Klopt.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij en ik. We hadden hier niet hoeven zitten.
CCR.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:31 schreef ynuhh het volgende:
Die reclame met I Heard It Through The Grapevine op de achtergrond.![]()
Rijkdom maakt vaak dom en oppervlakkig, armoede is ook niet alles, maar ik blijf er liever tussenin zitten.quote:
Jaquote:Op zondag 13 juni 2010 23:31 schreef ynuhh het volgende:
Die reclame met I Heard It Through The Grapevine op de achtergrond.![]()
quote:Op zondag 13 juni 2010 23:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oja jouw pap was fotograaf. Nou en. Ik heb een canon 400d.
Ja want jij bent totaal niet oppervlakkig.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Rijkdom maakt vaak dom en oppervlakkig, armoede is ook niet alles, maar ik blijf er liever tussenin zitten.
Ja ik ook, elke lamlul heeft die!quote:Op zondag 13 juni 2010 23:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oja jouw pap was fotograaf. Nou en. Ik heb een canon 400d.
Corrupte shit meng.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:34 schreef Japsnars het volgende:
Vage shit trouwens, op het display van mijn 400D zie ik de plaatjes gewoon goed maar als ik de RAW foto's vervolgens importeer in photoshop, krijg ik allemaal vage artefacts.
Jij zou wegblijven!quote:Op zondag 13 juni 2010 23:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik ook, elke lamlul heeft die!
Ik nietquote:Op zondag 13 juni 2010 23:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Orly.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is rijkdom?quote:Op zondag 13 juni 2010 23:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Rijkdom maakt vaak dom en oppervlakkig, armoede is ook niet alles, maar ik blijf er liever tussenin zitten.
Ah oké, tof!quote:Op zondag 13 juni 2010 23:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heel af en toe kan ik nog wel eens hoi zeggen! Als SOG bijvoorbeeld.
Wat is liefde?quote:
Ik wilde eerst al naar jou verwijzen, maar het bleek niet nodig.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is?quote:
Seks is jij en ik.quote:
ohhquote:
Nee mijn SC radar ging uiteraard al af.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik wilde eerst al naar jou verwijzen, maar het bleek niet nodig.
Mensen die haten op Boula krijgen een elleboog en een trap op de enkel.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee mijn SC radar ging uiteraard al af.
En Bragi'tje, wat heb je nou weer voor KANKERLOMPE ui?
Nee, echt niet, ik charcheer graag, maar ik hou van muziek, van nieuwe dingen ontdekken, van zelf piano spelen, van sociale interacties, van emotie, van verkenning van mijn eigen ziel en karakter, van kunst, wat films, muziek of boeken of soms zelfs schilderijen betreft, van onopgeloste vraagstukken, van imperfecties en wonderlijke gedragingen van mezelf en van anderen, van angst voor het onbekende, van vertrouwen in veilige paden, van nachtelijke overpijnzingen en van het altijd zoeken naar meer.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja want jij bent totaal niet oppervlakkig.
Boulah Boulah!quote:Op zondag 13 juni 2010 23:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee mijn SC radar ging uiteraard al af.
En Bragi'tje, wat heb je nou weer voor KANKERLOMPE ui?
JE ZEI TWEE KEER 'MUZIEK', HAHAHAHA!!quote:Op zondag 13 juni 2010 23:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, echt niet, ik charcheer graag, maar ik hou van muziek, van nieuwe dingen ontdekken, van zelf piano spelen, van sociale interacties, van emotie, van verkenning van mijn eigen ziel en karakter, van kunst, wat films, muziek of boeken of soms zels schilderijen betreft, van onopgeloste vraagstukken, van imperfecties en wonderlijke gedragingen van mezelf en van anderen, van angst voor het onbekende, van vertrouwen in veilige paden, van nachtelijke overpijnzingen en van het altijd zoeken naar meer.
Welkom terug dushiquote:Op zondag 13 juni 2010 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
En jij ook Lakitu'Ooh Voe gooit d'r haar los
hihihihihi ik kwam
![]()
![]()
![]()
:$ :$ (F) (F) (L)'
Vertel het jezelf, maar ondertussen betaal je maandelijks geld om op mooiemensen.com te staan en wil je alleen een vriendin voor de lusten en zeg je dat je vertrekt als het slecht met haar zou gaan.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, echt niet, ik charcheer graag, maar ik hou van muziek, van nieuwe dingen ontdekken, van zelf piano spelen, van sociale interacties, van emotie, van verkenning van mijn eigen ziel en karakter, van kunst, wat films, muziek of boeken of soms zels schilderijen betreft, van onopgeloste vraagstukken, van imperfecties en wonderlijke gedragingen van mezelf en van anderen, van angst voor het onbekende, van vertrouwen in veilige paden, van nachtelijke overpijnzingen en van het altijd zoeken naar meer.
quote:
Wie is Boula?quote:Op zondag 13 juni 2010 23:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mensen die haten op Boula krijgen een elleboog en een trap op de enkel.
Jaquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |