Ja wat wil je als Tazmaniac 6 posts achter elkaar maakt om het vorige topic te sluitenquote:
Het is te merken dat je nog niet lang meedraait in deze topics?quote:Op maandag 14 juni 2010 00:13 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ja wat wil je als Tazmaniac 6 posts achter elkaar maakt om het topic te sluiten
*kuch kuch* nieuwsgroepen *kuch*quote:Op maandag 14 juni 2010 00:22 schreef Brawler het volgende:
Waar kijken jullie eigenlijk de UFC events?
Er is zeker nergens een livestream te krijgen, behalve op de officiële UFC pay-per-view site?
Bij gebrek aan beter is http://video.mmator.com wel ok, maar is het ergens anders in betere kwaliteit te zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Harde Crocop bodykick![]()
quote:Op zondag 13 juni 2010 23:46 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
En met een tic in z'n rechter schouder, irritant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: mma noobs die onzin uitkramen, bah!
Je doet er verstandig aan om het aan te schaffen ivm schuurplekken op je huid van het rollen over de grond en ter bescherming tegen staph infection.quote:Op maandag 14 juni 2010 02:01 schreef 33 het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met rashguards?
Zoiets bedoel ik dan.
Aan te raden is achteraf een goede rip te downloaden ipv een stream kijken.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:22 schreef Brawler het volgende:
Waar kijken jullie eigenlijk de UFC events?
Er is zeker nergens een livestream te krijgen, behalve op de officiële UFC pay-per-view site?
Bij gebrek aan beter is http://video.mmator.com wel ok, maar is het ergens anders in betere kwaliteit te zien?
Jep heb die toevallig ook. Deze vallen vrij klein. Zijn wel relaxt om onder je Gi te dragen met BJJ en bij Grappling wat fijner over de mat verplaatsen met gewone shirts krijg je rode plekken van de wrijving. Verder train ik er ook nog wel eens met andere sporten in houd je wat cooler.quote:Op maandag 14 juni 2010 02:01 schreef 33 het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met rashguards?
Zoiets bedoel ik dan.
Carwin gaat de nieuwe kampioen worden!quote:Op maandag 14 juni 2010 00:07 schreef n00cL30n het volgende:
Zo dan, gaat hard hier!
UFC 116, kan niet wachten.
Ik hoop het nietquote:Op maandag 14 juni 2010 08:13 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Carwin gaat de nieuwe kampioen worden!
Er komen meer halfnaakte mannen voorbij hoorquote:Op maandag 14 juni 2010 02:12 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo doorzichtig hoe ze het mannelijke publiek opgeilen
Halfnaakte vrouwen op de achtergrond, van schuin boven genomen voor een betere kijk op tieten en lijf.
Niet dat ik klaag natuurlijk, moar!![]()
![]()
![]()
Hopen is dan inderdaad een goed woord.quote:
Ze hebben ook regelmatig gewoon shots van de boobies van Arianequote:Op maandag 14 juni 2010 02:12 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo doorzichtig hoe ze het mannelijke publiek opgeilen
Halfnaakte vrouwen op de achtergrond, van schuin boven genomen voor een betere kijk op tieten en lijf.
Niet dat ik klaag natuurlijk, moar!![]()
![]()
![]()
Mwoah, Carwin had het geluk dat Mir dacht dat hij veilig was tegen de kooi aan. Lesnar heeft hem ook echt vernietigd hoor. Het zijn sowieso twee bizar sterke gasten dus echt lang zal het niet duren. Mocht het wel lang duren denk ik dat Lesnar het voordeel heeft in het cardio-gedeelte.quote:Op maandag 14 juni 2010 08:55 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Hopen is dan inderdaad een goed woord.
Lesnar die net terugkomt van een ziekte tegen een Carwin die niet al te lang geleden Mir nog vermorzeld heeft. Lesnar had dan nog wat moeite met een Mir die op dat moment ook nog eens een mindere vorm had.
Het gaat lastig worden voor Lesnar.
Het nadeel juist, door die reden had bv Couture nog een kans tegen Lesnar. Iemand die net terugkomt van een ziekte heeft volgens mij dan ook een mindere cardio dan iemand die al tijdenlang top fit is. Lesnar is dan ook nog wat groter en gespierder dan Carwin, oftewel zullen zijn spieren toch ook sneller problemen krijgen met zuurstof?quote:Op maandag 14 juni 2010 08:57 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Mwoah, Carwin had het geluk dat Mir dacht dat hij veilig was tegen de kooi aan. Lesnar heeft hem ook echt vernietigd hoor. Het zijn sowieso twee bizar sterke gasten dus echt lang zal het niet duren. Mocht het wel lang duren denk ik dat Lesnar het voordeel heeft in het cardio-gedeelte.
Ik weet niet of het slecht is voor Lesnar dat hij terugkomt van ziekte. Hij kan nog zoveel beter wordenquote:Op maandag 14 juni 2010 09:03 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Het nadeel juist, door die reden had bv Couture nog een kans tegen Lesnar. Iemand die net terugkomt van een ziekte heeft volgens mij dan ook een mindere cardio dan iemand die al tijdenlang top fit is. Lesnar is dan ook nog wat groter en gespierder dan Carwin, oftewel zullen zijn spieren toch ook sneller problemen krijgen met zuurstof?
Verder heb je gelijk, het zijn 2 bizar sterke en getrainede gasten, oftewel dat gaat knallen worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |