quote:Op maandag 14 juni 2010 14:46 schreef greavy het volgende:
Voetbal vind ik niet zo interessant. Treinen zijn interessanter.
Ik kijk over een half uur wel naar de uitslag.
vroegen jullie dat maar is vaker!!!quote:Op maandag 14 juni 2010 15:56 schreef B3nn0 het volgende:
Wat een kut vrouwen vraag.. Wij vragen toch ook niet waarom vrouwen het leuk vinden om te winkelen? 70x hetzelfde jurkje voelen en dan nog niet kopen etc.. gatver
isquote:Op maandag 14 juni 2010 15:59 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
vroegen jullie dat maar is vaker!!!
maar waarom zijn we dan nou ineens wel trots op ons land maar bij de verkiesingen ho maar!!!quote:Op maandag 14 juni 2010 15:55 schreef ukga het volgende:
Ik vind voetbal niet leuk, maar ben die-hard chauvinist![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je moet toch trots zijn op je land, en elke reden voor een feestje, is altijd een goede reden![]()
wat heeft dat te maken met trots zijn op een land?quote:Op maandag 14 juni 2010 15:59 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
maar waarom zijn we dan nou ineens wel trots op ons land maar bij de verkiesingen ho maar!!!
als iedereen zoveel van ons land houd had geertje wel gewonnenquote:Op maandag 14 juni 2010 16:07 schreef kiekum.nl het volgende:
[..]
wat heeft dat te maken met trots zijn op een land?
tijdens de verkiezingen moeten we een goed bestuur voor ons land kiezen zodat we ook in de toekomst nog
trots kunnen zijn op ons land.
is dat zo?? t is toch echt veel meer als bij tennis of paardrijen of sieneke!!!quote:het gaat veel mensen nieteens om het voetbal op dit moment. het gaat erom dat wij, nederland, aan het spelen
zijn en natuurlijk willen we dan dat we winnen en natuurlijk zijn we dan trots als ONZE jongens winnen.
zo moeilijk is dat niet te begrijpen toch
bij het stemmen heb ik ook een vaderland-liefhebbende-partij gekozenquote:Op maandag 14 juni 2010 15:59 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
maar waarom zijn we dan nou ineens wel trots op ons land maar bij de verkiesingen ho maar!!!
ja maar dat zijn 1 a 2 wedstrijdjes, dara zit geen spanning in. hier gaat het om 6 weken van wedstrijden volgenquote:Op maandag 14 juni 2010 16:10 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
als iedereen zoveel van ons land houd had geertje wel gewonnen![]()
[..]
is dat zo?? t is toch echt veel meer als bij tennis of paardrijen of sieneke!!!
Volgens mij vond jij Nederlands ook niet leuk op school.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:52 schreef Viswijfje het volgende:
dat vroeg ik me af!! iedereen die ik spreek heeft het over wk zelfs vriendinen die normaal nooit kijken, terwel ik er niet zo veel aan vind![]()
en normaal vind nooit IEDEREEN iets leuk bevoorbeeld dezelfde film jonges of eten. waarom bij voetbal dan wel?? of vinden maar een paar t leuk en doet de rest t voor erbij te horen?? dat denk ik soms wel!
niet dat t erg is hoor heb net heel lekker rustig gewinkelt!!
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij vond jij Nederlands ook niet leuk op school.
Ik hou ook van experimentele gedichten.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:30 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
zijkert!!! en de regeltjes niet nee maar wel als we bevoorbeeld gedichten mochten schrijfen daar hou ik wel van
experimentele?? dat doe ik nietquote:Op maandag 14 juni 2010 16:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hou ook van experimentele gedichten.
Heb je ergens gepubliceerd ?
Als iemand het tolerante nederland schade aan doet is het wilders, dus ik snap je opmerking niet helemaal?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:10 schreef Viswijfje het volgende:
als iedereen zoveel van ons land houd had geertje wel gewonnen![]()
Idd, soms denk ik dat ze expres zo slecht Nederlands schrijven om er bij te horen.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij vond jij Nederlands ook niet leuk op school.
als ik tijdes voetbal klets krijg ik altijd gezijk van de jonges of een toeter na me kop!!quote:Op maandag 14 juni 2010 17:15 schreef Asphias het volgende:
je hoeft ook helemaal niet heel erg van voetbal te houden om er een leuk feest van te maken tijdens het wk/ek. liefst met n grote groep kijken, groot scherm, en als je t wat minder vind ga je lekker achterin zitten kletsen. wél de sfeer, leuk de goals kijken, en als we winnen is het een groot oranje feest.
Waar wil je dan bijhoren?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:56 schreef Haque het volgende:
[..]
Idd, soms denk ik dat ze expres zo slecht Nederlands schrijven om er bij te horen.
Jij mag het eten regelenquote:Op maandag 14 juni 2010 18:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik vind voetbal niet leuk
[ afbeelding ]
oh, en gewinkelt is met een Dquote:Op maandag 14 juni 2010 18:34 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik vindt VW hoogstwaarschijnlijk heel lief want ze heeft een OOTS avatar
wat is oots??quote:Op maandag 14 juni 2010 18:34 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik vindt VW hoogstwaarschijnlijk heel lief want ze heeft een OOTS avatar
wie is dat en waarom??quote:
Het is een beetje zoals de gemiddelde discotheek waar jij ieder weekend te vinden bent?quote:Op maandag 14 juni 2010 17:17 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
als ik tijdes voetbal klets krijg ik altijd gezijk van de jonges of een toeter na me kop!!
en dan denk ik altijd we kletsen erna wel dan maar als ze dan hebben verloren is iedereen sjagrijnig
quote:Op maandag 14 juni 2010 19:53 schreef smegmanus het volgende:
Hoevaak gaan vrouwen deze vraag nog posten?
Ik bedoel, ga een wortel in je kut steken ofzo
Of een ei bakken.
En wat kibbelingquote:Op maandag 14 juni 2010 20:19 schreef ellevehC86 het volgende:
Wij zouden graag een schaal borrelhapjes willen, en neem je gelijk even mijn lege flesje mee en haal je een nieuwe?
Blah blah fucking blah rationele uitleg om intelligentie te laten zien blah blahquote:Op maandag 14 juni 2010 20:22 schreef n0ir het volgende:
Niet iedereen vindt het voetbal leuk, maar de sociale niet-autisten onder ons vinden het leuk om allemaal bij elkaar te komen en door gezamelijk een team naar de overwinning te juichen verbroedering te creëren en lekker te feesten.
Ja, met mensen als jou komen we er wel....quote:Op maandag 14 juni 2010 20:33 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Blah blah fucking blah rationele uitleg om intelligentie te laten zien blah blah
Niet mieren en laat ons met rust, na het WK werken we ons wel weer de pleuris voor jullie ntteloze handtasjes
Kloptquote:Op maandag 14 juni 2010 20:39 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ja, met mensen als jou komen we er wel....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
Het is geen onzin mogen wij iets anders leuk vinden AUBquote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:08 schreef Posergoth6667 het volgende:
er is gelukkig nog meer op tv dan het WK.
ik leef met je mee. hoop dat deze onzin snel over is. gelukkig heb ik er op mijn werk geen last van gehad. was heerlijk rustig.
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:40 schreef heloef het volgende:
Dat is gewoon lekker gezellig samenkomen en trots zijn op je land. Trouwens waarom willen vrouwen dit altijd weten? Wij vragen toch ook niet waarom jullie zo graag rodelen en shoppen?
Krijg een kut joh!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:08 schreef Posergoth6667 het volgende:
er is gelukkig nog meer op tv dan het WK.
ik leef met je mee. hoop dat deze onzin snel over is. gelukkig heb ik er op mijn werk geen last van gehad. was heerlijk rustig.
Nou, ik vraag me toch al tijden af waarom rodelbanen zo populair zijn onder vrouwen! TS?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:40 schreef heloef het volgende:
Dat is gewoon lekker gezellig samenkomen en trots zijn op je land. Trouwens waarom willen vrouwen dit altijd weten? Wij vragen toch ook niet waarom jullie zo graag rodelen en shoppen?
Vandaar je schrijfstijl. Op die manier is het makkelijker om dingen aan elkaar te rijmenquote:Op maandag 14 juni 2010 16:30 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
zijkert!!! en de regeltjes niet nee maar wel als we bevoorbeeld gedichten mochten schrijfen daar hou ik wel van
boeiendquote:Op maandag 14 juni 2010 17:17 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
als ik tijdes voetbal klets krijg ik altijd gezijk van de jonges of een toeter na me kop!!
en dan denk ik altijd we kletsen erna wel dan maar als ze dan hebben verloren is iedereen sjagrijnig
quote:
Dan moet je wel binnenshuis komen, aangezien we buiten geen vlaggetjes hebben. Binnen wel meer dan genoegquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:38 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
waar woon jij dan doe ik jou vlaggetjes t eerst!!!
Ga lekker ergens anders je boeiende verhaaltjes plempen doos.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:38 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
waar woon jij dan doe ik jou vlaggetjes t eerst!!!
dit forum is voor praten over WK!!! dus ook als je t niet leuk vind!!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders je boeiende verhaaltjes plempen doos.
Vrouwen die voetbal niet leuk vinden en toch in een WK forum zitten te zeiken
Als je mijn vlaggetjes aan zou raken zou je echt een heel groot probleem hebben.quote:
Doe dat dan lekker in KLB.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:06 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dit forum is voor praten over WK!!! dus ook als je t niet leuk vind!!!
in showbiz praat ook niet iedereen alleen over sterren waar ze favoriet van zijn
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:07 schreef UltraR het volgende:
[..]
Als je mijn vlaggetjes aan zou raken zou je echt een heel groot probleem hebben.
Jouw keus.
waar woon je?quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:07 schreef UltraR het volgende:
[..]
Als je mijn vlaggetjes aan zou raken zou je echt een heel groot probleem hebben.
Jouw keus.
dat had je al gevraagtquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:23 schreef tong80 het volgende:
Viswijfje. Had je een hekel aan Nederlands op school ?
Of als je bijna maar net niet je rijbewijs haalt tijdens een wedstrijd van Nederland als je moet afrijden en je Jack van Gelder op de autoradio hebt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:05 schreef xLaris het volgende:
Het gaat vooral om de sfeer en gezelligheid dat Nederland tijdens een EK of WK heeft, lekker weer oranje en de blijheid van de fanatieke supporters als Nederland wint, lekker schreeuwend en toeterend in de auto. En ook dat spanningsgevoel dat je krijgt als Nederland bijna scoort enzo.
de helft van ons elftal zijn geeneens is echte nedelandersquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:05 schreef xLaris het volgende:
Het gaat vooral om de sfeer en gezelligheid dat Nederland tijdens een EK of WK heeft, lekker weer oranje en de blijheid van de fanatieke supporters als Nederland wint, lekker schreeuwend en toeterend in de auto. En ook dat spanningsgevoel dat je krijgt als Nederland bijna scoort enzo.
Racistquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:22 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
de helft van ons elftal zijn geeneens is echte nedelanders
ik zeg toch niet dat ik ze stom vindquote:
Blanke autochtonen in de basis (al zie ik niet waarom dat iets zou moeten uitmaken):quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:22 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
de helft van ons elftal zijn geeneens is echte nedelanders
Tip: laat niet zo duidelijk merken dat je geen verstand van voetbal hebt...quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:34 schreef Viswijfje het volgende:
van de vaart is na duitsland verhuist dus dat telt niet
Internetheldquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:07 schreef UltraR het volgende:
[..]
Jouw keus.
We hebben het al eens aan je gevraagd omdat je in één zin gewoon drie fouten maakt. Fouten die zelfs een kind op de basisschool niet eens maakt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:30 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat had heb je al gevraagt gevraagden nee niet aan schrijfen schrijven wel aan regeltjes en flauwekul
Ik heb zelf op voetbal gezeten en ik kom uit een voetbalfamiliequote:Op maandag 14 juni 2010 15:52 schreef Viswijfje het volgende:
dat vroeg ik me af!! iedereen die ik spreek heeft het over wk zelfs vriendinen die normaal nooit kijken, terwel ik er niet zo veel aan vind![]()
en normaal vind nooit IEDEREEN iets leuk bevoorbeeld dezelfde film jonges of eten. waarom bij voetbal dan wel?? of vinden maar een paar t leuk en doet de rest t voor erbij te horen?? dat denk ik soms wel!
niet dat t erg is hoor heb net heel lekker rustig gewinkelt!!
Ach, zo'n held hoef je toch ook weer niet te zijn om een ik schat zo 10-jarig meisje van je vlaggetjes af te laten blijven?quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:15 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ach, zo'n held hoef je toch ook weer niet te zijn om een ik schat zo 10-jarig meisje van je vlaggetjes af te laten blijven?
Ik hoop voor jou en voor de mensheid dat dat niet waar is.quote:
Omdat het Nederlands elftal iets nuttigs kan bereiken.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:59 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
TS is natuurlijk geslaagt voor het vmboquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:50 schreef Komakie het volgende:
Is dit echt niet een irriterende cloon
Ik kan me niet voorstellen dat iemand is zoals de TS....
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:55 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
TS is natuurlijk geslaagt voor het vmbo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |