Doe dat dan lekker in KLB.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:06 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dit forum is voor praten over WK!!! dus ook als je t niet leuk vind!!!
in showbiz praat ook niet iedereen alleen over sterren waar ze favoriet van zijn
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:07 schreef UltraR het volgende:
[..]
Als je mijn vlaggetjes aan zou raken zou je echt een heel groot probleem hebben.
Jouw keus.
waar woon je?quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:07 schreef UltraR het volgende:
[..]
Als je mijn vlaggetjes aan zou raken zou je echt een heel groot probleem hebben.
Jouw keus.
dat had je al gevraagtquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:23 schreef tong80 het volgende:
Viswijfje. Had je een hekel aan Nederlands op school ?
Of als je bijna maar net niet je rijbewijs haalt tijdens een wedstrijd van Nederland als je moet afrijden en je Jack van Gelder op de autoradio hebt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:05 schreef xLaris het volgende:
Het gaat vooral om de sfeer en gezelligheid dat Nederland tijdens een EK of WK heeft, lekker weer oranje en de blijheid van de fanatieke supporters als Nederland wint, lekker schreeuwend en toeterend in de auto. En ook dat spanningsgevoel dat je krijgt als Nederland bijna scoort enzo.
de helft van ons elftal zijn geeneens is echte nedelandersquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:05 schreef xLaris het volgende:
Het gaat vooral om de sfeer en gezelligheid dat Nederland tijdens een EK of WK heeft, lekker weer oranje en de blijheid van de fanatieke supporters als Nederland wint, lekker schreeuwend en toeterend in de auto. En ook dat spanningsgevoel dat je krijgt als Nederland bijna scoort enzo.
Racistquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:22 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
de helft van ons elftal zijn geeneens is echte nedelanders
ik zeg toch niet dat ik ze stom vindquote:
Blanke autochtonen in de basis (al zie ik niet waarom dat iets zou moeten uitmaken):quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:22 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
de helft van ons elftal zijn geeneens is echte nedelanders
Tip: laat niet zo duidelijk merken dat je geen verstand van voetbal hebt...quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:34 schreef Viswijfje het volgende:
van de vaart is na duitsland verhuist dus dat telt niet
Internetheldquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:07 schreef UltraR het volgende:
[..]
Jouw keus.
We hebben het al eens aan je gevraagd omdat je in één zin gewoon drie fouten maakt. Fouten die zelfs een kind op de basisschool niet eens maakt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:30 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat had heb je al gevraagt gevraagden nee niet aan schrijfen schrijven wel aan regeltjes en flauwekul
Ik heb zelf op voetbal gezeten en ik kom uit een voetbalfamiliequote:Op maandag 14 juni 2010 15:52 schreef Viswijfje het volgende:
dat vroeg ik me af!! iedereen die ik spreek heeft het over wk zelfs vriendinen die normaal nooit kijken, terwel ik er niet zo veel aan vind![]()
en normaal vind nooit IEDEREEN iets leuk bevoorbeeld dezelfde film jonges of eten. waarom bij voetbal dan wel?? of vinden maar een paar t leuk en doet de rest t voor erbij te horen?? dat denk ik soms wel!
niet dat t erg is hoor heb net heel lekker rustig gewinkelt!!
Ach, zo'n held hoef je toch ook weer niet te zijn om een ik schat zo 10-jarig meisje van je vlaggetjes af te laten blijven?quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:15 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ach, zo'n held hoef je toch ook weer niet te zijn om een ik schat zo 10-jarig meisje van je vlaggetjes af te laten blijven?
Ik hoop voor jou en voor de mensheid dat dat niet waar is.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |