quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:58 schreef easy-going het volgende:
O, leuk, gaan de muks-kids bij Christan logeren? Daar had ik helemaal nog niets van meegekregen.
Wat leuk! Komen ze dan kamperen bij jullie in de tuin? Of is het huis al genoeg opgeknapt?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:08 schreef Rewimo het volgende:
Dat kan, dat staat hier ook pas sinds vanmorgen
Het wordt nu toch echt tijd voor een bril, Easy.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:58 schreef easy-going het volgende:
O, leuk, gaan de muks-kids bij Christan logeren? Daar had ik helemaal nog niets van meegekregen.
Het huis mankeert niks, maar ze mogen inderdaad in de tuin kamperen als ze dat willenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:24 schreef YPPY het volgende:
Wat leuk! Komen ze dan kamperen bij jullie in de tuin? Of is het huis al genoeg opgeknapt?
Dat je er aan begonnen bent vind ik al knap!quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou wil ik geen partypooper zijn maar mijn mannen liepen hier om 11 uur nog "even plassen" "slokje water" en wat dies meer zijt en om 7 uur waren de eerste rellen ook alweer uitgebroken.![]()
dus tent in tuin is niet altijd het antwoord benk bang.
we hebben twee aparte binnententen. echt standbeeld voor wie dat bedacht heeft!quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:32 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dat je er aan begonnen bent vind ik al knap!Ik zou het niet eens toestaan, want dat is binnen een half uur oorlog.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:35 schreef debuurvrouw het volgende:
En het antwoord op alles is natuurlijk 42, maar dit terzijde.
try googlequote:
Hitchhikers guide to the galaxyquote:
join the club. Ik heb vandaag ook weer iets bijgeleerdquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:46 schreef Spuuglokje het volgende:
Google is my friend.Ik heb geloof ik ergens onder een steen geleefd, dat ik dit gemist heb.
had je ze dan echt vannacht in de tent willen laten slapen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:25 schreef Rewimo het volgende:
Okee, de jongens slapen niet in de tent vannacht. Die is namelijk weggewaaidChristans kleine tentje is bij de buren over de notenboom gewaaid en dat hebben we niet meer terug kunnen vinden. De trampoline is tegen het huis gewaaid en die kunnen we ook afschrijven vrees ik
Nee, waarom? (de meester trouwens ook nietquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:40 schreef _evenstar_ het volgende:
geven jullie de juf aan t eind van het jaar trouwens een kleinigheidje?
Neequote:Op woensdag 14 juli 2010 22:36 schreef lady-wrb het volgende:
had je ze dan echt vannacht in de tent willen laten slapen?
Ja maar... misschien denkt de halve klas er wel zo over... zo gaat dat vaak met dat soort dingen (merkkleding omdat 'iedereen' dat heeft bijv.)quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:51 schreef trui het volgende:
bij ons is dat wel de gewoonte. ik vind 't wat overdreven, maar wil ook niet dat mijn kinderen als enige niks geven, dus ik doe er toch aan mee. we hadden omdat het zo warm is aan elke juf zo'n ijsblokjesmal in de vorm van hartjes gegeven. en wat geinige maskertjes.
I know, en ik vind 't ook heel stom eigenlijk dat ik me daarin mee laat slepen maar ik vind 't toch te lastig om het niet te doen. bovendien was het voor allebei ook wel een bijzonder jaar, dat ook best afgesloten mag worden met zo'n bedankje. maar als er geen andere invloeden waren zou ik een cadeautje eigenlijk niet zo nodig hebben gevonden.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:14 schreef Grijs het volgende:
[..]
Ja maar... misschien denkt de halve klas er wel zo over... zo gaat dat vaak met dat soort dingen (merkkleding omdat 'iedereen' dat heeft bijv.)
Hier nog zo 1 hoor, ik kreeg dit jaar gewoon een briefje met we hebben een kado gekocht en zoveel willen we graag krijgen per kindquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:53 schreef trui het volgende:
[..]
I know, en ik vind 't ook heel stom eigenlijk dat ik me daarin mee laat slepen maar ik vind 't toch te lastig om het niet te doen. bovendien was het voor allebei ook wel een bijzonder jaar, dat ook best afgesloten mag worden met zo'n bedankje. maar als er geen andere invloeden waren zou ik een cadeautje eigenlijk niet zo nodig hebben gevonden.
Dat is wel een heel leuk idee!quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:43 schreef trui het volgende:
ja nou eh we deden OOK nog iets als klas inderdaad: een vriendenboekje voor elke juf, waar ieder kind dus een bladzijde mocht vullen. maar dat kostte slechts 50ct per kind. wel heel leuk geworden! maar daarnaast namen de meesten dus ook nog een klein eigen kadootje mee.
Neuh, zo'n plichtmatig handje doet me ook niet zo veel.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:25 schreef Grijs het volgende:
Ja natuurlijk is een blijk van waardering (ieder op z'n eigen manier) leuk. Maar als het een "verplichting" wordt, dan is het voor de juf (of meester) ook niet leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |