quote:Op zondag 27 juni 2010 17:16 schreef tessie het volgende:
Oh wat knap Spuuglokje! Het is niet helemaal mijn smaak/stijl, maar vind het er echt heel kunstig en mooi strak uitzien!
quote:Op zondag 27 juni 2010 15:23 schreef Spuuglokje het volgende:
TF weer een waar kunstwerkje!![]()
![]()
Dit is mijn eindtaart geworden van de PME cursus Royal Icing. Morgen moet ik hem naar onze laatste les meenemen, en hopelijk krijg ik dan mijn certificaat!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Anders gebruik je er 100 knalgroene bij, vrolijke combi toch?quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:39 schreef Taartje het volgende:
Heeft één van de meiden uit de buurt van Eindhoven heel misschien de roze cupcakepapiertjes van de Hema over, die ik mag overkopen? Ze waren rond pasen te krijgen, nu helaas niet meer. Heb binnenkort een bestelling van 210 cc's () en zou graag die papiertjes gebruiken. Maar ik heb er nog maar een stuk of 100, dus kom nog wat tekort haha!
Zijn ze helemaal roze? Of bedoel je misschien die met dat roze randje en oranje bloemetjes en rode stipjes? Van die laatstgenoemde heb ik nog 79. Maar ik woon niet in de buurt van Eindhoven...quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:39 schreef Taartje het volgende:
Heeft één van de meiden uit de buurt van Eindhoven heel misschien de roze cupcakepapiertjes van de Hema over, die ik mag overkopen? Ze waren rond pasen te krijgen, nu helaas niet meer. Heb binnenkort een bestelling van 210 cc's () en zou graag die papiertjes gebruiken. Maar ik heb er nog maar een stuk of 100, dus kom nog wat tekort haha!
Irritant he! We hebben allemaal een walk-in fridge nodig.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat een rámp, een taart decoreren met dit weer!. Hij smelt gewoon voor m'n ogen, dat heb ik nog nooit gehad!
Dit beloofd niet veel goeds voor de taart die ik morgen voor mijn dochter haar verjaardag (zondag) ga maken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat een rámp, een taart decoreren met dit weer!. Hij smelt gewoon voor m'n ogen, dat heb ik nog nooit gehad!
Hahahaha tof! Als ik genoeg moed heb verzameld en ook een kunstwerk ga proberen te maken, wordt het een metalcakequote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:16 schreef psaexorp het volgende:
Mochten er nog metalfans zijn die graag cakejes maken -> deze is voor jullie : http://metalcakes.blogspot.com/
plus instructies natuurlijk
Hoe lang blijft zo'n taart eigenlijk goed?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:46 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Dit beloofd niet veel goeds voor de taart die ik morgen voor mijn dochter haar verjaardag (zondag) ga maken.
Ventilator erop en geen moment langer uit de koelkast dan absoluut noodzakelijk. Hij is bij mij uiteindelijk weer opgedroogd, maar het bekleden was hel. Maar de besteller was alsnog blij (en zat hardop te denken om de bakker bij wie 'ie z'n bruidstaart al had besteld maar af te zeggen).quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:46 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Dit beloofd niet veel goeds voor de taart die ik morgen voor mijn dochter haar verjaardag (zondag) ga maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |