OP's worden tegenwoordig meestal door TS opgefleurd met mooie plaatjesquote:Op maandag 14 juni 2010 18:21 schreef wonderer het volgende:
We hebben geen OP meer he? Dan maar gewoon zo verder. Oude topic staat hier: [Lesbeau] #263 Michelle Rodriguez
Voor MS patiënten is eigenlijk geen behandeling mogelijk. Mijn moeder heeft MS (al 30 jaar) en is inmiddels in een best wel uitzichtsloze positie. Volledig rolstoelafhankelijk en ook aan handfunctie begint ze behoorlijk in te leveren.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:36 schreef Vanyel het volgende:
Ben ik lastig als ik vraag wat het precies is, dat iets met de moeilijke naam?
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:07 schreef lezzer het volgende:
Voor MS patiënten is eigenlijk geen behandeling mogelijk.
Nou, eigenlijk niet. De bloedsomloop loopt gewoon verkeerd, waardoor het lichaam zich niet kan herstellen.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:08 schreef wonderer het volgende:
En komt dat echt door dichtgeslibte aderen? Wat vreemd, zeg.
Wow, dat klinkt wel goed zeg!! Goed van je moeder dat ze deze stap neemt!quote:Op maandag 14 juni 2010 22:04 schreef lezzer het volgende:
Chronische cerebro-spinale veneuze insufficiëntie
Ik heb mijn moeder net gesproken. Ik heb haar in geen jaren zo gehoord. On-voor-stel-baar.
Ze klinkt echt heel actief, kan nu al dingen die ze in jaren niet kon, en de mist uit haar hoofd is weg.
Heel erg hoopvol voor de toekomst
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:34 schreef lezzer het volgende:
Op youtube zijn er ook veel voor en na filmpjes. Je weet gewoon niet wat je ziet
voor
na
Ja, echt wel. Ik had hier nog nooit van gehoord. Is het echt zo dat die behandeling in Nederland nog niet wordt gedaan vanwege de regeltjes?quote:
Het is niet wetenschappelijk getriald en bewezen en bestudeerd. Maar dat duurt dus járen.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, echt wel. Ik had hier nog nooit van gehoord. Is het echt zo dat die behandeling in Nederland nog niet wordt gedaan vanwege de regeltjes?
In het vorige topic stond niet echt veel er over.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 07:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lezzer, ik val midden in de discussie, maar begrijp ik nu goed dat jouw moeder MS heeft en dat iets simpels als dotteren daar dus blijkbaar al bij kan helpen??
Ik ken een vrij jonge vrouw met MS, dus dit is tevens een tvp! Vanavond even in het vorige topic de rest van de discussie teruglezen!
Niet een roze zaterdag?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:25 schreef lezzer het volgende:
Ik heb ook nog ooit een blauwe maandag in Utrecht gestudeerd...
Een bevriende schrijfster gaat haar boek "Actie voor onze roze juf" daar presenteren (en voor mij flyeren)quote:
Waarom wil iemand dat nou dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:35 schreef wonderer het volgende:
Moet je kijken..
En dan zijn er nog mensen die heren als bovenstaande per se een vrouw willen noemen
Omdat ie niet als man geboren is en ze geloven dat transseksualiteit tussen je oren zit en alles. Dat zijn erg domme mensen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:31 schreef lezzer het volgende:
[..]
Waarom wil iemand dat nou dan?
Da's toch helemaal geen vrouw?
I don't see no boobiesquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat ie niet als man geboren is en ze geloven dat transseksualiteit tussen je oren zit en alles. Dat zijn erg domme mensen.
Een heer zou ik m trouwens ook nog niet noemen hoor. Oogt nog een beetje als een jochie. Sommige mensen houden dat natuurlijk ook hun hele leven, geboren mannen net zo goed.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:35 schreef wonderer het volgende:
Moet je kijken..
En dan zijn er nog mensen die heren als bovenstaande per se een vrouw willen noemen
Ja goed, jochiequote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Een heer zou ik m trouwens ook nog niet noemen hoor. Oogt nog een beetje als een jochie. Sommige mensen houden dat natuurlijk ook hun hele leven, geboren mannen net zo goed.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat ie niet als man geboren is en ze geloven dat transseksualiteit tussen je oren zit en alles. Dat zijn erg domme mensen.
Ja, precies!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:32 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Mensen weten altijd vanalles over anderen zo veel beter. En door gebrek aan inlevingsvermogen beseffen ze ook niet het cruciale gegeven, dat mensen niet allemaal zo denken en zijn zoals zij.
De persoon in dit filmpje ziet er voor mij voor 300% uit als een jongen. Zelfs als ze me zouden vertellen dat ie geboren is als Mary Poppins. Geweldig dat het kan!
quote:
Voor mijquote:
Niet op de nuchtere maag, neequote:Op woensdag 16 juni 2010 17:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh, het is al op
Spaghetti...
Had je daar zin in gehad?
*uitpers*quote:
Is het eigenlijk ookquote:Op donderdag 17 juni 2010 08:19 schreef lezzer het volgende:
Ik vind dat altijd een beetje zielig dan
Goedemorgen![]()
Je weet de reden niet waarom iemand niet uit de kast komt of wil komen. Misschien heeft ze wel een hele religieuze familie die homoseksualiteit afwijst. Of problemen bij het accepteren van haar homoseksualiteit, je weet het niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:51 schreef lezzer het volgende:
Ik bedoel niet zielig dat jij er wat over zegt hoor, maar dat spastische ontkennen dan. Echt heel zielig
Ja, dat zeg ik toch? Ik vind dat zielig.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:39 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Je weet de reden niet waarom iemand niet uit de kast komt of wil komen. Misschien heeft ze wel een hele religieuze familie die homoseksualiteit afwijst. Of problemen bij het accepteren van haar homoseksualiteit, je weet het niet.
Ik kan er eigenlijk alleen maar medelijden mee hebben.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat soort dingen ook sneu. Voor iedereen die waarom dan ook niet zichzelf kan zijn.
Mijn ervaringen met coming-outs zijn eigenlijk alleen maar goed. Vooral bij de mensen die er toe doen; ouders, vrienden.
En ik merk dat ik de laatste tijd véél meer schijt heb aan de wereld. Vroeger vond ik het altijd erg als mensen aan me zagen dat ik homo was, maar dat boeit me nu niet meer. Niet dat ik een enorme wappernicht ben ofzo, maar ik ga ook geen gespreksonderwerpen meer vermijden. Ook om het met vrienden erover te hebben gaat me nu beter af dan een paar jaar geleden.
quote:
Altijd de lastigste, succesquote:Op donderdag 17 juni 2010 @ 12:23 schreef skunkasaur het volgende:
Nu mijn ouders nog.
Als je er nog niet klaar voor bent moet je het gewoon nog niet doen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:06 schreef Avey het volgende:
Overigens duurt mijn relatie nu al meer dan een jaar en komt er misschien straks in de winter een mogelijkheid om samen te gaan wonen. Ik vind het heel eng
Die bestaan ook nog inderdaad.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:24 schreef wonderer het volgende:
Of misschien IS die vrouw wel gewoon hetero...
Nou ik wil het wel, ik zie haar door haar studie en die van mij nu amper. Dus het zou erg leuk zijn en we zouden dan door de verschillende schema's niet op elkaar's lip zitten.quote:Op donderdag 17 juni 2010 @ 14:55 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Als je er nog niet klaar voor bent moet je het gewoon nog niet doen.
Ik kan die Bob van Oosten wel slaan, en misschien ga ik het ook doen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:53 schreef skunkasaur het volgende:
Ik las trouwens vandaag in de Trouw over de MS behandelmethode, dat dotteren. Volgens een clubje Amsterdamse onderzoekers was die methode niet veilig en hielp het ook niet.
Ja lijkt me ook ideaalquote:Op vrijdag 18 juni 2010 @ 17:34 schreef wonderer het volgende:
Leuk toch? Lekker bij elkaar zijn en toch je eigen leven leiden.
Oh ja, dat gevoel ken ikquote:Op zondag 20 juni 2010 03:16 schreef Avey het volgende:
Maar ik vind het gewoon moeilijk te geloven dat het zo goed gaat, het lijkt soms wel alsof het te goed gaat, alsof het ieder moment volledig mis kan gaan
Ik ook hoor. Na 10 jaar is het wel over. Maar ik heb er jaren last van gehad. Niet heel nadrukkelijk, maar af en toe kwam dat gevoel op.quote:
Bij mij gaat het dan ook meestal goed misquote:Op zondag 20 juni 2010 03:16 schreef Avey het volgende:
Maar ik vind het gewoon moeilijk te geloven dat het zo goed gaat, het lijkt soms wel alsof het te goed gaat, alsof het ieder moment volledig mis kan gaan
Oh dat kan zo ergerlijk zijn. Laatst was de scrollwheel van mijn muis stuk. Nooit geweten dat je dat ding serieus nonstop gebruiktquote:Op maandag 21 juni 2010 07:28 schreef lezzer het volgende:
Ik heb m'n eerste klus van vandaag al gedaanVanmorgen vroeg opgestaan. En m'n entertoets is kapot
Gaat dit over de relatie die je hebt(of had dan nu?). Of is dat al weer een tijdje lang geleden?quote:Op maandag 21 juni 2010 09:39 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Bij mij gaat het dan ook meestal goed mis.
quote:Op maandag 21 juni 2010 09:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gaat dit over de relatie die je hebt(of had dan nu?). Of is dat al weer een tijdje lang geleden?
*Klik -> schuif, schuif, schuif*quote:Op maandag 21 juni 2010 09:42 schreef Vanyel het volgende:
Ik scroll volgens mij ook de godganse dag ja. Word ook altijd heel ongelukkig van muizen zonder wieltje.
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:27 schreef lezzer het volgende:
[..]
*Klik -> schuif, schuif, schuif*
M'n enter doet het weer
Ja, hoewel beide relaties heel anders waren/zijnquote:Op maandag 21 juni 2010 09:55 schreef Vanyel het volgende:
Ja de relatie die je hebt én die van een tijd geleden??
Niet? Nou ja, kleine laptops niet waarschijnlijk, maar ik dacht dat Lezzer een desktop hadquote:
Zoiets heb ik ook denk ik.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:14 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een laptoptoetsenbord voor de pc, echt heerlijk, die platte toetsen
Dan is ie vies? En meestal ben ik 'm beu ook.quote:
Tuurlijk, iedereen is hier welkomquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:52 schreef Anthurium het volgende:
Hallo dames, mag ik hier gezellig mee kletsen? Ben nieuw op fok!
Tering, ben jij ouder dan ik?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:04 schreef Blue-eyes het volgende:
Welkom Anthurium![]()
Ik ben Blue-eyes en de seniorlesbo hier (41 jaar jong)
quote:
Ja, johquote:
Welnee, ik kan wel wat hebben hoorquote:
Jammer joh...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:15 schreef lezzer het volgende:
-ik ben 36, en ik dacht dat ik de oudste was. Echt hoor... -
Dan ben ik ergens in de 50 somsquote:
Maar ik weet helemaal niet hoe verschillende leeftijden voelen...quote:
Hoe weet jij nou of het echt voelt als vijftig?quote:
Wel de leeftijden die je al gehad hebt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar ik weet helemaal niet hoe verschillende leeftijden voelen...
quote:[..]
Hoe weet jij nou of het echt voelt als vijftig?
Sorry, ik kan niet andersquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel de leeftijden die je al gehad hebt.
[..]! Niet zo slim doen he!
Wij ouwetjesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:17 schreef Vanyel het volgende:
Wat een schrik opeens met al die ouwe potten
Dit betekent toch hoop ik niet dat we lezzer nu niet meer kunnen pesten met haar vergevorderde leeftijd?
Maar juist lezzer is zo'n fijn doelwit. Echte ouwe potten moet je niet pesten, die zijn daar inmiddels te fragiel voor :pquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:33 schreef Blue-eyes het volgende:
Wij ouwetjeshebben geen bezwaar tegen pesterijen maar wees dan wel voorbereid op een tegenaanval
Ik schat je 35!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar juist lezzer is zo'n fijn doelwit. Echte ouwe potten moet je niet pesten, die zijn daar inmiddels te fragiel voor :p
Overigens ben ik ook al een tijdje geen 18 meer hoor
Vooral als je bedenkt dat je geboortejaar in je profiel staatquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:00 schreef Vanyel het volgende:
Jouw brein is duidelijk ook niet meer wat t was toen je 18 was.
Bij een lesbeau in dr profiel kijken?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vooral als je bedenkt dat je geboortejaar in je profiel staat.
doelwit?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar juist lezzer is zo'n fijn doelwit. Echte ouwe potten moet je niet pesten, die zijn daar inmiddels te fragiel voor :p
Overigens ben ik ook al een tijdje geen 18 meer hoor
Ja, ik snap ook niet waarom!quote:
quote:
Vers bloedquote:Op dinsdag 22 juni 2010 @ 13:52 schreef Anthurium het volgende:
Yep. Lekkah op de foon.quote:
Hallo!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:52 schreef Anthurium het volgende:
Same.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ook. Maar ik rolde een uurtje geleden al.
Dan is de druk ook het hoogst hmquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:32 schreef Qebbel het volgende:
Ik ben sollicitatiebrieven aan't schrijven. 't Gekke is dat ik de grootste moeite heb met de brieven aan bedrijven waar ik echt supergraag wil werken, maar de rest schud ik moeiteloos uit de mouw.
Thnxquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:53 schreef Brittie het volgende:
[..]
Dan is de druk ook het hoogst hm. Succes
![]()
Ik tel echt af tot vnv... Voetbal
Yeah, maar da's kut als je nog half slaaptquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:56 schreef Vanyel het volgende:
Klinkt onlogisch. Hij kon toch ook de wekker opnieuw zetten..
Absoluut. Ik haat het als ik perongeluk op het verkeerde knopje drukquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, maar da's kut als je nog half slaapt
Maar is ie er kleiner op geworden?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:46 schreef lezzer het volgende:
Dat heb ik net geprobeerd, maar het lijkt nog net zo traag.
Die kolommenlimiet die komt toch pas bij een paar honderd in beeld?
Dat weten we toch allemaal!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
Uiteraard ligt het nooit aan jou, dat weet je
Hier zit de nodige ervaring achter. Bij jou vast ook..quote:
Dat wil je niet wetenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hier zit de nodige ervaring achter. Bij jou vast ook..
Rotzak.quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Rotzak.
Maar ach, ik was vanmiddag zwartwit plaatjes van binnenkant buik aan het bekijken en het leeft.
en das dan mooi copyright by me!
Volgens mijn moeder voelt dat zo eigen dat het niet vreemd is, oid. Ik kan me er in ieder geval niks bij voorstellenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:04 schreef Vanyel het volgende:
Is ook! Niet dat ik er nu iets van merk (op de misselijkheid en andere nare dingen na), maar ik zag toch echt een hart kloppen, dus zal het wel waar zijn.
Als het straks merkbaar gaat bewegen zal het nog wel veel vreemder worden..
Werd er niet emo van dan? Ik denk dat ik dat wel zou hebben.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:04 schreef Vanyel het volgende:
Is ook! Niet dat ik er nu iets van merk (op de misselijkheid en andere nare dingen na), maar ik zag toch echt een hart kloppen, dus zal het wel waar zijn.
Als het straks merkbaar gaat bewegen zal het nog wel veel vreemder worden..
Je bent dan ook een keistoere tommy, niet zo'n hetero zeikwijf, dat scheeltquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:54 schreef Vanyel het volgende:
Nee eigenlijk helemaal niet. Wel blij dat het hart klopte, maar geen emogedoe verder.
Nog niet...
we zijn al bijna thuisquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:08 schreef Vanyel het volgende:
Ist wat?
Oh, zég dat danquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Fellowship of the Ring. Dus deel 1 uit de trilogie.
Ja, zo zat ik ookquote:
Het klinkt zo leukquote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 03:22 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Het klinkt zo leuk
LotR:FotR
LotR:TT
LotR:RotK
De films zijn njet raar, wel de afkortingen die je er mee kunt makenquote:
Ik moet mezelf ook steeds verbeteren want als ik led zeg, snappen ze me niet, dan moet je el ie die zeggenquote:Op zondag 27 juni 2010 19:43 schreef skunkasaur het volgende:
Haha, volgens mij zijn Nederlanders gewoon raar, (of in ieder geval ik) want de gewoonte om afkortingen proberen uit te spreken ben ik nog nergens anders tegengekomen.
Wat gekquote:Op zondag 27 juni 2010 19:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik moet mezelf ook steeds verbeteren want als ik led zeg, snappen ze me niet, dan moet je el ie die zeggen
el oo el, oo em zjie, er oo ef el.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik moet mezelf ook steeds verbeteren want als ik led zeg, snappen ze me niet, dan moet je el ie die zeggen
Mijn rijleraar zei dat dus echt, "Oh Em Gee"quote:
lolomgroflquote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 07:55 schreef Qebbel het volgende:
Lesbische premier van IJsland trouwt
![]()
Was Rutte maar een pot
quote:Op maandag 28 juni 2010 07:55 schreef Qebbel het volgende:
Lesbische premier van IJsland trouwt
![]()
Was Rutte maar een pot
Oeh, waar woon je? Stadjer?quote:
Frieslandquote:Op maandag 28 juni 2010 13:08 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Oeh, waar woon je? Stadjer?
Ik was ook erg blij toen ik daar achter kwam!
Een van de drie?quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:07 schreef Brittie het volgende:
Stekelenburg rocks! Maar ja, ik ga vast drank inkopen om m'n verdriet weg te drinken voor vrijdag.
Pfff we gaan gewoon winnenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 @ 13:07 schreef Brittie het volgende:
Stekelenburg rocks! Maar ja, ik ga vast drank inkopen om m'n verdriet weg te drinken voor vrijdag.
Alweer een nieuwe!quote:
Chowi is eigenlijk een oudequote:
Oh god. Ook het befaamde "oh maar dan heb je mij nog niet gehad" als reactie dat je op meiden valt?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:43 schreef Avey het volgende:
[..]
Pfff we gaan gewoon winnen
Oh en iemand nog tips hoe om te gaan met de nieuwe vriend van je zusje die een enorme klootzak is?Hij probeerde zelfs z'n 'moves' op mij
Ik weet een goed idee, beraam een plan waar je hem koppelt aan een blinddate, maar subtiel laat merken dat jij die blinddate bent. Dan regel je een bevriende überhomo die dan als blind date gaat, die natuurlijk van alles af weet. Ben je zo van hem af.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:43 schreef Avey het volgende:
[..]
Pfff we gaan gewoon winnen
Oh en iemand nog tips hoe om te gaan met de nieuwe vriend van je zusje die een enorme klootzak is?Hij probeerde zelfs z'n 'moves' op mij
Nou de ladies blijven angstvallig stilquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |