Maar is ie er kleiner op geworden?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:46 schreef lezzer het volgende:
Dat heb ik net geprobeerd, maar het lijkt nog net zo traag.
Die kolommenlimiet die komt toch pas bij een paar honderd in beeld?
Dat weten we toch allemaal!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
Uiteraard ligt het nooit aan jou, dat weet je
Hier zit de nodige ervaring achter. Bij jou vast ook..quote:
Dat wil je niet wetenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hier zit de nodige ervaring achter. Bij jou vast ook..
Rotzak.quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Rotzak.
Maar ach, ik was vanmiddag zwartwit plaatjes van binnenkant buik aan het bekijken en het leeft.
en das dan mooi copyright by me!
Volgens mijn moeder voelt dat zo eigen dat het niet vreemd is, oid. Ik kan me er in ieder geval niks bij voorstellenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:04 schreef Vanyel het volgende:
Is ook! Niet dat ik er nu iets van merk (op de misselijkheid en andere nare dingen na), maar ik zag toch echt een hart kloppen, dus zal het wel waar zijn.
Als het straks merkbaar gaat bewegen zal het nog wel veel vreemder worden..
Werd er niet emo van dan? Ik denk dat ik dat wel zou hebben.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:04 schreef Vanyel het volgende:
Is ook! Niet dat ik er nu iets van merk (op de misselijkheid en andere nare dingen na), maar ik zag toch echt een hart kloppen, dus zal het wel waar zijn.
Als het straks merkbaar gaat bewegen zal het nog wel veel vreemder worden..
Je bent dan ook een keistoere tommy, niet zo'n hetero zeikwijf, dat scheeltquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:54 schreef Vanyel het volgende:
Nee eigenlijk helemaal niet. Wel blij dat het hart klopte, maar geen emogedoe verder.
Nog niet...
we zijn al bijna thuisquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:08 schreef Vanyel het volgende:
Ist wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |