quote:Op maandag 14 juni 2010 14:46 schreef greavy het volgende:
Voetbal vind ik niet zo interessant. Treinen zijn interessanter.
Ik kijk over een half uur wel naar de uitslag.
vroegen jullie dat maar is vaker!!!quote:Op maandag 14 juni 2010 15:56 schreef B3nn0 het volgende:
Wat een kut vrouwen vraag.. Wij vragen toch ook niet waarom vrouwen het leuk vinden om te winkelen? 70x hetzelfde jurkje voelen en dan nog niet kopen etc.. gatver
isquote:Op maandag 14 juni 2010 15:59 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
vroegen jullie dat maar is vaker!!!
maar waarom zijn we dan nou ineens wel trots op ons land maar bij de verkiesingen ho maar!!!quote:Op maandag 14 juni 2010 15:55 schreef ukga het volgende:
Ik vind voetbal niet leuk, maar ben die-hard chauvinist![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je moet toch trots zijn op je land, en elke reden voor een feestje, is altijd een goede reden![]()
wat heeft dat te maken met trots zijn op een land?quote:Op maandag 14 juni 2010 15:59 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
maar waarom zijn we dan nou ineens wel trots op ons land maar bij de verkiesingen ho maar!!!
als iedereen zoveel van ons land houd had geertje wel gewonnenquote:Op maandag 14 juni 2010 16:07 schreef kiekum.nl het volgende:
[..]
wat heeft dat te maken met trots zijn op een land?
tijdens de verkiezingen moeten we een goed bestuur voor ons land kiezen zodat we ook in de toekomst nog
trots kunnen zijn op ons land.
is dat zo?? t is toch echt veel meer als bij tennis of paardrijen of sieneke!!!quote:het gaat veel mensen nieteens om het voetbal op dit moment. het gaat erom dat wij, nederland, aan het spelen
zijn en natuurlijk willen we dan dat we winnen en natuurlijk zijn we dan trots als ONZE jongens winnen.
zo moeilijk is dat niet te begrijpen toch
bij het stemmen heb ik ook een vaderland-liefhebbende-partij gekozenquote:Op maandag 14 juni 2010 15:59 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
maar waarom zijn we dan nou ineens wel trots op ons land maar bij de verkiesingen ho maar!!!
ja maar dat zijn 1 a 2 wedstrijdjes, dara zit geen spanning in. hier gaat het om 6 weken van wedstrijden volgenquote:Op maandag 14 juni 2010 16:10 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
als iedereen zoveel van ons land houd had geertje wel gewonnen![]()
[..]
is dat zo?? t is toch echt veel meer als bij tennis of paardrijen of sieneke!!!
Volgens mij vond jij Nederlands ook niet leuk op school.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:52 schreef Viswijfje het volgende:
dat vroeg ik me af!! iedereen die ik spreek heeft het over wk zelfs vriendinen die normaal nooit kijken, terwel ik er niet zo veel aan vind![]()
en normaal vind nooit IEDEREEN iets leuk bevoorbeeld dezelfde film jonges of eten. waarom bij voetbal dan wel?? of vinden maar een paar t leuk en doet de rest t voor erbij te horen?? dat denk ik soms wel!
niet dat t erg is hoor heb net heel lekker rustig gewinkelt!!
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij vond jij Nederlands ook niet leuk op school.
Ik hou ook van experimentele gedichten.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:30 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
zijkert!!! en de regeltjes niet nee maar wel als we bevoorbeeld gedichten mochten schrijfen daar hou ik wel van
experimentele?? dat doe ik nietquote:Op maandag 14 juni 2010 16:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hou ook van experimentele gedichten.
Heb je ergens gepubliceerd ?
Als iemand het tolerante nederland schade aan doet is het wilders, dus ik snap je opmerking niet helemaal?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:10 schreef Viswijfje het volgende:
als iedereen zoveel van ons land houd had geertje wel gewonnen![]()
Idd, soms denk ik dat ze expres zo slecht Nederlands schrijven om er bij te horen.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij vond jij Nederlands ook niet leuk op school.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |