Rewimo

Rewimo

was de camera vergeten. Tandje zit nog in mijn potemonai, maar gaat inderdaad via de tandenfee in haar tandendoosje.
 was de camera vergeten. Tandje zit nog in mijn potemonai, maar gaat inderdaad via de tandenfee in haar tandendoosje. 

misschien laat maar alsnog gefeliciteerd en als ik dit nog mag opmerken.quote:

Ik heb er gewoon eentje naast me gelegd in het grote bed en de ander in haar eigen bed, en ze hebben allebei even geslapen... heerlijk! (ik dus ook
 Ik heb er gewoon eentje naast me gelegd in het grote bed en de ander in haar eigen bed, en ze hebben allebei even geslapen... heerlijk! (ik dus ook  )
 )  

A
 A  K
 K  A
 A  N
 N  T
 T  I
 I  E
 E  

Rewimo

Rewimo

Wel heerlijk hoor, met dit weer! Woensdag was hier al de laatste schooldag, en Noa mocht  groep 2 'uitglijden' met de glijbaan, bijgestaan door applaus van omringende klasgenootjes en ouders. Volgend jaar groep drie... het gaat zo hard!
 Wel heerlijk hoor, met dit weer! Woensdag was hier al de laatste schooldag, en Noa mocht  groep 2 'uitglijden' met de glijbaan, bijgestaan door applaus van omringende klasgenootjes en ouders. Volgend jaar groep drie... het gaat zo hard!

Haha, dan zijn ze weer jaloers, dat de kinderen hier al weer naar school mogenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:30 schreef livelink het volgende:
Als wij straks half augustus weer moeten beginnen, mogen jullie ons weer even uitjubelen om het goed te maken

Die van mij vonden vakantie eigenlijk niet superleuk... ze gaan zo graag naar school ! Maar mama vindt het wel lekkerquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:30 schreef livelink het volgende:
Sorry voor iedereen die nog even door moet, maar ik moet dit even doen
VA
K
A
N
T
I
E

Als wij straks half augustus weer moeten beginnen, mogen jullie ons weer even uitjubelen om het goed te maken

Schrijven ze wel handelingsplannen Trui? Want die zijn verplicht (en moeten bovendien aan allerlei voorwaarden voldoen) als je een rugzak wil aanvragen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:30 schreef trui het volgende:
en wie weet hebben we er nog wat aan bij het aanvragen van eventueel benodigde rugzak-achtige dingen.

dat klinkt niet prettig Moonah!! Sterkte met doorbikkelen!quote:Op zondag 4 juli 2010 21:54 schreef Moonah het volgende:
Oh, en fijne vakantie voor hen die dat geluk hebben.
Wij bakken nog even 3 weken door in de sauna die school wordt genoemd.

, ik heb echt medelijden met je. Het is nu ook zo moeilijk om de kinderen op tijd naar bed te krijgen, dat zullen jullie ook wel goed merken in de klas.
 , ik heb echt medelijden met je. Het is nu ook zo moeilijk om de kinderen op tijd naar bed te krijgen, dat zullen jullie ook wel goed merken in de klas.

tnx! maar inderdaad, dat doen ze al. althans, die schrijft de intern begeleidster en zij overleggen dan samen (en soms met ons erbij) in hoeverre die werkbaar zijn gebleken tot nu toe.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:53 schreef Moonah het volgende:
[..]
Schrijven ze wel handelingsplannen Trui? Want die zijn verplicht (en moeten bovendien aan allerlei voorwaarden voldoen) als je een rugzak wil aanvragen.
Mss weet je het al wel, maar ik dacht, ik meld het toch maar even.

no wayquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:04 schreef easy-going het volgende:
[..]
Haha, dan zijn ze weer jaloers, dat de kinderen hier al weer naar school mogen

Welkom Cattie en Ive!
 Welkom Cattie en Ive! 

Rewimo

Rewimo

!
!  

lol vrije school taalquote:Op maandag 5 juli 2010 15:16 schreef trui het volgende:
fijn evenstar!
maarre.. is 'juffie' vrijeschool-taal??
 ?
? 

'Juffie' dat hoorde ik inderdaad ook op de Vrije School waar de kinderen van mijn vorige werkgever naar school gingen.
 'Juffie' dat hoorde ik inderdaad ook op de Vrije School waar de kinderen van mijn vorige werkgever naar school gingen.  

Rewimo

Rewimo

Rewimo

Rewimo

quote:Op maandag 5 juli 2010 15:16 schreef trui het volgende:
fijn evenstar!
maarre.. is 'juffie' vrijeschool-taal??

En heeft de avondvierdaagse gelopen, is op schoolreisje geweest, heeft waterdag en sportdag bewust meegedaan op school en is 300 logeerpartijtjes, feestjes, dagjees en weekendjes weg verder.
 En heeft de avondvierdaagse gelopen, is op schoolreisje geweest, heeft waterdag en sportdag bewust meegedaan op school en is 300 logeerpartijtjes, feestjes, dagjees en weekendjes weg verder. 

voor jullie!
 voor jullie!

en lieve Trui en Catootje een groot hart sturen
 en lieve Trui en Catootje een groot hart sturen  En Alicia als prachtige pinksterbruid, Jolie was er jaloers op! Ik kan nog allerlei dingen noemen die ik heb gelezen en waar ik wel wat over wil schrijven maar dit is het even voor nu.
 En Alicia als prachtige pinksterbruid, Jolie was er jaloers op! Ik kan nog allerlei dingen noemen die ik heb gelezen en waar ik wel wat over wil schrijven maar dit is het even voor nu.

Rewimo

Rewimo

't Is een prachtig meisje, jullie mogen trots zijn op elkaar!
 't Is een prachtig meisje, jullie mogen trots zijn op elkaar!

Dus we zijn nog even stil. Verder. Maar gaan samen verder.
 Dus we zijn nog even stil. Verder. Maar gaan samen verder.

Wat is ze toch een mooi meisje
 Wat is ze toch een mooi meisje 

Ze ziet er lekker jarig uit ook
 Ze ziet er lekker jarig uit ook 
 Veel succes, sterkte en wat je kunt gebruiken om verder op te krabbelen. Ik hoop dat 't snel weer heel goed met jullie gaat, en dat je weer zelf voor haar kunt zorgen.
 Veel succes, sterkte en wat je kunt gebruiken om verder op te krabbelen. Ik hoop dat 't snel weer heel goed met jullie gaat, en dat je weer zelf voor haar kunt zorgen. 

ik wens je het allerallerallerbeste.
  ik wens je het allerallerallerbeste. veel kracht en alles wat je nodig hebt op je weg naar boven.
  veel kracht en alles wat je nodig hebt op je weg naar boven. 

En wat fijn dat het vannacht goed gegaan is!
 En wat fijn dat het vannacht goed gegaan is! mooie meid, je straalt inderdaad... LB
 mooie meid, je straalt inderdaad... LB  gewoon
 gewoon  

Rewimo

Rewimo

Mooi fietsenrekje hoor
 Mooi fietsenrekje hoor  

Rewimo

Rewimo

VAKANTIE
  VAKANTIE  
 en ik herken het drinken door een rietje verhaal.  Succes met je plaswekker fleur !
 en ik herken het drinken door een rietje verhaal.  Succes met je plaswekker fleur ! 

Rewimo

Rewimo

Maar hij heeft nog een druk programma: musical, kennismaken op zijn nieuwe school en een nachtje kamperen als afscheid van zijn oude school. Dus we hebben hem nog niet verteld wanneer ze precies komen
 Maar hij heeft nog een druk programma: musical, kennismaken op zijn nieuwe school en een nachtje kamperen als afscheid van zijn oude school. Dus we hebben hem nog niet verteld wanneer ze precies komen  

Rewimo

Rewimo

quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:58 schreef easy-going het volgende:
O, leuk, gaan de muks-kids bij Christan logeren? Daar had ik helemaal nog niets van meegekregen.

hij is nu bezig met zichzelf leren lezen
  hij is nu bezig met zichzelf leren lezen  gewoon úren achter elkaar, ik laat het maar, heeft ie ook wat te doen deze vakantie
 gewoon úren achter elkaar, ik laat het maar, heeft ie ook wat te doen deze vakantie  

Wat leuk! Komen ze dan kamperen bij jullie in de tuin? Of is het huis al genoeg opgeknapt?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:08 schreef Rewimo het volgende:
Dat kan, dat staat hier ook pas sinds vanmorgen

Het wordt nu toch echt tijd voor een bril, Easy.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:58 schreef easy-going het volgende:
O, leuk, gaan de muks-kids bij Christan logeren? Daar had ik helemaal nog niets van meegekregen.

ik hoop dat ie nog wel gaat inzien dat ie niet alles al hoeft te weten voordat ie eraan begint...
  ik hoop dat ie nog wel gaat inzien dat ie niet alles al hoeft te weten voordat ie eraan begint...  

Rewimo

Rewimo

Het huis mankeert niks, maar ze mogen inderdaad in de tuin kamperen als ze dat willenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:24 schreef YPPY het volgende:
Wat leuk! Komen ze dan kamperen bij jullie in de tuin? Of is het huis al genoeg opgeknapt?
 Lekker spannend
 Lekker spannend  

Rewimo

Rewimo

dan bedenk ik wel iets dat ze liever wil ofzo. Maar ze wilde het heel graag en in deze periode heeft ze driedubbeldwars verdiend om te krijgen wat ze graag wil. En ik heb ook een gaatje extra laten schieten, dat was ook een wens van haar. Voor haar zesde verjaardag heb ik nu zes gaatjes in mijn oren.
 dan bedenk ik wel iets dat ze liever wil ofzo. Maar ze wilde het heel graag en in deze periode heeft ze driedubbeldwars verdiend om te krijgen wat ze graag wil. En ik heb ook een gaatje extra laten schieten, dat was ook een wens van haar. Voor haar zesde verjaardag heb ik nu zes gaatjes in mijn oren.

) en hij verteld of we af moeten slaan.
) en hij verteld of we af moeten slaan. Hij was niet moe of zo...
 Hij was niet moe of zo...

Rewimo

Rewimo

Het wordt nu wel heel echt, mijn kind naar de middelbare school!
 Het wordt nu wel heel echt, mijn kind naar de middelbare school!  
  ). HIj zit met alle vijf de jongens van zijn elftal die naar deze school gaan in één klas, dat is natuurlijk wel leuk, die kennen elkaar. Totaal 26 kinderen en een zo te zien aardige klasselerares. Hij kreeg alvast een heel pakket met schriften, potloden, mappen enz. voor de verschillende vakken, dat we via school konden bestellen. (Ze hebben hier zóveel verschillende soorten schriften dat het wel handig is om ze zo kant en klaar te krijgen.)
 ). HIj zit met alle vijf de jongens van zijn elftal die naar deze school gaan in één klas, dat is natuurlijk wel leuk, die kennen elkaar. Totaal 26 kinderen en een zo te zien aardige klasselerares. Hij kreeg alvast een heel pakket met schriften, potloden, mappen enz. voor de verschillende vakken, dat we via school konden bestellen. (Ze hebben hier zóveel verschillende soorten schriften dat het wel handig is om ze zo kant en klaar te krijgen.) 

Rewimo

Rewimo

Rewimo

Rewimo

Gelukkig is hij groot voor zijn leeftijd, dat scheelt.
 Gelukkig is hij groot voor zijn leeftijd, dat scheelt. 

Net als zes jaar geleden
 Net als zes jaar geleden  

Rewimo

Rewimo

Sjeen en Isa, van harte!
 Sjeen en Isa, van harte!  

Rewimo

Rewimo

ontdekte hij de Muksen in zijn slaapkamer...we gaan snel de tent opzetten
  ontdekte hij de Muksen in zijn slaapkamer...we gaan snel de tent opzetten   

.
. 

Rewimo

Rewimo

Gefeliciteerd Isa en Sjeen
 Gefeliciteerd Isa en Sjeen 

Rewimo

Rewimo

Raar idee dat hij nu van school is daar. Van de directrice kregen alle kinderen een mooie halfedelsteen als aandenken, en om mee te nemen op hun eerste dag op hun nieuwe school. Toen kregen ze hun laatste rapport, en meneertje kwam met glimoogjes en een stralende lach naar buiten: hij had alleen maar "Gut" en "Befriedigend" op zijn rapport staan
 Raar idee dat hij nu van school is daar. Van de directrice kregen alle kinderen een mooie halfedelsteen als aandenken, en om mee te nemen op hun eerste dag op hun nieuwe school. Toen kregen ze hun laatste rapport, en meneertje kwam met glimoogjes en een stralende lach naar buiten: hij had alleen maar "Gut" en "Befriedigend" op zijn rapport staan  (dus alles "goed" of "ruim voldoende"). Een prachtig rapport dus!
 (dus alles "goed" of "ruim voldoende"). Een prachtig rapport dus!  

Dat je er aan begonnen bent vind ik al knap!quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou wil ik geen partypooper zijn maar mijn mannen liepen hier om 11 uur nog "even plassen" "slokje water" en wat dies meer zijt en om 7 uur waren de eerste rellen ook alweer uitgebroken.
dus tent in tuin is niet altijd het antwoord benk bang.
 Ik zou het niet eens toestaan, want dat is binnen een half uur oorlog.
 Ik zou het niet eens toestaan, want dat is binnen een half uur oorlog.  

we hebben twee aparte binnententen. echt standbeeld voor wie dat bedacht heeft!quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:32 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dat je er aan begonnen bent vind ik al knap!Ik zou het niet eens toestaan, want dat is binnen een half uur oorlog.
 Bram is gewoon nog te jong denk ik. Voor de rest gaat het over het algemeen prima.
  Bram is gewoon nog te jong denk ik. Voor de rest gaat het over het algemeen prima.  

quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:35 schreef debuurvrouw het volgende:
En het antwoord op alles is natuurlijk 42, maar dit terzijde.

try googlequote:

Hitchhikers guide to the galaxyquote:

join the club. Ik heb vandaag ook weer iets bijgeleerdquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:46 schreef Spuuglokje het volgende:
Google is my friend.Ik heb geloof ik ergens onder een steen geleefd, dat ik dit gemist heb.
 42!
 42!

Rewimo

Rewimo

Rewimo

Rewimo

Christans kleine tentje is bij de buren over de notenboom gewaaid en dat hebben we niet meer terug kunnen vinden. De trampoline is tegen het huis gewaaid en die kunnen we ook afschrijven vrees ik
 Christans kleine tentje is bij de buren over de notenboom gewaaid en dat hebben we niet meer terug kunnen vinden. De trampoline is tegen het huis gewaaid en die kunnen we ook afschrijven vrees ik  

had je ze dan echt vannacht in de tent willen laten slapen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:25 schreef Rewimo het volgende:
Okee, de jongens slapen niet in de tent vannacht. Die is namelijk weggewaaidChristans kleine tentje is bij de buren over de notenboom gewaaid en dat hebben we niet meer terug kunnen vinden. De trampoline is tegen het huis gewaaid en die kunnen we ook afschrijven vrees ik

naar de speeltuin om de hoek... De bus zou een omweg nemen.
 naar de speeltuin om de hoek... De bus zou een omweg nemen. 

Nee, waarom? (de meester trouwens ook nietquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:40 schreef _evenstar_ het volgende:
geven jullie de juf aan t eind van het jaar trouwens een kleinigheidje?
 )
) 

Rewimo

Rewimo

Neequote:Op woensdag 14 juli 2010 22:36 schreef lady-wrb het volgende:
had je ze dan echt vannacht in de tent willen laten slapen?
 Ze hebben overigens heerlijk geslapen vannacht, we hebben ze niet gehoord.
 Ze hebben overigens heerlijk geslapen vannacht, we hebben ze niet gehoord.

Rewimo

Rewimo

Ja maar... misschien denkt de halve klas er wel zo over... zo gaat dat vaak met dat soort dingen (merkkleding omdat 'iedereen' dat heeft bijv.)quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:51 schreef trui het volgende:
bij ons is dat wel de gewoonte. ik vind 't wat overdreven, maar wil ook niet dat mijn kinderen als enige niks geven, dus ik doe er toch aan mee. we hadden omdat het zo warm is aan elke juf zo'n ijsblokjesmal in de vorm van hartjes gegeven. en wat geinige maskertjes.

I know, en ik vind 't ook heel stom eigenlijk dat ik me daarin mee laat slepen maar ik vind 't toch te lastig om het niet te doen. bovendien was het voor allebei ook wel een bijzonder jaar, dat ook best afgesloten mag worden met zo'n bedankje. maar als er geen andere invloeden waren zou ik een cadeautje eigenlijk niet zo nodig hebben gevonden.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:14 schreef Grijs het volgende:
[..]
Ja maar... misschien denkt de halve klas er wel zo over... zo gaat dat vaak met dat soort dingen (merkkleding omdat 'iedereen' dat heeft bijv.)

Hier nog zo 1 hoor, ik kreeg dit jaar gewoon een briefje met we hebben een kado gekocht en zoveel willen we graag krijgen per kindquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:53 schreef trui het volgende:
[..]
I know, en ik vind 't ook heel stom eigenlijk dat ik me daarin mee laat slepen maar ik vind 't toch te lastig om het niet te doen. bovendien was het voor allebei ook wel een bijzonder jaar, dat ook best afgesloten mag worden met zo'n bedankje. maar als er geen andere invloeden waren zou ik een cadeautje eigenlijk niet zo nodig hebben gevonden.

: een vriendenboekje voor elke juf, waar ieder kind dus een bladzijde mocht vullen. maar dat kostte slechts 50ct per kind. wel heel leuk geworden! maar daarnaast namen de meesten dus ook nog een klein eigen kadootje mee.
 : een vriendenboekje voor elke juf, waar ieder kind dus een bladzijde mocht vullen. maar dat kostte slechts 50ct per kind. wel heel leuk geworden! maar daarnaast namen de meesten dus ook nog een klein eigen kadootje mee.

Dat is wel een heel leuk idee!quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:43 schreef trui het volgende:
ja nou eh we deden OOK nog iets als klas inderdaad: een vriendenboekje voor elke juf, waar ieder kind dus een bladzijde mocht vullen. maar dat kostte slechts 50ct per kind. wel heel leuk geworden! maar daarnaast namen de meesten dus ook nog een klein eigen kadootje mee.

Neuh, zo'n plichtmatig handje doet me ook niet zo veel.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:25 schreef Grijs het volgende:
Ja natuurlijk is een blijk van waardering (ieder op z'n eigen manier) leuk. Maar als het een "verplichting" wordt, dan is het voor de juf (of meester) ook niet leuk.

) waarvan je (nou ja ik ) niet zo goed weet wat je er mee moet. Dat klinkt erg ondankbaar realiseer ik me nu.
 ) waarvan je (nou ja ik ) niet zo goed weet wat je er mee moet. Dat klinkt erg ondankbaar realiseer ik me nu.  
  Maar goed, u snapt me. Hoop ik.
 Maar goed, u snapt me. Hoop ik.

)
 ) 

Rewimo

Rewimo

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |