Zo'n kind is het nou eenmaal.... en altijd al geweest, dus wel gezelligquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo'n kind is het nou eenmaal.... en altijd al geweest, dus wel gezellig![]()
Toen hij 7 was zaten we ergens wat te drinken, doet de serveerster een misstap en haar dienblad vol glazen en flesjes valt op de grond, is het even stil, Jr. ineens net hard genoeg door de zaak: "Viel daar iets??"
ioh wat balen zeg!quote:Op maandag 14 juni 2010 11:36 schreef Rottdog het volgende:
Kan wel janken![]()
Wasdroger en wasmachine allebei overleden, heb me toch een berg was liggen
Ai, das echt zwaar balenquote:Op maandag 14 juni 2010 11:36 schreef Rottdog het volgende:
Kan wel janken![]()
Wasdroger en wasmachine allebei overleden, heb me toch een berg was liggen
Je zou het bijna expres doenquote:Op maandag 14 juni 2010 11:41 schreef Ticootje het volgende:
Ik ken dat, als expert wasmachines om zeep helpen heb ik heel wat keren met mn was bij mn moeder aan de deur gestaan..
Kreeg ik het nog gestreken terug ook. Eigenlijk ideaal!
quote:
en net al het beddegoed afgehaaltquote:Op maandag 14 juni 2010 11:37 schreef pinquit het volgende:
oei rottdogheftig. die berg blijft ook gewoon groeien. kan je nergens anders even wassen? (buren, ouders?) *klavertje 5 geeft.
Ze is dan ook expert hèquote:
Proestquote:
Dan ga ik eens opzoek naar een miele, want deze vertoont ook alweer kuren.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is dan ook expert hè
Das hier zinloos trouwens, heb een Miele met 10 jaar Miele garantie; ten eerste gaan die krengen vrijwel niet kapot en ten tweede komen ze het dan dus repareren
quote:Op maandag 14 juni 2010 12:05 schreef Fannie het volgende:
21 jaar geleden, 32 graden!![]()
[ link | afbeelding ]
(klooit nog ff verder met de scanner, gaat nie zoals ik wil...)
Ow, heel andersquote:Op maandag 14 juni 2010 12:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
nu ben ik wel heel nieuwsgierig hoe jullie er "vandaag" uitzien.
Bij ons is het nu zo dat hij een kilo of 30 lichter is dan toen we trouwden en ik ben het wel zwaarder gewordenquote:Op maandag 14 juni 2010 12:33 schreef Fannie het volgende:
Ik was 24 Livelink , en allebei een stuk slanker![]()
![]()
Twee losse mag ookquote:Kan ff geen leuke foto vinden van nu waar we allebei opstaan, zoek zo wel ff verder...
Ik snap niet dat je man afvalt terwijl jij zulke taarten in elkaar flanst! Als je de mijne was getrouwd dan kon je hem nu wegrollen...quote:Op maandag 14 juni 2010 12:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn man weegt na 11 jaar relatie 5 kilo minder, en ik 10 kilo meer. Maar ik was toen net heel veel afgevallen en had een gewicht wat niet bij me paste
Zou dat het zijn? Ik kook misschien wel veel slechter dan ik denkquote:Op maandag 14 juni 2010 13:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je man afvalt terwijl jij zulke taarten in elkaar flanst! Als je de mijne was getrouwd dan kon je hem nu wegrollen...
Ik ben ook maar 1.56, dus die 47 kilo kwam wel dichter bij het juiste gewicht dan de 59 van nu. Jij bent lekker lang volgens mij.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:59 schreef freecell het volgende:
Nou lifelink,is dat nou een beetje te doen, morbide obesitas?
De dag dat ik op 59 kilo kom geef ik een tuinfeestje denk ik
maar 47? Hoe lang ben je dan?
Mijn man zit nooit stil johquote:Op maandag 14 juni 2010 13:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je man afvalt terwijl jij zulke taarten in elkaar flanst! Als je de mijne was getrouwd dan kon je hem nu wegrollen...
cool! Waar ga je werken!quote:Op maandag 14 juni 2010 13:03 schreef Kleurdoos het volgende:
I'm hired, man wat stond die gast te springen om me aan te kunnen nemen
Voelt goed
Mn 'operatie' van morgen zeg ik af, ik wacht wel gewoon..ik zie er zo tegenop..dat ik liever 3 weken kramp heb, rly.
Misschien moet hij een weekje op kamp bij TFquote:Op maandag 14 juni 2010 13:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Zou dat het zijn? Ik kook misschien wel veel slechter dan ik denk
fat piggy campquote:Op maandag 14 juni 2010 13:09 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Misschien moet hij een weekje op kamp bij TF
Ik weeg 15 kilo meer dan toen wij elkaar leerden kennen en hij ook een kilo of 10 meer. Maar toen waren we allebei vrijgezel, dronken behoorlijk veel en aten nauwelijks.
Ik van 39 naar 62 kilo, bij 1.65 mquote:Op maandag 14 juni 2010 12:56 schreef livelink het volgende:
Wij zijn sinds het begin van onze relatie allebei dik 10 kilo zwaarder geworden![]()
Ik ben van 47 kilo naar 59 kilo gegaan![]()
En ja, de relatie heeft daar wel aan meegeholpen. In je eentje eten is nou eenmaal veel minder gezellig.
Ghana heb ik er twee van over dus die krijg je sowiesoquote:Op zondag 13 juni 2010 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wil eigenlijk nog wel graag een juichbandje van Ghana... en dan voor mezelf en niet voor het WK, maar gewoon voor bij mn andere armbandjes..
Fijn van je werk!quote:Op maandag 14 juni 2010 13:03 schreef Kleurdoos het volgende:
I'm hired, man wat stond die gast te springen om me aan te kunnen nemen
Voelt goed
Mn 'operatie' van morgen zeg ik af, ik wacht wel gewoon..ik zie er zo tegenop..dat ik liever 3 weken kramp heb, rly.
Met 1.56 is 47 een BMI onder de 20 toch?quote:Op maandag 14 juni 2010 13:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben ook maar 1.56, dus die 47 kilo kwam wel dichter bij het juiste gewicht dan de 59 van nu. Jij bent lekker lang volgens mij.
quote:Op maandag 14 juni 2010 13:12 schreef lily het volgende:
[..]
Ghana heb ik er twee van over dus die krijg je sowieso(en Twan dus ook)
aanstaande zaterdag?quote:Op maandag 14 juni 2010 13:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh nu het toch over eten gaatWie wilden er nou wél komen op high-tea de 19e?
quote:
Jah.. t is geen verplichting, ik mag gewoon afwachten natuurlijk.. en ik heb zo ontzettend geen zin in die hele ziekenhuisrompslompquote:Op maandag 14 juni 2010 13:16 schreef lily het volgende:
Ja KD. Je baan! Super![]()
alleen de curretage afzeggen? Zou je dat wel doen?
Lieve KD, het is echt een ingreep van niets. Mijn vruchtje wou niet loslaten en heb er een aantal weken mee rondgelopen. Dat is het ook niet geloof mequote:Op maandag 14 juni 2010 13:19 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Jah.. t is geen verplichting, ik mag gewoon afwachten natuurlijk.. en ik heb zo ontzettend geen zin in die hele ziekenhuisrompslomp
Ik ga niet kijkenquote:Op maandag 14 juni 2010 13:23 schreef Kleurdoos het volgende:
ik geef mijzelf nog 2 uur bedenktijd
enne, wie gaat er geen voetbal kijken?
Ik gok ikquote:Op maandag 14 juni 2010 13:23 schreef Kleurdoos het volgende:
ik geef mijzelf nog 2 uur bedenktijd
enne, wie gaat er geen voetbal kijken?
nouja ik zit nu op 11 a 12 weken, dus ik loop er al aardig lang mee (vindikdan) ik snap dat de ingreep weinig indrukwekkend is.. Maar die volledige narcose geeft me de creeps (ik heb nog nooit een operatie oid gehad, vandaar huiverig) en ze moeten me dan beademen enzo.ik vind t gewoon engquote:Op maandag 14 juni 2010 13:23 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Lieve KD, het is echt een ingreep van niets. Mijn vruchtje wou niet loslaten en heb er een aantal weken mee rondgelopen. Dat is het ook niet geloof me
Heb een ruggenprik genomen, is me goed bevallen.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:25 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nouja ik zit nu op 11 a 12 weken, dus ik loop er al aardig lang mee (vindikdan) ik snap dat de ingreep weinig indrukwekkend is.. Maar die volledige narcose geeft me de creeps (ik heb nog nooit een operatie oid gehad, vandaar huiverig) en ze moeten me dan beademen enzo.ik vind t gewoon eng
oeh, zou ik daar ook om kunnen vragen denk je?quote:Op maandag 14 juni 2010 13:30 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Heb een ruggenprik genomen, is me goed bevallen.
Tuurlijk kun je daarom vragen, tis niet standaart dat dan wel.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:31 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
oeh, zou ik daar ook om kunnen vragen denk je?
alles liever dan narcose denkik
je kan ook vragen of je een antimisselijkheidsmedicijntje mag. Dat doen ze dan in je infuus en dat helpt best wel.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:45 schreef pinquit het volgende:
i zou trouwens voor narcose gaan, ookal kan je daar flink ziek van worden. toch prettiger om er niks van mee te krijgen vind ik.
Mag je na de ingreep wel naar huis? Of moet je dan ook nog blijven?quote:Op maandag 14 juni 2010 13:55 schreef Kleurdoos het volgende:
wel narcose, geen roesje, want ik krijg beademing..en vicky zegt net dat dat bij roesjes niet zo is
maarre stomme truttende afspraak staat om 4:00 en ik moet er om half 3 al zijn
tsk.
Ik ben serieus de enige die niet kijkt..quote:Op maandag 14 juni 2010 14:33 schreef Tinuviel het volgende:
Op werk is het hier ook erg stil. Behoorlijk veel collega's die zitten kijken, zelfs het werkoverleg is uitgesteld.
meestal tot je geplast hebt, hier dan, oftewel na 5 druppels had ik geplastquote:Op maandag 14 juni 2010 14:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mag je na de ingreep wel naar huis? Of moet je dan ook nog blijven?
Ik kijk ook niet en met mij in ieder geval 4 collega's van mijn afdeling. Moesten jullie vrij nemen voor het kijken van de wedstrijd op je werk? Hier wel.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben serieus de enige die niet kijkt..
Nederland staat stil voor de wedstrijd...
ik word vertegenwoordigster van de 'Mama'quote:Op maandag 14 juni 2010 14:07 schreef Tinuviel het volgende:
KD wat naar van de curretage.Misschien idd snel achter de rug brengen dan is het voorbij. Wel fijn van je nieuwe baan
Waar ga je werken, wat ga je doen?
Fannie gefeliciteerd. Wow 21 jaar getrouwd is echt een eeuwigheid.
Wij hebben net de 4 jaar gevierd gisteren. Dat voelt voor mij al behoorlijk lang. We kennen elkaar zo'n 10 jaar nu.
de 'Mama'zegt mij geloof ik niet zo veel. Is dat een magazine?quote:Op maandag 14 juni 2010 15:01 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik word vertegenwoordigster van de 'Mama'
Ja, dat soort zooi lees ik dus altijd graag.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:03 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
de 'Mama'zegt mij geloof ik niet zo veel. Is dat een magazine?
ow een heel verhaal, maar ik zal je de details besparen.. ben gewoon even bozig op ze. De manier waarop ze reageren op een bepaalde situatie. Zo kinderachtig in mijn ogen...quote:
Heel sneaky maar gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op maandag 14 juni 2010 15:52 schreef Basboussa het volgende:
Bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegh, het is heul mijn dag niet......
Stom voetbal, was te saai voor woorden, ben nog steeds verkouden, zwak en misselijk. Moeders hing ook al om half 8 aan den foon, en manlief heeft een humeur waar je u tegen zegt.
En dat allemaal op mijn verjaardag....
KD, gefeliciteerd met je baan, en heul veul succes morrugu!
Oeh, nu word ik juist nieuwsgierig. Ben intercedent. Maar snap het wel als je geen zin hebt om het op te schrijven hoor.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ow een heel verhaal, maar ik zal je de details besparen.. ben gewoon even bozig op ze. De manier waarop ze reageren op een bepaalde situatie. Zo kinderachtig in mijn ogen...![]()
Basboussa, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
De Mama is trouwens best leukIk ben ook eventjes lid geweest, maar nu niet meer...
Candstand?quote:Op maandag 14 juni 2010 15:37 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en ik wil evenop een uitzendbureau die begint met de C...
![]()
![]()
Ik pm je het verhaal wel even.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:00 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Oeh, nu word ik juist nieuwsgierig. Ben intercedent. Maar snap het wel als je geen zin hebt om het op te schrijven hoor.
haha nee joh. Randstad met een Cquote:Op maandag 14 juni 2010 16:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik pm je het verhaal wel even.
Enne Candstand?
iets als wishful thinking waarschijnlijk...quote:Op maandag 14 juni 2010 16:11 schreef Vicky het volgende:Gefeliciteerd Basboussa!
Ik heb een hele zooi kleertjes op MP staan en sommigen zijn echt niet serieus he... biedingen van 25 cemt po een 2-delig pakje
Ik denk het... Het was ook van 1 bieder. Hij/zij had een stuk of 10 biedingen gedaan van 25 en 50 centquote:Op maandag 14 juni 2010 16:19 schreef Basboussa het volgende:
[..]
iets als wishful thinking waarschijnlijk...
brutaal mens heeft de halve wereldquote:Op maandag 14 juni 2010 16:20 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik denk het... Het was ook van 1 bieder. Hij/zij had een stuk of 10 biedingen gedaan van 25 en 50 cent
ik bied altijd maar één keer en dan precies wat ik ervoor over heb. word ik overboden, jammer dan.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:45 schreef Ticootje het volgende:
Ik bied ook altijd lekker laag.. Soms heb ik geluk en wil de verkoper er blijkbaar graag vanaf.
gewat met een spuitzak? kunnen we daar beeldmateriaal van krijgenquote:Op maandag 14 juni 2010 16:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Hai! Geen voetbal gekeken, Wel gekantklust met spuitzak. nu ben ik moe en ik moet nog duizend dingen.
Dankjewelvoorhetluisterenliefdagboek.
Dat ook.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik bied altijd maar één keer en dan precies wat ik ervoor over heb. word ik overboden, jammer dan.
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
gewat met een spuitzak? kunnen we daar beeldmateriaal van krijgen
Oh, wij nooit.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:55 schreef Ticootje het volgende:
Bij spuitzak denk ik toch aan hele andere dingen.
wij hebben op 2 dingen een bod. hebben gemaild en krijgen geen antwoord..quote:Op maandag 14 juni 2010 16:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb 2 uur geleden iets op MP gezet, dat wordt gewoon over een half uur al opgehaald. Snelle handel
Ik moet meteen weer aan een hamsterhok denkenquote:Op maandag 14 juni 2010 17:00 schreef Vicky het volgende:
[..]
wij hebben op 2 dingen een bod. hebben gemaild en krijgen geen antwoord..
we hebben op een fietsje geboden op MP, kregen we een mail dat het bod geaccepteerd was, hebben weer teruggemaild en hoorden toen een paar dagen niks...
Dat had ik met onze toiletpotquote:Op maandag 14 juni 2010 16:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb 2 uur geleden iets op MP gezet, dat wordt gewoon over een half uur al opgehaald. Snelle handel
Eigen schuld, had je maar niet moeten stoppen.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:28 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Ik heb een kater van het bier drinken van vanmiddag....
i knowquote:Op maandag 14 juni 2010 20:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Eigen schuld, had je maar niet moeten stoppen.
Ik ben de laatste dagen alleen maar moequote:Op maandag 14 juni 2010 20:38 schreef Ticootje het volgende:
Zo ik ben weer klaar voor vandaag. Ik moe!
yep check. Geen weekend gehad waar ik lekker kon opladen. Nu dus ff op m'n tandvlees door tot donderdag en dan lekker ff niets doen.quote:
Gewoon, je vaste supermarkt.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:52 schreef Tinuviel het volgende:
Gefeliciteerd BasboussaBeterschap ook voor je! Morgen is vast weer een beter dag. Ga je je verjaardag nog wel vieren?
Hier ook geen buzzpoll gehad. Bij welke supermarkt?
Ik ga zometeen ijs eten met aardbeien !quote:Op maandag 14 juni 2010 21:15 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb zin in eten. Ik had al een reep chocola open gemaakt, maar dat was het niet. Chips kraakt teveel en ik heb geen zin in gekraak. En eigenlijk weet ik gewoon niet waar ik trek in heb.
Ik zal het mn baas vragenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:48 schreef freecell het volgende:
Het ET, das maf, dat zou dan toch ook uit de test moeten komen?
En arme Tico, kan je niet ff weer gaan pitten?
joh, zou dat het zijn? dat heb ik ook sinds een paar weken.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:19 schreef moussy het volgende:
di pluizende krulwilgen zijn echt afschuwelijk, ik begin 's morgens met mn neus snuiten en dan kan ik daarna genieten van een bloedneus
ja , kutdagquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja
Jij
Knuffel!![]()
[..]
hm, dat maakt de kans kleiner
Beduidend...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja
Jij
Knuffel!![]()
[..]
hm, dat maakt de kans kleiner
Het is een bug die niet aan mij ligt. Dus ik hoop dat het 'vanzelf' opgelost wordt, omdat meer mensen er last van hebben. Rockabella's tweets doen ook heel raar.quote:
Ook stom dat je niet iets lichts mag eten dan! Helemaal als je er pas om 3 uur hoeft te zijn...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:20 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ja , kutdag
en nog erger is dat ik bijna niets mag eten.. als er iets een straf is voor me
Het is wel weer mooi weer
En over een dag is ie er ook nog. Joh, neem eens lekker rust. Dat heb je verdiend. Ja, zomaar.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik moet eigenlijk mijn keuken poetsen.Maar ik zit echt enorm te Woggen.
Buh, voor het eerst sinds echt dágen dat ik niet iets móetmoet. Ja nou ja, die keuken dus, maar die is er over een uur ook nog wel.
Mja, maar morgen komen ze foto's maken in mijn keuken.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:22 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
En over een dag is ie er ook nog. Joh, neem eens lekker rust. Dat heb je verdiend. Ja, zomaar.
Waarom komen ze foto's maken in jouw keuken? Is het voor een stylisch blad of voor de verkoop van je huis? Zonee, dan zou ik lekker niks doen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mja, maar morgen komen ze foto's maken in mijn keuken.dus dan moet het eigenlijk wel ff netjes zijn.
Vandaar de moet.
Decor, voor reklame.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:28 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Waarom komen ze foto's maken in jouw keuken? Is het voor een stylisch blad of voor de verkoop van je huis? Zonee, dan zou ik lekker niks doen.
Erg hè? Ik heb dat dus ook, omdat het móet wil het niet. Maar goed, als jij dan boodschappen doet ruim ik het puin in mijn keuken ff op. doen we allebei een moetje.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:37 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ga maar eens boodschappen doen. Kan mezelf bijna niet van mijn stoel af slepen.maar vanmiddag kan ik niet omdat Wouter dan praktijkexamen EHBO heeft en we mogen kijken bij de dipomauitreiking. Dus moet het nu echt. En dat 'moeten' verlamt. Enorm.
Ik ben nog niet weg, dus ik moet dan niet alleen boodschappen doen, ik moet ook nog opschieten!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Erg hè? Ik heb dat dus ook, omdat het móet wil het niet. Maar goed, als jij dan boodschappen doet ruim ik het puin in mijn keuken ff op. doen we allebei een moetje.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:44 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik ben nog niet weg, dus ik moet dan niet alleen boodschappen doen, ik moet ook nog opschieten!Maar elk nadeel hep zun voordeel, ik mag met de auto omdat ik anders niet op tijd terug ben!
Yeps.. al is het de komende week alleen proberen de conditie van haar longen weer op peil te brengen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:06 schreef lily het volgende:
sterkte KD![]()
En spannend voor je oma, Diaan..
en de laatste 4 bandjes zijn naar jullie onderweg. Nu ze op zijn bij de Plus word ik door de heren naar AH gestuurd
Stil in een hoekje gaan zitten en wachten tot het over is.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:05 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik ben de was aan t doen
De 2e was draait al...dus nu hoef ik even niets
Wil eigenlijk t huis gaan dweilen...
Moet ik er een paar sturen?? PM me je adres dan maar even..quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:09 schreef lily het volgende:
Ja, Peesies zegt David dan... (hij heeft niet door dat het woord beesies een afgeleide van beest is)
ik heb een hele hoop oranje...en 1 blauwequote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:28 schreef _Ingrid_ het volgende:
Zijn die beessies zo leuk als ze eruit zien op het plaatje?
kim wil er ook 1, maar we komen eik amper bij AH. Is zeker bij 15,- boodschappen?
Kun je niet van die vloeibare stopper in je systeem gooien. Werkt vaak heel goed.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:13 schreef Diaan73 het volgende:hmm er lekt een radiateur van mn auto... nou weer naar garage enz. pfff daar heb ik toch helemaal geen zin in.
ze zijn wel grappig maar verharen als de pest.. Ik vind steeds overal van die pluisjes.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:28 schreef _Ingrid_ het volgende:
Zijn die beessies zo leuk als ze eruit zien op het plaatje?
kim wil er ook 1, maar we komen eik amper bij AH. Is zeker bij 15,- boodschappen?
Ik las er net iets over op internet.... misschien wel het proberen waard en hoef ik alleen maar naar de auto-onderdelen winkel te fietsen. Bedankt voor de tip!!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kun je niet van die vloeibare stopper in je systeem gooien. Werkt vaak heel goed.
Ja en die dingen zitten maar met een paar moeren vast..quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:20 schreef moussy het volgende:
radiateur van de sloop is ook niet zo heel duur.
Zoek een garage die ook gewoon onderdelen van de sloop afhaalt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:23 schreef Diaan73 het volgende:
Maar hij moet er ook nog ingezet worden... wij zijn beiden echt leken op het gebied van auto's.
ff googlen op mitella aanleggenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:24 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kim heeft haar arm gebroken en heeft dus een mitella. Alleen gaat ze toch telkens met haar arm er half uit, verschuift ze hem etc. Krijg hem niet fatsoenlijk. Iemand een makkelijke uitleg?
Ik ga straks maar even erachteraan bellen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zoek een garage die ook gewoon onderdelen van de sloop afhaalt.
alleen als je een kokende motor wil als het water er echt uit looptquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga straks maar even erachteraan bellen.
Kan ik er nog een ritje mee rijden eigenlijk? Op en neer naar school?
Wel degene die in beeld moet met je ring eraan hoop ikquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:38 schreef innepin het volgende:
KDSterkte
Oh Ingrid, wat sneu voor Kim, hoe heeft ze d'r arm gebroken dan?
Ik ben net naar de manicure geweestalleen duurde t erg lang en D. moest echt weg en ik dus naar huis, dus nu is maar één hand gedaan
FAIL.
En in bavaria jurkje langsgaan...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:42 schreef moussy het volgende:
ow en het scheelt echt als je zelf, vrouw dus, naar de sloop belt
Ik krijg een beetje een strakke plasser van zulk soort praatquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:40 schreef moussy het volgende:
[..]
alleen als je een kokende motor wil als het water er echt uit loopt
*rolt zwaar shaggie en krabt aan zak*
Vorige week maandag van de wc gevallen bij mijn ouders en die donderdag erop van de schommel gevallen/geduwd met gym op dezelfde arm gevallen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:38 schreef innepin het volgende:
Oh Ingrid, wat sneu voor Kim, hoe heeft ze d'r arm gebroken dan?
Toch gedaan en met niet kokende motor thuisi gekomen!!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:40 schreef moussy het volgende:
[..]
alleen als je een kokende motor wil als het water er echt uit loopt
*rolt zwaar shaggie en krabt aan zak*
alleen als je kinderen ze niet willenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Moet ik er een paar sturen?? PM me je adres dan maar even..
ook niet als je schattige 5 jarige kleuter het heeeel graag wilquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:29 schreef _NIKKI_ het volgende:
Nou ze zijn wel leuk, maar om er nou speciaal voor naar de AH te gaan.![]()
ik zou gewoon ff een pak luiers gaan halen en wat wasmiddel ofzo.. Zit je ook op 15 euro en dat soort dingen zijn toch overal dezelfde prijs.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:01 schreef lily het volgende:
[..]
ook niet als je schattige 5 jarige kleuter het heeeel graag wil
Of je koopt een aanbieding, zoals 2e soep in zak van Unox voor de halve prijs. Krijg je ook een beesie bij.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ik zou gewoon ff een pak luiers gaan halen en wat wasmiddel ofzo.. Zit je ook op 15 euro en dat soort dingen zijn toch overal dezelfde prijs.
die van mij hebben verplicht bananen mee naar schoolquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:11 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Of je koopt een aanbieding, zoals 2e soep in zak van Unox voor de halve prijs. Krijg je ook een beesie bij.
Twan heeft al 4 kleuren en Lennon gooit er alleen mee... dus ik hou nog wat over!!quote:
Hee wat toevallig, die van mij ook!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:13 schreef moussy het volgende:
[..]
die van mij hebben verplicht bananen mee naar school
Nee de andere handquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wel degene die in beeld moet met je ring eraan hoop ik![]()
Kan je later nog terug?
Misschien ga ik dat maar eerst proberen. Peace wilde eigenlijk dat het gemaakt/vervangen werd.quote:
Diaan ik kan je nog een goede sloop aanbevelen. Helaas is dat wel met eigen uitbouw uit de vorige auto en inbouw in je eigen auto.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:04 schreef Diaan73 het volgende:
hmm toen wij onze "grote" auto hebben gekocht, hebben 6 maanden bovaggarantie erbij genomen. Nou ja, in de zin dat de auto goedkoper was als we dat niet zouden doen. Achteraf goede keuze geweest!! Er mankeerden toch nog wel wat dingetjes dat eerste halfjaar.. vooral stomme dingen zoals een raam dat niet meer dicht wil.. eerst rechts, later links.
Ja leuk zijn ze hè??quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:06 schreef lily het volgende:
Ja, haha. Mijn bijrijdersraam kon ook niet meer open. Maar dat was een reparatie van 90 euro dus dat ging nog (leve de electrische ramen).
kon je de auto niet terugbrengen en je geld terugeisen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:42 schreef lily het volgende:
Die auto ellende altijd, bah.
Ik heb laatst een grotere auto gekocht (bij ons thuis ben ik de enige die auto rijdt).
Ik had 1 voorwaarde (op het feit dat alledrie de kinderen er fatsoenlijk inpassen na dan) een airco. Ik had een Opel Astra met airco dus die wilde ik niet meer missen.
Na veel zoeken grotere, en voor ons betaalbare, auto gevonden met airco uiteraard. Naar Breda ervoor gereden. Nou prima auto maar de airco moet alleen worden bijgevuld.
Bij thuiskomst bleek met bijvullen dat het ding hartstikke lek is. Reparatie kost 600 euro![]()
![]()
En dat heb ik nu ff niet (althans niet om daaraan uit te geven).
En even rondbellen bij andere garages? Dat scheelt soms wel honderden euros.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:35 schreef lily het volgende:
Hij was uiteraard al op mijn naam overgeschreven. Ik kwam er pas een week of 3 later achter omdat ik toen pas die airco liet bijvullen.
Mijn eigen auto was ook verkocht.
en even terug naar Breda... (tijd is tegenwoordig ook erg kostbaar).
heel veel gedoe zou dat opgeleverd hebben..
Kwestie van dikke pech (maar zeker associaal).
Ja, heb ik al gedaan.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:41 schreef Ticootje het volgende:
En even rondbellen bij andere garages? Dat scheelt soms wel honderden euros.
Het is een sloop waar dus honderden auto's staan. Je hebt daar goede kansen een bepaald onderdeel te vinden. Echter moet je het wel zelf demonteren uit de sloopauto en inbouwen in je eigen auto. Kennen jullie niet iemand die er handig in is?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja leuk zijn ze hè??
Tinuviel, hoe bedoel je dat?
das toch meestal zo bij de sloopquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:00 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Het is een sloop waar dus honderden auto's staan. Je hebt daar goede kansen een bepaald onderdeel te vinden. Echter moet je het wel zelf demonteren uit de sloopauto en inbouwen in je eigen auto. Kennen jullie niet iemand die er handig in is?
Okay op die manier... mn oom zou het kunnen, maar die doet dat niet meer, is te druk met pc's en mn oma denk ik.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:00 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Het is een sloop waar dus honderden auto's staan. Je hebt daar goede kansen een bepaald onderdeel te vinden. Echter moet je het wel zelf demonteren uit de sloopauto en inbouwen in je eigen auto. Kennen jullie niet iemand die er handig in is?
Oh, ik bel gewoon naar de sloop, en dan kan ik gewoon een los onderdeel komen halen. Mevroutje.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:09 schreef moussy het volgende:
[..]
das toch meestal zo bij de sloop
Als 'vrouw' belt kan je de mazzel hebben dat ze het onderdeel er wel ff uithalen hoor, mevroutje ()
Wèffiequote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:29 schreef Memmel het volgende:
Ik neem gewoon een tang mee en knip het met een veilige marge rondom los. No problemo. Ook al eens een grille van de sloop gehaald. en een motortje voor de ruitenwisser.
Ik ben een ware Ludolf...
Er is ook ergens een website waar je aan kan geven wat je zoekt en dan krijg je bericht van allerlei sloop-zaken of ze het hebben en wat het daar kost.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh, ik bel gewoon naar de sloop, en dan kan ik gewoon een los onderdeel komen halen. Mevroutje.
Ja en dan kunnen ze het zelfs opsturen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Er is ook ergens een website waar je aan kan geven wat je zoekt en dan krijg je bericht van allerlei sloop-zaken of ze het hebben en wat het daar kost.
Zo ben ik toen aan mijn nieuwe dashboard-metertjes gekomen.
Weet even niet meer hoe dat heet. Wellicht dat ze je in PTA verder kunnen helpen?
Tof! Die voeg ik toe aan de afdeling "Muziek voor Rienk"quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:51 schreef Oxymoron het volgende:
Tip van Oxy: voor als je iets leuks aan je kind/jezelf wilt laten zien en horen
En dan bij ''related'' zie je allemaal soortgelijke filmpjes.![]()
Ja idd ja!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja en dan kunnen ze het zelfs opsturen.
is goed!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:54 schreef Memmel het volgende:
vick, ja gezien, effe kijken wanneer het gaat lukken!
Jeeeeeequote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:56 schreef Vicky het volgende:
[..]
is goed!Yihaaaa, uitnodiging voor sollicitatiegesprek
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:56 schreef Vicky het volgende:
[..]
is goed!Yihaaaa, uitnodiging voor sollicitatiegesprek
Kim heeft bij de knoop zo'n stukje zitten, zodat het niet zeer doet in haar nek.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:48 schreef moussy het volgende:
deze mitella dingen zitten ook lekker, doen niet zo'n pijn in je nek.
[ afbeelding ]
Ach wat erg.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Trieste manier om kennis te gaan maken met je buurman..bezorg hem een rouwstuk
Sneu verhaal..die hadden een nieuw huis gekocht voor hun oude dag..toen bleek zij ziek en ze kon het er mooi mee doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |