als ik tijdes voetbal klets krijg ik altijd gezijk van de jonges of een toeter na me kop!!quote:Op maandag 14 juni 2010 17:15 schreef Asphias het volgende:
je hoeft ook helemaal niet heel erg van voetbal te houden om er een leuk feest van te maken tijdens het wk/ek. liefst met n grote groep kijken, groot scherm, en als je t wat minder vind ga je lekker achterin zitten kletsen. wél de sfeer, leuk de goals kijken, en als we winnen is het een groot oranje feest.
Waar wil je dan bijhoren?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:56 schreef Haque het volgende:
[..]
Idd, soms denk ik dat ze expres zo slecht Nederlands schrijven om er bij te horen.
Jij mag het eten regelenquote:Op maandag 14 juni 2010 18:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik vind voetbal niet leuk
[ afbeelding ]
oh, en gewinkelt is met een Dquote:Op maandag 14 juni 2010 18:34 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik vindt VW hoogstwaarschijnlijk heel lief want ze heeft een OOTS avatar
wat is oots??quote:Op maandag 14 juni 2010 18:34 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik vindt VW hoogstwaarschijnlijk heel lief want ze heeft een OOTS avatar
wie is dat en waarom??quote:
Het is een beetje zoals de gemiddelde discotheek waar jij ieder weekend te vinden bent?quote:Op maandag 14 juni 2010 17:17 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
als ik tijdes voetbal klets krijg ik altijd gezijk van de jonges of een toeter na me kop!!
en dan denk ik altijd we kletsen erna wel dan maar als ze dan hebben verloren is iedereen sjagrijnig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |