Wie?quote:Op zondag 13 juni 2010 23:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kijk ik toch liever naar Laki's chickie!
Khalid Boulahrouz.quote:
Ik wilde helemaal geen jaarabbo daar, maar had het verkeerd ingevuld, ik heb het zelfs in mijn profiel daar gezet.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:42 schreef Otis2.0 het volgende:
Vertel het jezelf, maar ondertussen betaal je maandelijks geld om op mooiemensen.com te staan en wil je alleen een vriendin voor de lusten en zeg je dat je vertrekt als het slecht met haar zou gaan.
Inderdaad.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:47 schreef Lamon. het volgende:
[quote]Op zondag 13 juni 2010 23:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Vertel het jezelf, maar ondertussen betaal je maandelijks geld om op mooiemensen.com te staan en wil je alleen een vriendin voor de lusten en zeg je dat je vertrekt als het slecht met haar zou gaan.
Ja.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:47 schreef Lamon. het volgende:
[quote]Op zondag 13 juni 2010 23:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Omdat 90% van deze SC geen Spaans of alleen Spaans voor beginners praat.quote:
quote:
en nu?quote:Op zondag 13 juni 2010 23:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat 90% van deze SC geen Spaans of alleen Spaans voor beginners praat.
Moet ik huilenquote:
BREAK YA NECKquote:Op zondag 13 juni 2010 23:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hoe heet dat ene nummer van Busta ook alweer met die chille beatIk kom er nu niet op.
quote:Op zondag 13 juni 2010 23:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hoe heet dat ene nummer van Busta ook alweer met die chille beatIk kom er nu niet op.
WUT?!quote:Op zondag 13 juni 2010 23:50 schreef Bragi het volgende:
Ik ga morgen kijken bij m'n vriendin, met haar big ass (screen), zaterdag wellicht in Amsterdam en volgende week donderdag in Enschede.
Nee die beat is best wel snel. Niet touch itquote:
Wat jij niet snap?quote:
I love my bitchquote:Op zondag 13 juni 2010 23:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
Nein ;o Is wel een paar jaar oud dacht ik.quote:
Voetbal kijken met je vriendinquote:Op zondag 13 juni 2010 23:50 schreef Bragi het volgende:
Ik ga morgen kijken bij m'n vriendin, met haar big ass (screen), zaterdag wellicht in Amsterdam en volgende week donderdag in Enschede.
Ook niet.quote:
Haha nee, ik kan die beat wel beatboksen maar daar hebben jullie niets aanquote:
Ze hebben daar een grote televisie.quote:
http://www.midomi.com/quote:Op zondag 13 juni 2010 23:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha nee, ik kan die beat wel beatboksen maar daar hebben jullie niets aanMaar het kan ook wel een nummer zijn waar hij alleen featured.
quote:Op zondag 13 juni 2010 23:54 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ze hebben daar een grote televisie.
Nee, maar ze doet het voor mij.Ze volgt voetbal nooit, maar wil nu wel Nederland kijken met mij.
quote:
Ik ben er al eerder geweest.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:51 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat doe jij in mijn land, kimosabe?
Daar zag ik van de week ook al een foto van, volgens mij ook in dit topic.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:55 schreef reetveter het volgende:
http://bunita-poppetje1.hyves.nl/fotos/511050796/0/B1U6/
Doe niet alsof je dat zelf niet ook hebt.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:55 schreef Japsnars het volgende:
Sexual aroused by people who act like robots
Wtf kan je die beat dan zettenquote:Op zondag 13 juni 2010 23:54 schreef Bragi het volgende:
[..]
http://www.midomi.com/
http://www.shazam.com/
Weet ik veel.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wtf kan je die beat dan zetten. Ik ga nu niet doen want mijn ouders slapen.
Je hoeft weinig af te stellen aan je bestaande gaydar.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:55 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Boh, mijn Bragiradar gaat up volgende week donderdag.
Serieus dat is toch alleen maar irritant, voetbal kijken met iemand die nooit voetbal kijktquote:Op zondag 13 juni 2010 23:54 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ze hebben daar een grote televisie.
Nee, maar ze doet het voor mij.Ze volgt voetbal nooit, maar wil nu wel Nederland kijken met mij.
quote:Op zondag 13 juni 2010 23:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Doe niet alsof je dat zelf niet ook hebt.
Ciaobellaaquote:
Welnee. Je kan misschien niet oeverloos samen gaan analyseren, maar dat hoeft toch ook niet per se om je te vermaken met een wedstrijd? Je kijkt toch ook wel eens alleen voetbal? Ik in ieder geval wel.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:57 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Serieus dat is toch alleen maar irritant, voetbal kijken met iemand die nooit voetbal kijkt
quote:Op zondag 13 juni 2010 23:58 schreef L0t.. het volgende:
Er is overigens één ding wat ik echt NOOIT MEER doe; voetbal kijken met m'n moeder![]()
Ja, maar zulke mensen kunnen nooit hun mond houden en er komt alleen maar poep uitquote:Op zondag 13 juni 2010 23:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
Welnee. Je kan misschien niet oeverloos samen gaan analyseren, maar dat hoeft toch ook niet per se om je te vermaken met een wedstrijd? Je kijkt toch ook wel eens alleen voetbal? Ik in ieder geval wel.
Inderdaadquote:Op zondag 13 juni 2010 23:58 schreef L0t.. het volgende:
Er is overigens één ding wat ik echt NOOIT MEER doe; voetbal kijken met m'n moeder![]()
Slechte grappen worden zelfs niet in Enske gemaakt, dus je valt wel op.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je hoeft weinig af te stellen aan je bestaande gaydar.
Heel Twente is een slechte grap.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:00 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Slechte grappen worden zelfs niet in Enske gemaakt, dus je valt wel op.
Nogalquote:
Er komt nooit poep uit mijn vriendin!quote:Op maandag 14 juni 2010 00:00 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, maar zulke mensen kunnen nooit hun mond houden en er komt alleen maar poep uitIn je eentje voetbal kijken is ook wel lekker soms, maar voor WK vind ik dat echt niet leuk.
Ja die link heeft ie van mij.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
Daar zag ik van de week ook al een foto van, volgens mij ook in dit topic.
Jawel.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:01 schreef Bragi het volgende:
En wat nou "zulke mensen"? Wat zit je m'n vriendin te dissen, gek?
Niet iedereen die geen voetbal volgt praat per definitie poep.
Praat geen poep.quote:
goed goed vriend.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:02 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hoe is het met die romantische film van je?
Nee, JIJ hebt een grote, ongefundeerde mond.quote:
Het ging me meer om "zulke mensen" en het verdere gegeneraliseer, maar als je aan m'n vriendin komt, kom je aan mij, ja.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:07 schreef Otis2.0 het volgende:
Zie die furie in Bragi's ogen zodra je de woorden "jouw vriendin" zegt.
1-0quote:Op maandag 14 juni 2010 00:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik. Voetbal kijken met mensen die nooit voetbal kijken =.
Ik.quote:
Beter voetbal kijken met je vrienden dan met je vriendin.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:10 schreef Bragi het volgende:
Beter een vriendin die geen verstand van voetbal heeft, maar toch kijkt, dan een die domme uitspraken doet.
Neem je verlies gewoon.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:10 schreef Bragi het volgende:
Beter een vriendin die geen verstand van voetbal heeft, maar toch kijkt, dan een die domme uitspraken doet.
Da's helaas geen optie.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Beter voetbal kijken met je vrienden dan met je vriendin.
Er is geen verlies, dus er valt weinig te nemen.quote:
Slaap lekker, veel plezier morgen!quote:Op maandag 14 juni 2010 00:14 schreef Japsnars het volgende:
Nu ga ik Adventureland kijken, dan dromen, dan opstaan, dan school + dagdromen en vervolgens bieren en WK kijken.
Veel plezier met een geweldige match van Oranje morgen![]()
Oh wat dan?quote:Op maandag 14 juni 2010 00:21 schreef Broekpaling het volgende:
Bij ons in de straat is er vandaag een dood gegaan.
Ik kan vannacht niet slapenquote:Op maandag 14 juni 2010 00:22 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb nu al de kriebels voor morgen ihihihihihihi xD
Ik draag voor de zekerheid tegenwoordig een Senseo bij me.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:28 schreef L0t.. het volgende:
Triest is dat jaVoor hetzelfde geld ben ik morgen de volgende
Dat was geen Senseo, daar doet God het echt niet voor.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik draag voor de zekerheid tegenwoordig een Senseo bij me.
Oh kut, dan heb ik niet zitten opletten.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat was geen Senseo, daar doet God het echt niet voor.
Jij bent ook al zo'n afvallige?quote:Op maandag 14 juni 2010 00:29 schreef Breathtaking het volgende:
Morgen van 11:40 tot 14:23 zit ik in het OV. M'n vriendje: 'Neeeeedan zul je vast in je eentje in de bus zitten..'
Heel chill.
Ik denk dat ik rond die tijd morgen maar eens even ga tanken. Heb ik daarna misschien zelfs de weg voor mezelf ook.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:29 schreef Breathtaking het volgende:
Morgen van 11:40 tot 14:23 zit ik in het OV. M'n vriendje: 'Neeeeedan zul je vast in je eentje in de bus zitten..'
Heel chill.
Hoezo afvallige? Ik had het best willen zie hoor, leuk, maar het boeit me nou ook weer niet zoveel dat om 8 uur op sta en ga zorgen dat ik voor 1en in Groningen benquote:
Bussen rijden morgen niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:29 schreef Breathtaking het volgende:
Heel chill.
Oh ik dacht dat je expres rond die tijd in het ov ging zitten.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoezo afvallige? Ik had het best willen zie hoor, leuk, maar het boeit me nou ook weer niet zoveel dat om 8 uur op sta en ga zorgen dat ik voor 1en in Groningen ben..
Hij weet zo weinig, coño.quote:
Wait, wut?!quote:26. Is het waar dat u daarna haar kleren heeft aangetrokken en zo ja, waarom?
- Dat weet ik echt niet, maar ik denk van wel. Het gebeurde na haar te hebben gedood. Het ging om haar broek en haar schoenen, maar verder niets. Ik weet niet waarom ik het deed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voila
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Haha, Joran is een crossdresserquote:Op maandag 14 juni 2010 00:40 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hij weet zo weinig, coño.
En:
[..]
Wait, wut?!
quote:Op maandag 14 juni 2010 00:41 schreef Japsnars het volgende:
En speciaal voor Chriz die beweert dat ik altijd mensen anoniem loop af te kraken:Het is een jonge Edward Norton.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VoilaBecause I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
quote:Op maandag 14 juni 2010 00:40 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hij weet zo weinig, coño.
En:
[..]
Wait, wut?!
quote:37. Waarom heeft u Stephany vermoord?
- Nadat ik haar een klap had gegeven was ik bang dat ze naar de politie zou stappen en dat ze me zouden aanhouden. Het was een impulsieve daad. Ik denk dat ik haar vermoordde omdat ik niet nadacht.
En speciaal voor Chriz die beweert dat ik altijd mensen anoniem loop af te kraken:Gangster.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voila
Nah, meer Robert Pattinson.quote:
Nee.quote:
Hehe, tuurlijk niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:43 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee.En dat moet je ook helemaal niet willen.
Wow, op die foto lijkt ie echt veel op Japquote:Op maandag 14 juni 2010 00:45 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Aanrader trouwens, Jap. Primal Fear. Nortons debuutfilm.
Ik zie dingen en ik weet dingen.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:46 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wow, op die foto lijkt ie echt veel op Jap
Binnenkort maar eens kijken.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:45 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie het er zelf serieus niet in terugquote:Op maandag 14 juni 2010 00:46 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wow, op die foto lijkt ie echt veel op Jap
Hé het is em echt.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:45 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
En speciaal voor Chriz die beweert dat ik altijd mensen anoniem loop af te kraken:Met je capuchon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voila0 topics op naam. 14.gif
Die draag ik in het openbaar verder nooitquote:
Welke film?quote:
Zo ziet ze er inderdaad uit.quote:
Ai, dat is wel genaaid. Hoe lang heb je nog?quote:Op maandag 14 juni 2010 01:11 schreef Broekpaling het volgende:
Oh tof, ik moet voor het eind van het jaar nog een project doen dat bedoelt is voor een project groep. Alleen ik moet het in mijn eentje doen.
Ik denk 2 a 3 weken.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ai, dat is wel genaaid. Hoe lang heb je nog?
Slaap lekker ding.quote:
Zou inderdaad wel heel lullig zijn als je alles moet doen.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik denk 2 a 3 weken.
Even een slijm mail sturen of de opdrachten wat versoepeld kunnen worden.
Het is nog hun schuld ook want ik had deze opdracht al veel eerder moeten hebben.
Hitlerglassesquote:
Ah, het is Van Wilderquote:Op maandag 14 juni 2010 01:08 schreef Japsnars het volgende:
Of niet, ze heeft een vriend.
Lijkt op Zack van saved by the bell
Ik lag even heerlijk in bad.quote:Op maandag 14 juni 2010 07:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waar bleef jij, ik zit al een half uur op je te wachten.
Altijd, altijd.quote:Op maandag 14 juni 2010 07:33 schreef WillFerrell het volgende:
Was ik zo fijn aan het dromen, gaat die kutwekker.
Ik kan nog mobiel FOK!ken.quote:Op maandag 14 juni 2010 07:38 schreef Mozy het volgende:
Ik en chai hebben onze OFOG nog niet gemaakt.
Oke.quote:
Te lang?quote:Op maandag 14 juni 2010 07:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oke.
Er was eens een jonge, die moest nog huiswerk maken.
Over 13 minuten fietst hij aan.
Als de jongen 15km per uur fietst, hoe lang duurt het dan voordat hij zijn huiswerk af heeft?
Doei.quote:Op maandag 14 juni 2010 07:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
GOED ANTWOORD!
EN NU GA IK NAAR SCHOOL!DOEI!
Kun je niets meekrijgen van Nederland - Denemarken op het werk dan?quote:Op maandag 14 juni 2010 08:09 schreef tliciouz het volgende:
Ja maar die zie ik nu nietIk baal. Zelfs mijn vriend heeft vrij gekregen vanmiddag maar die houd niet eens van voetbal. En ik moet werken
Waarschijnlijk niet nee, werk in de zorg dus dat gaat moeilijk.quote:Op maandag 14 juni 2010 08:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Kun je niets meekrijgen van Nederland - Denemarken op het werk dan?
Meeeh, kloten. Werk ze, ik ben op mijn bestemming.quote:Op maandag 14 juni 2010 08:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee, werk in de zorg dus dat gaat moeilijk.
Ik was ook huiswerk maken.quote:Op maandag 14 juni 2010 08:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Vergeet Chai niet. Goedemorgen T.
1 oortje met radio 1 inhouden?quote:Op maandag 14 juni 2010 08:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee, werk in de zorg dus dat gaat moeilijk.
Alleen jammer dat ze bij die van de USA meestal een of andere zanger(es) laten zingen die het vervolgens gewoon hard verkracht.quote:Op maandag 14 juni 2010 08:51 schreef Otis2.0 het volgende:
Al vind ik deze twee toch mooier, het Wilhelmus komt op een 3e plek voor mij =$ =$.
Die derdequote:Op maandag 14 juni 2010 08:57 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:00 schreef WillFerrell het volgende:
Jonge, Otis, nu moet ik haast wel in het knaloranje naar mijn tentamen straks.
Oranje polo heb ik, oranje broek heb ik niet. Even kijken straks of ik nog een mooie oranje overal heb oid.quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 09:02 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ga gewoon in mijn Oranje-shirt met #14 Cruijff.
Tweemaal Van P.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:03 schreef tliciouz het volgende:
Wie gaat er scoren denken jullie, sowieso van persie.
van Persie twee, Sneijder één.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:03 schreef tliciouz het volgende:
Wie gaat er scoren denken jullie, sowieso van persie.
Bedankt lieverd.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geeft niet schatje, ik vind hem leuk.
Twitter.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[..]
http://openpresswire.com/(...)-plz-rt-please-stop/
quote:Op maandag 14 juni 2010 09:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[..]
http://openpresswire.com/(...)-plz-rt-please-stop/
Hetzelfde. Drink ze.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:38 schreef tliciouz het volgende:
Ik ga werken. Iedereen veel plezier vanmiddag. [ afbeelding ]
Dat laatste, met vrienden is gezelliger.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:43 schreef WillFerrell het volgende:
Ik ben nog steeds aan het twijfelen. Of met de trein zo naar Enschede en dan in Enschede gaan kijken na mijn tentamen. Of gewoon met de auto, tentamen maken en als een malle naar mijn maten scheuren.
Ja, dat vind ik ook. TheKC zal toch wel niet in Enschede zijn.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat laatste, met vrienden is gezelliger.
Sowieso, hij.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:45 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook. TheKC zal toch wel niet in Enschede zijn.
Gezelligheid alom.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hij stuurde mij om half 9 een mailtje dat Frans Duijts ergens komt optreden.
Ik niet omdat ik op maandag altijd wel kan uitslapen. Maar vandaag beginnen de lessen eerder en heb ik nog maar 20 minuten om te douchen en te ontbijtenquote:
Ik moest even de sleutels van één van de andere auto's opzoeken.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:56 schreef Potloodvis het volgende:
In 4 minuten tijd een auto regelen. Doe je goed.
Wat doe jij door T's credits te regelen die voor Mozy en mij waren bedoeld. :Squote:Op maandag 14 juni 2010 09:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat ik op maandag altijd kan uitslapen. Maar vandaag beginnen de lessen eerder en heb ik nog maar 20 minuten om te douchen en te ontbijten
Juist nietquote:Op maandag 14 juni 2010 09:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat doe jij door T's credits te regelen die voor Mozy en mij waren bedoeld. :S
Ik ga in ieder geval niet met de auto naar de kroeg.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:56 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik moest even de sleutels van één van de andere auto's opzoeken.
Wat? Nu snap ik er niets van.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Juist nietIk heb hem aangepast zodat idioten als jij hem beter kunnen begrijpen
*als PI
Ik ook niet. Even snel tentamen machen, een kwartier naar huis rijden ipv meer dan een halfuur met de trein en dan de fiets pakken naar me maten.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval niet met de auto naar de kroeg.
Dan ben je weinig dom zeg.quote:
Dat vraagt ze toch helemaal niet, dus blijf van T's complimentje af.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan ben je weinig dom zeg.
Ik ben nooit als eerste op maandag omdat ik dan altijd kan uitslapen. (in tegenstelling tot jullie 2 falerts)
Ik kan elke dag uitslapen, maar vandaag werd de spanning en liefde mij even te veel.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan ben je weinig dom zeg.
Ik ben nooit als eerste op maandag omdat ik dan altijd kan uitslapen. (in tegenstelling tot jullie 2 falerts)
NOOOOOOOHhhsssss....quote:Op maandag 14 juni 2010 10:06 schreef Allure_ het volgende:
Over 2 weken start ik mijn zomerslaap en word ik in September weer wakker.
Maar je laat mij toch niet helemaal in de steek.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
6 maanden lang om 6 uur opstaan is niet goed geweest voor mijn lichamelijke gesteldheid.
Jij denkt toch dat mijn liefde voor jou onoprecht is.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Maar je laat mij toch niet helemaal in de steek.
Ik was even in shock .quote:Op maandag 14 juni 2010 10:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij denkt toch dat mijn liefde voor jou onoprecht is.
Ik zag het gisteren op teletekst. Maar ze zijn nog aan het experimenteren.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:07 schreef WillFerrell het volgende:
Eindelijk, de NOS heeft het ook door.
Ik hoop dat je brokken maakt.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:10 schreef WillFerrell het volgende:
Zo, ik ga even met mijn pa's oldtimer over de snelweg cruisen. Had ie mijn auto maar niet moeten meenemen.
Je bent nu klaar met stage?quote:Op maandag 14 juni 2010 10:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
6 maanden lang om 6 uur opstaan is niet goed geweest voor mijn lichamelijke gesteldheid.
Bob, wat doe je.quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:06 schreef Allure_ het volgende:
Over 2 weken start ik mijn zomerslaap en word ik in September weer wakker.
Naar de bekende weg vragen, zie je toch?quote:
Dat heb ik bij jou ook elke keer!quote:Op maandag 14 juni 2010 10:29 schreef Potloodvis het volgende:
Ik herkende je eerst niet door je nieuwe UI, JB.
Geen idee, vanaf 12 uur ben ik weg. Dan ga ik met mijn kameraden de wedstrijd volgen in de stamkroeg, bij elke goal die Nederland maakt krijgen we een gratis biertje.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat heb ik bij jou ook elke keer!
En mooi dat het goed is, met mij ook. Beetje veel papieren invullen voor de huisarts en vanmiddag naar de tandarts (volgens mij nog net tijdens het voetbal)
En veel boodschappen doen voor t weekend vast.
En hier zal t verder wel de hele dag over voetbal gaan?
Jij gaat dus iig wel voetbal volgen.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Geen idee, vanaf 12 uur ben ik weg. Dan ga ik met mijn kameraden de wedstrijd volgen in de stamkroeg, bij elke goal die Nederland maakt krijgen we een gratis biertje.
Verder gaat het na dit weekend beter dan ooit tussen mijn vriendin en mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |