Ik kijk ook niet en met mij in ieder geval 4 collega's van mijn afdeling. Moesten jullie vrij nemen voor het kijken van de wedstrijd op je werk? Hier wel.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben serieus de enige die niet kijkt..
Nederland staat stil voor de wedstrijd...
ik word vertegenwoordigster van de 'Mama'quote:Op maandag 14 juni 2010 14:07 schreef Tinuviel het volgende:
KD wat naar van de curretage.Misschien idd snel achter de rug brengen dan is het voorbij. Wel fijn van je nieuwe baan
Waar ga je werken, wat ga je doen?
Fannie gefeliciteerd. Wow 21 jaar getrouwd is echt een eeuwigheid.
Wij hebben net de 4 jaar gevierd gisteren. Dat voelt voor mij al behoorlijk lang. We kennen elkaar zo'n 10 jaar nu.
de 'Mama'zegt mij geloof ik niet zo veel. Is dat een magazine?quote:Op maandag 14 juni 2010 15:01 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik word vertegenwoordigster van de 'Mama'
Ja, dat soort zooi lees ik dus altijd graag.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:03 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
de 'Mama'zegt mij geloof ik niet zo veel. Is dat een magazine?
ow een heel verhaal, maar ik zal je de details besparen.. ben gewoon even bozig op ze. De manier waarop ze reageren op een bepaalde situatie. Zo kinderachtig in mijn ogen...quote:
Heel sneaky maar gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op maandag 14 juni 2010 15:52 schreef Basboussa het volgende:
Bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegh, het is heul mijn dag niet......
Stom voetbal, was te saai voor woorden, ben nog steeds verkouden, zwak en misselijk. Moeders hing ook al om half 8 aan den foon, en manlief heeft een humeur waar je u tegen zegt.
En dat allemaal op mijn verjaardag....
KD, gefeliciteerd met je baan, en heul veul succes morrugu!
Oeh, nu word ik juist nieuwsgierig. Ben intercedent. Maar snap het wel als je geen zin hebt om het op te schrijven hoor.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ow een heel verhaal, maar ik zal je de details besparen.. ben gewoon even bozig op ze. De manier waarop ze reageren op een bepaalde situatie. Zo kinderachtig in mijn ogen...![]()
Basboussa, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
De Mama is trouwens best leukIk ben ook eventjes lid geweest, maar nu niet meer...
Candstand?quote:Op maandag 14 juni 2010 15:37 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en ik wil evenop een uitzendbureau die begint met de C...
![]()
![]()
Ik pm je het verhaal wel even.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:00 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Oeh, nu word ik juist nieuwsgierig. Ben intercedent. Maar snap het wel als je geen zin hebt om het op te schrijven hoor.
haha nee joh. Randstad met een Cquote:Op maandag 14 juni 2010 16:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik pm je het verhaal wel even.
Enne Candstand?
iets als wishful thinking waarschijnlijk...quote:Op maandag 14 juni 2010 16:11 schreef Vicky het volgende:Gefeliciteerd Basboussa!
Ik heb een hele zooi kleertjes op MP staan en sommigen zijn echt niet serieus he... biedingen van 25 cemt po een 2-delig pakje
Ik denk het... Het was ook van 1 bieder. Hij/zij had een stuk of 10 biedingen gedaan van 25 en 50 centquote:Op maandag 14 juni 2010 16:19 schreef Basboussa het volgende:
[..]
iets als wishful thinking waarschijnlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |