Bij mij gaat het dan ook meestal goed misquote:Op zondag 20 juni 2010 03:16 schreef Avey het volgende:
Maar ik vind het gewoon moeilijk te geloven dat het zo goed gaat, het lijkt soms wel alsof het te goed gaat, alsof het ieder moment volledig mis kan gaan
Oh dat kan zo ergerlijk zijn. Laatst was de scrollwheel van mijn muis stuk. Nooit geweten dat je dat ding serieus nonstop gebruiktquote:Op maandag 21 juni 2010 07:28 schreef lezzer het volgende:
Ik heb m'n eerste klus van vandaag al gedaanVanmorgen vroeg opgestaan. En m'n entertoets is kapot
Gaat dit over de relatie die je hebt(of had dan nu?). Of is dat al weer een tijdje lang geleden?quote:Op maandag 21 juni 2010 09:39 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Bij mij gaat het dan ook meestal goed mis.
quote:Op maandag 21 juni 2010 09:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gaat dit over de relatie die je hebt(of had dan nu?). Of is dat al weer een tijdje lang geleden?
*Klik -> schuif, schuif, schuif*quote:Op maandag 21 juni 2010 09:42 schreef Vanyel het volgende:
Ik scroll volgens mij ook de godganse dag ja. Word ook altijd heel ongelukkig van muizen zonder wieltje.
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:27 schreef lezzer het volgende:
[..]
*Klik -> schuif, schuif, schuif*
M'n enter doet het weer
Ja, hoewel beide relaties heel anders waren/zijnquote:Op maandag 21 juni 2010 09:55 schreef Vanyel het volgende:
Ja de relatie die je hebt én die van een tijd geleden??
Niet? Nou ja, kleine laptops niet waarschijnlijk, maar ik dacht dat Lezzer een desktop hadquote:
Zoiets heb ik ook denk ik.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:14 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een laptoptoetsenbord voor de pc, echt heerlijk, die platte toetsen
Dan is ie vies? En meestal ben ik 'm beu ook.quote:
Tuurlijk, iedereen is hier welkomquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:52 schreef Anthurium het volgende:
Hallo dames, mag ik hier gezellig mee kletsen? Ben nieuw op fok!
Tering, ben jij ouder dan ik?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:04 schreef Blue-eyes het volgende:
Welkom Anthurium![]()
Ik ben Blue-eyes en de seniorlesbo hier (41 jaar jong)
quote:
Ja, johquote:
Welnee, ik kan wel wat hebben hoorquote:
Jammer joh...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:15 schreef lezzer het volgende:
-ik ben 36, en ik dacht dat ik de oudste was. Echt hoor... -
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |