Volgens mijn moeder voelt dat zo eigen dat het niet vreemd is, oid. Ik kan me er in ieder geval niks bij voorstellenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:04 schreef Vanyel het volgende:
Is ook! Niet dat ik er nu iets van merk (op de misselijkheid en andere nare dingen na), maar ik zag toch echt een hart kloppen, dus zal het wel waar zijn.
Als het straks merkbaar gaat bewegen zal het nog wel veel vreemder worden..
Werd er niet emo van dan? Ik denk dat ik dat wel zou hebben.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:04 schreef Vanyel het volgende:
Is ook! Niet dat ik er nu iets van merk (op de misselijkheid en andere nare dingen na), maar ik zag toch echt een hart kloppen, dus zal het wel waar zijn.
Als het straks merkbaar gaat bewegen zal het nog wel veel vreemder worden..
Je bent dan ook een keistoere tommy, niet zo'n hetero zeikwijf, dat scheeltquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:54 schreef Vanyel het volgende:
Nee eigenlijk helemaal niet. Wel blij dat het hart klopte, maar geen emogedoe verder.
Nog niet...
we zijn al bijna thuisquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:08 schreef Vanyel het volgende:
Ist wat?
Oh, zég dat danquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Fellowship of the Ring. Dus deel 1 uit de trilogie.
Ja, zo zat ik ookquote:
Het klinkt zo leukquote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 03:22 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Het klinkt zo leuk
LotR:FotR
LotR:TT
LotR:RotK
De films zijn njet raar, wel de afkortingen die je er mee kunt makenquote:
Ik moet mezelf ook steeds verbeteren want als ik led zeg, snappen ze me niet, dan moet je el ie die zeggenquote:Op zondag 27 juni 2010 19:43 schreef skunkasaur het volgende:
Haha, volgens mij zijn Nederlanders gewoon raar, (of in ieder geval ik) want de gewoonte om afkortingen proberen uit te spreken ben ik nog nergens anders tegengekomen.
Wat gekquote:Op zondag 27 juni 2010 19:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik moet mezelf ook steeds verbeteren want als ik led zeg, snappen ze me niet, dan moet je el ie die zeggen
el oo el, oo em zjie, er oo ef el.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik moet mezelf ook steeds verbeteren want als ik led zeg, snappen ze me niet, dan moet je el ie die zeggen
Mijn rijleraar zei dat dus echt, "Oh Em Gee"quote:
lolomgroflquote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 07:55 schreef Qebbel het volgende:
Lesbische premier van IJsland trouwt
![]()
Was Rutte maar een pot
quote:Op maandag 28 juni 2010 07:55 schreef Qebbel het volgende:
Lesbische premier van IJsland trouwt
![]()
Was Rutte maar een pot
Oeh, waar woon je? Stadjer?quote:
Frieslandquote:Op maandag 28 juni 2010 13:08 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Oeh, waar woon je? Stadjer?
Ik was ook erg blij toen ik daar achter kwam!
Een van de drie?quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:07 schreef Brittie het volgende:
Stekelenburg rocks! Maar ja, ik ga vast drank inkopen om m'n verdriet weg te drinken voor vrijdag.
Pfff we gaan gewoon winnenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 @ 13:07 schreef Brittie het volgende:
Stekelenburg rocks! Maar ja, ik ga vast drank inkopen om m'n verdriet weg te drinken voor vrijdag.
Alweer een nieuwe!quote:
Chowi is eigenlijk een oudequote:
Oh god. Ook het befaamde "oh maar dan heb je mij nog niet gehad" als reactie dat je op meiden valt?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:43 schreef Avey het volgende:
[..]
Pfff we gaan gewoon winnen
Oh en iemand nog tips hoe om te gaan met de nieuwe vriend van je zusje die een enorme klootzak is?Hij probeerde zelfs z'n 'moves' op mij
Ik weet een goed idee, beraam een plan waar je hem koppelt aan een blinddate, maar subtiel laat merken dat jij die blinddate bent. Dan regel je een bevriende überhomo die dan als blind date gaat, die natuurlijk van alles af weet. Ben je zo van hem af.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:43 schreef Avey het volgende:
[..]
Pfff we gaan gewoon winnen
Oh en iemand nog tips hoe om te gaan met de nieuwe vriend van je zusje die een enorme klootzak is?Hij probeerde zelfs z'n 'moves' op mij
Nou de ladies blijven angstvallig stilquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |