Niet een roze zaterdag?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:25 schreef lezzer het volgende:
Ik heb ook nog ooit een blauwe maandag in Utrecht gestudeerd...
Een bevriende schrijfster gaat haar boek "Actie voor onze roze juf" daar presenteren (en voor mij flyeren)quote:
Waarom wil iemand dat nou dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:35 schreef wonderer het volgende:
Moet je kijken..
En dan zijn er nog mensen die heren als bovenstaande per se een vrouw willen noemen
Omdat ie niet als man geboren is en ze geloven dat transseksualiteit tussen je oren zit en alles. Dat zijn erg domme mensen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:31 schreef lezzer het volgende:
[..]
Waarom wil iemand dat nou dan?
Da's toch helemaal geen vrouw?
I don't see no boobiesquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat ie niet als man geboren is en ze geloven dat transseksualiteit tussen je oren zit en alles. Dat zijn erg domme mensen.
Een heer zou ik m trouwens ook nog niet noemen hoor. Oogt nog een beetje als een jochie. Sommige mensen houden dat natuurlijk ook hun hele leven, geboren mannen net zo goed.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:35 schreef wonderer het volgende:
Moet je kijken..
En dan zijn er nog mensen die heren als bovenstaande per se een vrouw willen noemen
Ja goed, jochiequote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Een heer zou ik m trouwens ook nog niet noemen hoor. Oogt nog een beetje als een jochie. Sommige mensen houden dat natuurlijk ook hun hele leven, geboren mannen net zo goed.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat ie niet als man geboren is en ze geloven dat transseksualiteit tussen je oren zit en alles. Dat zijn erg domme mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |