naar de speeltuin om de hoek... De bus zou een omweg nemen.
 naar de speeltuin om de hoek... De bus zou een omweg nemen. 

Nee, waarom? (de meester trouwens ook nietquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:40 schreef _evenstar_ het volgende:
geven jullie de juf aan t eind van het jaar trouwens een kleinigheidje?
 )
) 

Rewimo

Rewimo

Neequote:Op woensdag 14 juli 2010 22:36 schreef lady-wrb het volgende:
had je ze dan echt vannacht in de tent willen laten slapen?
 Ze hebben overigens heerlijk geslapen vannacht, we hebben ze niet gehoord.
 Ze hebben overigens heerlijk geslapen vannacht, we hebben ze niet gehoord.

Rewimo

Rewimo

Ja maar... misschien denkt de halve klas er wel zo over... zo gaat dat vaak met dat soort dingen (merkkleding omdat 'iedereen' dat heeft bijv.)quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:51 schreef trui het volgende:
bij ons is dat wel de gewoonte. ik vind 't wat overdreven, maar wil ook niet dat mijn kinderen als enige niks geven, dus ik doe er toch aan mee. we hadden omdat het zo warm is aan elke juf zo'n ijsblokjesmal in de vorm van hartjes gegeven. en wat geinige maskertjes.

I know, en ik vind 't ook heel stom eigenlijk dat ik me daarin mee laat slepen maar ik vind 't toch te lastig om het niet te doen. bovendien was het voor allebei ook wel een bijzonder jaar, dat ook best afgesloten mag worden met zo'n bedankje. maar als er geen andere invloeden waren zou ik een cadeautje eigenlijk niet zo nodig hebben gevonden.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:14 schreef Grijs het volgende:
[..]
Ja maar... misschien denkt de halve klas er wel zo over... zo gaat dat vaak met dat soort dingen (merkkleding omdat 'iedereen' dat heeft bijv.)

Hier nog zo 1 hoor, ik kreeg dit jaar gewoon een briefje met we hebben een kado gekocht en zoveel willen we graag krijgen per kindquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:53 schreef trui het volgende:
[..]
I know, en ik vind 't ook heel stom eigenlijk dat ik me daarin mee laat slepen maar ik vind 't toch te lastig om het niet te doen. bovendien was het voor allebei ook wel een bijzonder jaar, dat ook best afgesloten mag worden met zo'n bedankje. maar als er geen andere invloeden waren zou ik een cadeautje eigenlijk niet zo nodig hebben gevonden.

: een vriendenboekje voor elke juf, waar ieder kind dus een bladzijde mocht vullen. maar dat kostte slechts 50ct per kind. wel heel leuk geworden! maar daarnaast namen de meesten dus ook nog een klein eigen kadootje mee.
 : een vriendenboekje voor elke juf, waar ieder kind dus een bladzijde mocht vullen. maar dat kostte slechts 50ct per kind. wel heel leuk geworden! maar daarnaast namen de meesten dus ook nog een klein eigen kadootje mee.

Dat is wel een heel leuk idee!quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:43 schreef trui het volgende:
ja nou eh we deden OOK nog iets als klas inderdaad: een vriendenboekje voor elke juf, waar ieder kind dus een bladzijde mocht vullen. maar dat kostte slechts 50ct per kind. wel heel leuk geworden! maar daarnaast namen de meesten dus ook nog een klein eigen kadootje mee.

Neuh, zo'n plichtmatig handje doet me ook niet zo veel.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:25 schreef Grijs het volgende:
Ja natuurlijk is een blijk van waardering (ieder op z'n eigen manier) leuk. Maar als het een "verplichting" wordt, dan is het voor de juf (of meester) ook niet leuk.

) waarvan je (nou ja ik ) niet zo goed weet wat je er mee moet. Dat klinkt erg ondankbaar realiseer ik me nu.
 ) waarvan je (nou ja ik ) niet zo goed weet wat je er mee moet. Dat klinkt erg ondankbaar realiseer ik me nu.  
  Maar goed, u snapt me. Hoop ik.
 Maar goed, u snapt me. Hoop ik.

)
 )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |