Eigen schuld, had je maar niet moeten stoppen.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:28 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Ik heb een kater van het bier drinken van vanmiddag....
i knowquote:Op maandag 14 juni 2010 20:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Eigen schuld, had je maar niet moeten stoppen.
Ik ben de laatste dagen alleen maar moequote:Op maandag 14 juni 2010 20:38 schreef Ticootje het volgende:
Zo ik ben weer klaar voor vandaag. Ik moe!
yep check. Geen weekend gehad waar ik lekker kon opladen. Nu dus ff op m'n tandvlees door tot donderdag en dan lekker ff niets doen.quote:
Gewoon, je vaste supermarkt.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:52 schreef Tinuviel het volgende:
Gefeliciteerd BasboussaBeterschap ook voor je! Morgen is vast weer een beter dag. Ga je je verjaardag nog wel vieren?
Hier ook geen buzzpoll gehad. Bij welke supermarkt?
Ik ga zometeen ijs eten met aardbeien !quote:Op maandag 14 juni 2010 21:15 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb zin in eten. Ik had al een reep chocola open gemaakt, maar dat was het niet. Chips kraakt teveel en ik heb geen zin in gekraak. En eigenlijk weet ik gewoon niet waar ik trek in heb.
Ik zal het mn baas vragenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:48 schreef freecell het volgende:
Het ET, das maf, dat zou dan toch ook uit de test moeten komen?
En arme Tico, kan je niet ff weer gaan pitten?
joh, zou dat het zijn? dat heb ik ook sinds een paar weken.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:19 schreef moussy het volgende:
di pluizende krulwilgen zijn echt afschuwelijk, ik begin 's morgens met mn neus snuiten en dan kan ik daarna genieten van een bloedneus
ja , kutdagquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja
Jij
Knuffel!![]()
[..]
hm, dat maakt de kans kleiner
Beduidend...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja
Jij
Knuffel!![]()
[..]
hm, dat maakt de kans kleiner
Het is een bug die niet aan mij ligt. Dus ik hoop dat het 'vanzelf' opgelost wordt, omdat meer mensen er last van hebben. Rockabella's tweets doen ook heel raar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |