quote:Op maandag 14 juni 2010 19:53 schreef smegmanus het volgende:
Hoevaak gaan vrouwen deze vraag nog posten?
Ik bedoel, ga een wortel in je kut steken ofzo
Of een ei bakken.
En wat kibbelingquote:Op maandag 14 juni 2010 20:19 schreef ellevehC86 het volgende:
Wij zouden graag een schaal borrelhapjes willen, en neem je gelijk even mijn lege flesje mee en haal je een nieuwe?
Blah blah fucking blah rationele uitleg om intelligentie te laten zien blah blahquote:Op maandag 14 juni 2010 20:22 schreef n0ir het volgende:
Niet iedereen vindt het voetbal leuk, maar de sociale niet-autisten onder ons vinden het leuk om allemaal bij elkaar te komen en door gezamelijk een team naar de overwinning te juichen verbroedering te creëren en lekker te feesten.
Ja, met mensen als jou komen we er wel....quote:Op maandag 14 juni 2010 20:33 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Blah blah fucking blah rationele uitleg om intelligentie te laten zien blah blah
Niet mieren en laat ons met rust, na het WK werken we ons wel weer de pleuris voor jullie ntteloze handtasjes
Kloptquote:Op maandag 14 juni 2010 20:39 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ja, met mensen als jou komen we er wel....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
Het is geen onzin mogen wij iets anders leuk vinden AUBquote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:08 schreef Posergoth6667 het volgende:
er is gelukkig nog meer op tv dan het WK.
ik leef met je mee. hoop dat deze onzin snel over is. gelukkig heb ik er op mijn werk geen last van gehad. was heerlijk rustig.
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:40 schreef heloef het volgende:
Dat is gewoon lekker gezellig samenkomen en trots zijn op je land. Trouwens waarom willen vrouwen dit altijd weten? Wij vragen toch ook niet waarom jullie zo graag rodelen en shoppen?
Krijg een kut joh!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:08 schreef Posergoth6667 het volgende:
er is gelukkig nog meer op tv dan het WK.
ik leef met je mee. hoop dat deze onzin snel over is. gelukkig heb ik er op mijn werk geen last van gehad. was heerlijk rustig.
Nou, ik vraag me toch al tijden af waarom rodelbanen zo populair zijn onder vrouwen! TS?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:40 schreef heloef het volgende:
Dat is gewoon lekker gezellig samenkomen en trots zijn op je land. Trouwens waarom willen vrouwen dit altijd weten? Wij vragen toch ook niet waarom jullie zo graag rodelen en shoppen?
Vandaar je schrijfstijl. Op die manier is het makkelijker om dingen aan elkaar te rijmenquote:Op maandag 14 juni 2010 16:30 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
zijkert!!! en de regeltjes niet nee maar wel als we bevoorbeeld gedichten mochten schrijfen daar hou ik wel van
boeiendquote:Op maandag 14 juni 2010 17:17 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
als ik tijdes voetbal klets krijg ik altijd gezijk van de jonges of een toeter na me kop!!
en dan denk ik altijd we kletsen erna wel dan maar als ze dan hebben verloren is iedereen sjagrijnig
quote:
Dan moet je wel binnenshuis komen, aangezien we buiten geen vlaggetjes hebben. Binnen wel meer dan genoegquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:38 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
waar woon jij dan doe ik jou vlaggetjes t eerst!!!
Ga lekker ergens anders je boeiende verhaaltjes plempen doos.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:38 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
waar woon jij dan doe ik jou vlaggetjes t eerst!!!
dit forum is voor praten over WK!!! dus ook als je t niet leuk vind!!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders je boeiende verhaaltjes plempen doos.
Vrouwen die voetbal niet leuk vinden en toch in een WK forum zitten te zeiken
Als je mijn vlaggetjes aan zou raken zou je echt een heel groot probleem hebben.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |