh oke, komt goed dan!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb geen haast hoor, sterker nog, ik wacht sowieso liever tot de stufi!
En wat ga je maken dan?
Ik vind het eigenlijk heel knap! Dat spuitwerk is nog best een hele klus, maar je hebt het best goed gedaan!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:43 schreef _Loki het volgende:
[ afbeelding ]
Ik schaam me er een beetje voor.
Maaaar het is m'n 2e pas dus ik ben er blij mee
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:12 schreef tessie het volgende:
Ik was het topic helemaal kwijt! Maar ik ben weer bijgelezen, en wat een mooie taarten zijn er weer voorbij gekomen zeg!![]()
En Taartje, die bruidstaart is echt superrrrmooi zeg!!
Ik heb vanavond cupcakes gemaakt, morgen wordt mijn zoontje 1 jaar, en hebben we een feestje![]()
[ afbeelding ]
Ah leukquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:12 schreef tessie het volgende:
Ik was het topic helemaal kwijt! Maar ik ben weer bijgelezen, en wat een mooie taarten zijn er weer voorbij gekomen zeg!![]()
En Taartje, die bruidstaart is echt superrrrmooi zeg!!
Ik heb vanavond cupcakes gemaakt, morgen wordt mijn zoontje 1 jaar, en hebben we een feestje![]()
[ afbeelding ]
Ik haal mijn kleurstoffen meestal bij de Toko. Goedkoop, kleurt ontzettend heftig en je hebt er ook nog eens ontzettend weinig van nodig.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:53 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het is een frosting of glazuur, ik had frosting. Er zijn verschillende recepten te vinden, de mijne was met fluff dus die kwam van de fluff website.
Ik had aardbeienfluff en die is van zichzelf al roze, maar anders kun je kleurstoffen kopen, via internet of bij de Cook&Co en anders Makro of Hanos vast ook wel.
Wauw wat mooi zegquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Voor m`n guppie die vandaag jarig was
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dit deelde hij uit op school
[ afbeelding ]
Ik vierde mijn verjaardag eigenlijk niet gisteren. Volgende week zondag is mijn dochter jarig dus dan vieren we het lekker samen. (Hoef ik ook niet na te denken wat voor taart ik voor mezelf ga makenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bedankt allemaal!
Nanook heb je wel een fijne dag gehad tussen het taarten door?
heb je al die figuurtjes zelf gemaakt?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Voor m`n guppie die vandaag jarig was
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dit deelde hij uit op school
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |